אלפי ישראלים זכאים למאות אלפי שקלים פיצוי בגין רשלנות רפואית

עודכן 23 אפריל, 2024

על אף החשש של ישראלים רבים, תביעות רשלנות רפואית מקובלות היום מתמיד, והן עשויות להוביל לפיצוי משמעותי של מאות אלפי שקלים. זה הזמן למצות את הזכויות שלכם.

למרבה הצער, ישנם ישראלים רבים שמתמודדים עם נזקים לא מבוטלים כתוצאה מרשלנות רפואית, בין אם נגרמה להם ישירות ובין אם נגרמה לאחד מבני המשפחה. אלא שבנטל הכלכלי לא אמורה לשאת המשפחה בלבד, ומי שאחראי לנזקים בשל התנהגותו הרשלנית יכול וצריך לפצות את הצד הנפגע. אם כן, כדאי מאוד לבדוק האם הנזקים שנגרמו לכם הם תוצאה של רשלנות רפואית, כדי שתוכלו למצות את הזכויות שלכם ולקבל את מלוא הפיצוי.

 

זכאות לפיצויים מרשלנות תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 24,543 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות לקבלת פיצויים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת זכאות לפיצויים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

האם הנזק הוא תוצאה של רשלנות רפואית?

בשלב ראשון ולפני שיוצאים לדרך, כדאי לעצור ולבחון את פרטי המקרה כדי להבין האם אכן מדובר ברשלנות רפואית. באופן כללי ניתן לזהות רשלנות רפואית במצבים שבהם ניתן לאדם טיפול שאיננו הולם אשר הוביל לנזקים משמעותיים, או במצבים שבהם המידע שניתן על ידי הגורם הרפואי לא היה מלא ומדויק, ולכן לא ניתן היה לקבל החלטה טובה יותר.

במידה והנזקים שנגרמו לכם הם תוצאה של רשלנות רפואית, חשוב לזכור שישנו אפיק משפטי המאפשר התמודדות עם העוול שנעשה. למעשה, גורמים רפואיים חשופים לתביעות מהסוג הזה, אך הזכייה בתביעה תלויה בשאלה מרכזית והיא מידת הנזק שנגרם בעקבותיה.

 

ניהול תביעות של רשלנות רפואית

מספר התביעות בגין רשלנות רפואית ממשיך לעלות, בעיקר בשל הגישה למידע שלא היה זמין בעבר ובשל המעורבות המוגברת של המטופלים ובני משפחתם. תביעות אלה מנוהלות על ידי משרדי עורכי הדין המתמחים בתחום, ובפרט על ידי משרדים עם צוות גדול ומנוסה מאוד. צוות זה יכול לסייע באיתור מקרי רשלנות שונים, לרבות רשלנות הקשורה באבחון, בטיפול או בחוסר היכולת לאתר מבעוד מועד מומים ובעיות שונות אצל עוברים במהלך ההריון.

 

עורכי דין בעלי ניסיון רב בתביעות בגין רשלנות רפואית יסייעו בבחינת המקרה לעומק, במטרה לזהות האם אכן ישנה עוולה משפטית המחייבת טיפול. לצורך כך ייבחנו יסודות הרשלנות, כלומר אי העמידה של הגורם הרפואית במידת הזהירות הנדרשת ממנו, התנהגותו הרשלנית בטיפול והנזקים שגרם. כמו כן ייבחנו הסיכונים שניתן היה לצפות מראש. מטבע הדברים, בחינה מעמיקה של המקרה לפרטיו אפשרית רק על ידי גורם מקצועי ובעל ידע והכשרה מתאימים.

 

התיישנות בתביעות רשלנות רפואית

חשוב לזכור עוד כי לצורך התביעה נדרשות לרוב שורה של בדיקות וכן קבלת המלצות מקצועיות מצד מומחים רפואיים. כל אלה מלווים בעלויות לא מבוטלות, ומכאן שישנה חשיבות רבה לליווי מקצועי של משרד עורכי דין כבר בראשית הדרך.

 

בנוסף, זכרו כי הזמן משמעותי מאוד, שכן בתביעות מהסוג הזה חלה חובת ההתיישנות. אם כן, רצוי לפנות בהקדם האפשרי לקבלת ייעוץ משפטי, לבחון לעומק את המקרה ואת הזכויות שלך – ולקבל את הפיצוי שמגיע לך.

 

זכאות לפיצויים מרשלנות תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 24,543 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות לקבלת פיצויים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת זכאות לפיצויים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

זכאות לפיצויים מרשלנות
עינת מילר
בדיקת זכאות לפיצויים מרשלנות רפואית
בחר את קבוצת גילך