המוצר הרפואי הנדרש ביותר לעשור הקרוב: אלפי ישראלים שחייבים מענה רפואי ברגעים הקריטיים עברו לשירותי טלרפואה פרטיים

עודכן 19 אפריל, 2024

בזמן התקף לב, כל שעה מגדילה את הנזק לרקמת הלב. השעות הראשונות הן קריטיות לקבלת טיפול רפואי. אלפי ישראלים מוצאים את עצמם בצורך מיידי לטיפול או מענה – כך ניצלים חייהם של אלפי אזרחים 

מוקד שירות
(צילום: יוראי ליברמן)

 

כיום, מחלות לב הן גורם התמותה מספר 2 בישראל, אחרי סרטן. שירותי רפואה מרחוק משולבי טכנולוגיות מתקדמות עושים מהפכה במדינה, מקצרים את זמן התגובה לאירועי לב משמעותית ומעלים בצורה ניכרת את סיכויי ההישרדות לאחר אירוע לב. מתן השירותים הרפואיים מרחוק הפך להרבה יותר ומקובל, ואומץ הן על ידי המוסדות הרפואיים והן על ידי המטופלים. עם זאת, חשוב לזכור כי רוב השירותים הינם שירותי ייעוץ ובדיקות שוטפות, שברובם אינם מהווים פתרון למקרי חירום.

מה ניתן לעשות, כאשר מדובר במצבי חירום כדוגמת אירוע לב, הדורשים מתן אבחון רפואי מקצועי ומיידי? מצב זה הוביל עשרות אלפי ישראלים אל שירות הטלרפואה הפרטי של שחל, שחוסך זמן קריטי שלא תמיד קיים באירועים כאלה, ומציל את חייהם של אזרחים רבים ומעניק שקט נפשי לאוכלוסיות בסיכון.

 

התאמה לרפואה פרטית תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 10,413 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה לרפואה פרטית , זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לרפואה פרטית על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

טלרפואה – מענה רפואי ברגעים הקריטיים

בעת אירועי לב ומוח, כל דקה היא קריטית. כאשר מטופל לוקה בליבו או נתקל במצב רפואי דחוף הדורש טיפול מיידי, קביעת תור לרופא אינה הפתרון. כל עיכוב והמתנה בביצוע הערכה רפואית, בדיקת הא.ק.ג, כשנדרש, עלול לסכן את בריאותו ואף את חייו של המטופל. כמו כן, היכולת למתן אבחון מוקדם לאירועים אלה מאפשרת מניעת סיבוכים ואף הצלת חיים.

 

 

אין מחיר לחיי אדם: השירותים הטובים ביותר – יצילו את חייכם ברגע האמת

שירות הטלרפואה של שחל הינו הפתרון האידיאלי למקרים אלו. בעוד הפניה לקופת החולים לביצוע הבדיקה הנדרשת עלולה לארוך זמן, ופנייה לחדר מיון עלולה להיות כרוכה בהמתנה ארוכה, ואי נוחות לא מבוטלת, השירות המהפכני של שחל מאפשר לעיתים קרובות אבחון ומענה מיידי כבר בביתו של המטופל!

באמצעות מוקד רפואי מקצועי ובעזרת מכשיר הא.ק.ג המתקדם שפותח על ידי שחל, מתאפשרת בדיקת א.ק.ג כבר בבית הלקוח (או בכל מקום אחר בארץ או בעולם*). באמצעות תשאול רפואי, תרשים הא.ק.ג ותיק רפואי דיגיטלי המכיל ידע רפואי על הלקוח, המוקד יכול להגיע להחלטות ולחסוך זמן קריטי. שירותי האבחון המוקדם הייחודיים לשחל, כמו גם זמינותו התמידית של הצוות הרפואי והמכשור הרפואי המתקדם, מעניקים למטופל יתרון משמעותי של חיסכון בזמן יקר וקבלת מענה מקצועי העשוי להציל חיים, ולמנוע הידרדרות במצב הרפואי.

 

מה צריך לדעת על שירות רפואי פרטי?

 

מנוי אשר חש ברע או בשינוי במצבו הרפואי, מתקשר למוקד הרפואי ומעביר באמצעות הטכנולוגיה החדשנית שידור א.ק.ג ישירות לצוות הרפואי. הצוות מפענח את התוצאות באופן מיידי, משווה לנתונים רפואיים קודמים של המטופל ומייעץ כיצד לפעול. ב 88% מהמקרים ניתן לתת מענה באמצעות מעקב וטיפול מרחוק, ללא הזנקת ניידת. שיטה חדשנית וייחודית זו מביאה את הקידמה הטכנולוגית ישירות לביתכם.

המכשיר מאושר על ידי ה CE (עמידה בדרישות הרגולציה המחמירות החלות במדינות האיחוד האירופי) וה FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי, האחראי על הפיקוח והרגולציה בארה"ב) ואף על ידי משרד הבריאות הישראלי.

רבים כבר גילו את השירות הייחודי ומציל החיים של שחל ורכשו אותו עבור עצמם ועבור יקיריהם, כי על בריאות לא מתפשרים!

 

התאמה לרפואה פרטית תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 10,413 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה לרפואה פרטית , זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לרפואה פרטית על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

*בכפוף לקליטה סלולרית ולסים המתאים למדינה

התאמה לרפואה פרטית
עינת מילר
האם אתה מתאים לשירות הטלרפואה החדשני של שחל?
בחר את קבוצת גילך בכדי לבצע בדיקה