רפורמה חדשה בקרנות הפנסיה יכולה להיות שווה לכם עשרות אלפי שקלים

עודכן 29 מרץ, 2024

הודעה חשובה לציבור הישראלי – זאת ההזדמנות שלכם לחסוך אלפי ש"ח בדמי ניהול של קרן הפנסיה שלכם. רפורמה חדשה של רשות שוק ההון מאפשרת לכל אחד לבדוק. בחינה פשוטה של דמי הניהול מראה על אפשרות לחיסכון מיידי וקל של אלפי שקלים. 

[לחצו כאן לבדיקה מיידית להוזלה שתחסוך לכם אלפי שקלים]

לכל אזרח ישראלי יש היום קרן פנסיה, שמטרתה לספק מקור משמעותי לביטחון כלכלי לאחר הפרישה לגמלאות. אנו מפקידים אליה כספים כמעט באופן אוטומטי ובלי הרבה מחשבה, על אף שמדובר במכשיר חיסכון ייחודי שמחייב ניהול איכותי שיאפשר לכם להפיק ממנו את המירב. לכן, מומלץ לכל עובד ועובדת להכיר את קרן הפנסיה, לעשות סדר בחסכונות, לאתר כספים אבודים וחשוב לא פחות – לבחון ולהוזיל את דמי הניהול המצטברים לאלפי שקלים.

 

זכאות להוזלת דמי הניהול על החיסכון הפנסיוני שלכם תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 17,342 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת דמי הניהול, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת דמי הניהול על החיסכון הפנסיוני על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

חשוב להכיר: מהם דמי הניהול של קרן פנסיה?

לאחר הפרישה לגמלאות, קרן הפנסיה היא מכשיר החיסכון באמצעותו תקבלו קצבה חודשית המחליפה את השכר החודשי המוכר לכם כיום. המצטרפים אל הקרן הם למעשה "עמיתים" אשר חוסכים את הכספים בקופה הכללית, ומנהלי הקרן משקיעים בשמם את הכספים הצבורים. מתוך קופה זו מתבצעים תשלומי הפנסיה לאחר הפרישה לגמלאות, כמו גם פיצויי הביטוח לזכאים.

בעבור ניהול הכסף בקרן, מתבצעת גביה קבועה של דמי ניהול, לאורך כל שנות העבודה ועד ליציאה לפנסיה. גביה זו מתבצעת הן עבור כל הפקדה חודשית והן עבור הסכום הצבור ומצטברת לסכומים המגיעים לאלפי שקלים.

לכן, מומלץ לכל עובד ועובדת לבדוק את דמי הניהול המשולמים ולפעול על מנת להוזילם, שכן הם בעלי הפשעה ניכרת על סכום הכסף שימתין לכם בעת פרישתכם וצאתכם לפנסיה.

 

דמי ניהול בקרן הפנסיה
כדאי לבדוק את דמי הניהול שאתם משלמים – ולחסוך בעלויות

 

חיסכון משמעותי בתשלומי דמי הניהול – הבחירה בידיים שלכם

בעתיד הקרוב צפויות להצטרף אל שתי קרנות הפנסיה הקיימות, מיטב דש ואלטשולר שחם (הנקראות קרנות ברירת המחדל), שתי קרנות פנסיה חדשות. במסגרת המכרז להצטרפות הקרנות החדשות נקבעו גם דמי ניהול חדשים אשר נכנסו לתוקף בחודש נובמבר 2021: דמי ניהול של 1% מסכום ההפקדה ו – 0.22% מסכום הצבירה. דמי ניהול אלו מיועדים להחליף את דמי הניהול הקיימים העומדים על 1.49%-2.49% מסכום ההפקדה ו 0.05%-0.1% מסכום הצבירה.

 

יש לכם הזדמנות לשיפור משמעותי בדמי הניהול

מי שיבחרו להצטרף לקרנות בירת המחדל בתנאים הקיימים כיום, יוכלו ליהנות מדמי הניהול הנוכחיים ולחסוך סכום כסף משמעותי בעתיד.

 

אז מי המרוויח הגדול? אתם!

השינוי בדמי הניהול מאפשר לכל המעוניינים בכך, לנצל את ההזדמנות, לעבור לקרנות ברירת המחדל ולשמר את דמי הניהול הקיימים כיום לעוד שנים רבות.

הרווח המשמעותי בשימור גובה דמי הניהול העכשוויים, מתבטא בעיקר אצל מי שכבר מפרישים לקרן הפנסיה מספר שנים. עובדים אלו, ייהנו מדמי ניהול נמוכים על החיסכון הקיים, יבטיחו לעצמם את דמי הניהול לתקופה של 10 שנים ויצטרפו אל מאות אלפי הישראלים המאושרים, החוסכים אלפי שקלים בתשלומי דמי הניהול.

תהליך העברת כספי החיסכון לקרנות ברירת המחדל הינו פשוט ביותר, אינו דורש כל מילוי של הצהרת בריאות ומוצע לכל אחד ואחת. כמו כן, המעבר מתבצע באופן מיידי, מאפשר לכל המעוניינים בכך לעבור לאחת מקרנות ברירת המחדל עוד היום ולזכות בדמי ניהול מוזלים בטרם סגירתו של חלון ההזדמנויות בחודש נובמבר.

זכרו: המעבר לקרנות ברירת המחדל הינו קל, מהיר וחשוב מכל – משתלם. טפלו בפנסיה שלכם עוד היום ותהנו מאלפי שקלים נוספים לאחר הפרישה.

 

זכאות להוזלת דמי הניהול על החיסכון הפנסיוני שלכם תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 17,342 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת דמי הניהול, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת דמי הניהול על החיסכון הפנסיוני על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

התאמה להוזלה
עינת מילר
האם אתה זכאי להוזלת דמי הניהול על החיסכון הפנסיוני שלכם?
בחר את קבוצת גילך: