קונספט מהפכני לטיפול בכאב הגיע לישראל: זה הטיפול המשולב שסוחף את ישראל

עודכן 26 אפריל, 2024

מספר לא מבוטל של ישראלים סובלים מבעיות כאב כרוני שגורמות סבל רב ומשפיעות לרעה ובאופן קיצוני על איכות החיים. אלפי ישראלים גילו לאחרונה טיפול חדשני ומהפכני,וראשון מסוגו בארץ של רשת שר"פ פלוס, שעוזר לשים סוף לסבל הנגרם מהכאבים. כך אתם עשויים לשים סוף לסבל ללא תרופות או ניתוחים מיותרים

תופעת הכאבים הכרוניים נפוצה בישראל ומתפשטת בקרב כלל הגילאים, ונוצרת לרוב כתוצאה משגרת חיינו: הפעילות במקום העבודה, פעולות שגרתיות ויומיומיות, פציעות למיניהן, תופעות לוואי ועוד. עם הגיל, כאבים אלו הולכים ומצטברים עד שלעיתים אף יוצרים מגבלה של ממש בתפקוד היומיומי וגורמים להפרעה של ממש בשגרת החיים ולסבל מתמשך. טיפול בכאב מקום במקור ממנו מגיע אינו מהווה פתרון איכותי וקבוע, שכן משאיר את המטופל עם הבעיה ורק מונע או מפחית את תופעות הכאב הנגרמות ממנה.

 

בעוד מרפאות כאב רבות מציעות למטופל פתרונות להקלה בכאב שנעזרות בתרופות למיניהן, טיפולים ארוכים ומייגעים ולעיתים אף בניתוחים ונוהגות לטפל רק בסימפטומים הנגרמים מהבעיה הבריאותית, בשר"פ פלוס מטפלים בבעיה עצמה! לא עוד כדורים, תרופות או הפניות לטיפולים מורכבים וניתוחים. מהיום, טיפול בכאבים כרוניים בשיטה חדשנית, המשלבת את שתי שיטות טיפול אפקטיביות* לטיפול אחד – מיטה אלקטרומגנטית ודיקור.

 

התאמה לפגישת ייעוץ ואבחון ראשוני ללא עלות לטיפול בכאב המשולב המהפכני של שר"פ פלוס תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 10,413 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לטיפול המשולב המהפכני של שר"פ פלוס על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

אתם עשויים לשים סוף לכאב. באמת!

השילוב המדהים בין שתי השיטות (מיטה אלקטרומגנטית ודיקור) מאפשר טיפול אפקטיבי ביותר במגוון בעיות, בהן בעיות אורטופדיות, בעיות עצביות, פיברומיאלגיה, דלקות למיניהן, בעיות במעי, שחיקת סחוס, שבצים ועוד.

שיטת הדיקור המוכרת, הינה טכניקת טיפול ידועה ואפקטיבית ביותר, שמטרתה לעורר את הצ'י (אנרגיה) בגוף ולהפעיל את הגוף באופן שירפא את עצמו. לשיטה זו מוסיפים את "הנשק הסודי" – המיטה האלקטרומגנטית.*

 

מהי מיטה אלקטרומגנטית?

בנאס"א, המפתחת את הטכנולוגיות המהפכניות והחדשניות בעולם, פותח מכשיר מתקדם המייצר שדה מגנטי הניתן לשליטה בצורה, בעוצמה ובתדירות, באמצעות זרם חשמלי ובהתאם לאופי הבעיה. הטיפול הוכח כאפקטיבי ובטוח ואושר על ידי ה FDA.

במהלך הטיפול, הפולסים האלקטרומגנטיים מגיעים באופן מדוייק לשדה המגנטי של כל תא בגוף. פולסים אלו מחזירים לגוף את האיזון, מזרימים את החמצן והדם וגורמים לחידוש תאי הגוף הפגועים ולהחלמה מהירה של הגוף.

הטיפול החדשני המשלב את שיטת הדיקור עם השימוש במיטה האלקטרומגנטית, מעניק למטופל את צירוף היתרונות של שתי השיטות ומייצר אפקטיביות חסרת תקדים המובילה להצלחה רבה יותר בטיפול.

מהיום, כבר לא צריך להתרגל לחיים עם כאבים כרוניים. מהיום מתחילים לשים סוף לכאבים! רבים כבר גילו את הטיפול המשולב המהפכני של שר"פ פלוס, שמו סוף לכאב ושינו בהצלחה את איכות חייהם מן הקצה אל הקצה.

 

התאמה לפגישת ייעוץ ואבחון ראשוני ללא עלות לטיפול בכאב המשולב המהפכני של שר"פ פלוס תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 10,413 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לטיפול המשולב המהפכני של שר"פ פלוס על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

  • מיקומי הסניפים של שר"פ פלוס: חיפה, כפר סבא, פתח תקווה ובאר שבע

מחקר יעילות מיטה אלקטרומגנטית: https://www.cochranelibrary.com/central/doi/10.1002/central/CN-00622947/full

התאמה לטיפול
עינת מילר
האם אתה מתאים לטיפול בכאב המשולב המהפכני של שר"פ פלוס?
בחר את קבוצת גילך בכדי לבצע בדיקה