אלפי ישראלים צריכים מענה רפואי ברגעים הקריטיים: שירות טלרפואה של שחל חשוב מתמיד ומציל חיים

עודכן 25 אוקטובר, 2021

שירותי הרפואה מתמודדים בחודשים האחרונים עם אתגרים ועומסים עמם לא התמודדו בעבר. אלפי ישראלים מוצאים את עצמם בצורך מיידי לטיפול או מענה – דווקא בתקופה זו הפתרון שכבר מציל את חייהם של אזרחים רבים ומעניק שקט נפשי לאוכלוסיות בסיכון: שירותי טלרפואה – שירות אבחון רפואי ומיידי מרחוק.

עידן הקורונה יצר מציאות בה נאלצנו למזער ככל הניתן את המגע עם אנשים אחרים. אילוץ זה השפיע גם על תחום הרפואה, בו שירותים רבים החלו להינתן מרחוק. הטכנולוגיה העכשווית אפשרה לתעשייה הרפואית להסתגל למצב החדש ולספק מגוון שירותים ללא כל צורך במפגש פרונטלי בין המטפל למטופל, באמצעות טכנולוגיה כמו שימוש בצ'אטים, שיחות וידאו וכדומה.

מתן השירותים הרפואיים מרחוק הפך לנפוץ ולצורת שירות וטיפול מקובלת, אשר אומצה הן על ידי המוסדות הרפואיים והן על ידי המטופלים. עם זאת, חשוב לזכור כי רוב השירותים הינם שירותי ייעוץ ובדיקות שוטפות, שברובם אינם מהווים פתרון למקרי חירום. אך מה ניתן לעשות, כאשר מדובר במצבי חירום כדוגמת אירוע לב, הדורשים מתן אבחון רפואי מקצועי ומיידי? עשרות אלפי ישראלים מצאו את הפתרון בשירות הטלרפואה של שחל, שחוסך זמן קריטי שלא תמיד קיים באירועים כאלה, שירות שיכול להציל חיים.

 

התאמה לשירות הטלרפואה החדשני של שח"ל תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 10,413 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לשירות הטלרפואה החדשני של שחל על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

טלרפואה – מענה רפואי ברגעים הקריטיים

בעת אירועי לב ומוח, כל דקה היא קריטית. כאשר מטופל לוקה בליבו או נתקל במצב רפואי דחוף הדורש טיפול מיידי, קביעת תור לרופא אינה הפתרון. כל עיכוב והמתנה בביצוע הערכה רפואית, בדיקת הא.ק.ג, כשנדרש, עלול לסכן את בריאותו ואף את חייו של המטופל. כמו כן, היכולת למתן אבחון מוקדם לאירועים אלה מאפשרת מניעת סיבוכים ואף הצלת חיים.

 

מוקד שירות
(צילום: יוראי ליברמן)

 

שירות הטלרפואה של שחל הינו הפתרון האידיאלי למקרים אלו. בעוד הפניה לקופת החולים לביצוע הבדיקה הנדרשת עלולה לארוך זמן, ופנייה לחדר מיון עלולה להיות כרוכה בהמתנה ארוכה, ואי נוחות לא מבוטלת, השירות המהפכני של שחל מאפשר לעיתים קרובות אבחון ומענה מיידי כבר בביתו של המטופל!

באמצעות מוקד רפואי מקצועי ובעזרת מכשיר הא.ק.ג המתקדם שפותח על ידי שחל, מתאפשרת בדיקת א.ק.ג כבר בבית הלקוח (או בכל מקום אחר בארץ או בעולם*). באמצעות תשאול רפואי, תרשים הא.ק.ג ותיק רפואי דיגיטלי המכיל ידע רפואי על הלקוח, המוקד יכול להגיע להחלטות ולחסוך זמן קריטי. שירותי האבחון המוקדם הייחודיים לשחל, כמו גם זמינותו התמידית של הצוות הרפואי והמכשור הרפואי המתקדם, מעניקים למטופל יתרון משמעותי של חיסכון בזמן יקר וקבלת מענה מקצועי העשוי להציל חיים, ולמנוע הידרדרות במצב הרפואי.

מנוי אשר חש ברע או בשינוי במצבו הרפואי, מתקשר למוקד הרפואי ומעביר באמצעות הטכנולוגיה החדשנית שידור א.ק.ג ישירות לצוות הרפואי. הצוות מפענח את התוצאות באופן מיידי, משווה לנתונים רפואיים קודמים של המטופל ומייעץ כיצד לפעול. ב 88% מהמקרים ניתן לתת מענה באמצעות מעקב וטיפול מרחוק, ללא הזנקת ניידת. שיטה חדשנית וייחודית זו מביאה את הקידמה הטכנולוגית ישירות לביתכם.

המכשיר מאושר על ידי ה CE (עמידה בדרישות הרגולציה המחמירות החלות במדינות האיחוד האירופי) וה FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי, האחראי על הפיקוח והרגולציה בארה"ב) ואף על ידי משרד הבריאות הישראלי.

רבים כבר גילו את השירות הייחודי ומציל החיים של שחל ורכשו אותו עבור עצמם ועבור יקיריהם, כי על בריאות לא מתפשרים!

 

התאמה לשירות הטלרפואה החדשני של שח"ל תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 10,413 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לשירות הטלרפואה החדשני של שחל על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

*בכפוף לקליטה סלולרית ולסים המתאים למדינה

התאמה לרפואה פרטית
עינת מילר
האם אתה מתאים לשירות הטלרפואה החדשני של שחל?
בחר את קבוצת גילך בכדי לבצע בדיקה