סוד הפסיכומטרי: אלפי צעירים ישראלים גילו את הדרך הכי טובה להגדיל את הסיכוי להתקבל למשרה חלומותיהם

עודכן 2 מרץ, 2021

תקופת הקורונה הביאה לפגיעה חמורה במשק ובשוק התעסוקה אלפי מועמדים נלחמים על כל משרה. כך אלפי צעירים גילו מה הסוד לבלוט מול המתחרים שלהם בשוק העבודה החדש.

[לבדיקת התאמה ללימודים בחברת ההשכלה הגדולה והמובילה בישראל לחץ כאן]

כיום, תואר ראשון הפך למובן מאליו ולאחת הדרישות הבסיסיות ביותר לקבלת תפקידים רבים בשוק התעסוקה, במיוחד אם מדובר בתפקידים בכירים, בחברות גדולות ובארגונים מובילים. מעבר לאופי התפקיד עצמו, משרות שדרישות הקבלה אליהן כוללות תואר אקדמי, מציעות שכר גבוה יותר, תנאים משופרים ולרוב גם פותחות דלתות לקידום מקצועי.

בנוסף, בגלל תקופת הקורונה נוצר מצב שעל כל משרה מתחרים אלפי מועמדים ועל מנת לבלוט בשוק בעולם החדש – יש צורך בפסיכומטרי עם ציון טוב ותואר ראשון. אלפי צעירים כבר נרשמו לקורס המוביל בישראל וצלחו את המבחנים עם ציונים שמהווים שיא חדש. קיימת הזדמנות שלא תחזור להצטרף בנקודת זמן האידיאלית ולהפוך למועמדים הבולטים ביותר בשוק העבודה העתידי!

 

התאמה ללימודי פסיכומטרי בקידום תלויה במספר גורמים. מעל 17,897 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה ללימודי פסיכומטרי בקידום על ידי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

הצעד הראשון בדרך לתואר הראשון

השתחררתם? חזרתם מהטיול הגדול? עבדתם וחסכתם? עכשיו אתם מוכנים לתכנן את צעדיכם הבאים, בדרך לתחילת הלימודים האקדמיים.

קבלה למסלול לימודים לתואר ראשון באקדמיה כרוכה בעמידה בדרישות קבלה הנקבעות מראש עבור כל תחום לימודים ובהתאם למאפייניו. תנאי הסף מהווים עבור האקדמיה אינדיקציה לגבי יכולותיו של המועמד ומידת התאמתו לתחום הלימודים. המועמד נמדד בציוניו במספר מדדים המצביעים על רמתו ויכולותיו:

ציוני בגרויות – ציונים אלה הינם הבסיס לקבלה לתואר. תעודת בגרות מלאה, ציונים גבוהים ומספר יחידות לימוד נדרש, הינם תנאי קבלה בסיסיים לתארים רבים. על מנת לעמוד בהם, נדרשת לעיתים השלמה של יחידות לימוד, שיפור ציון קיים או אף השלמת מקצועות.

מבחן פסיכומטרי – ציון זה הינו אחד המדדים העיקריים ליכולותיו של המועמד. לתוצאות המבחן הפסיכומטרי משקל רב בבחינת התאמתו של מועמד לתחום לימודים מסוים באקדמיה.

מבחן אמי"ר – בתחומים מסוימים באקדמיה נדרשים קורסי אנגלית על מנת לוודא את התאמתו של הסטודנט לתחום הלימודים ואת רמת האנגלית שלו. מבחן אמי"ר מאפשר למצליחים בו לקבל פטור משיעורי האנלית באקדמיה ובכך לחסוך בזמן ואף בכסף.

על מנת להצליח לעמוד בכלל תנאי הסף לקבלה ללימודים אקדמיים, עליכם לוודא כי הנכם עומדים בדרישות ואם לא, עליכם לפעול על מנת לשפר את הישגיכם, באופן שאכן יתאמו לדרישות אלה.

כיצד מתחילים?

על מנת להתקבל למוסד האקדמי הנבחר, פונים רבים לחברת "קידום", במטרה להשלים את הפערים או החסרים הלימודיים הקיימים ולוודא את התאמתם. חברת ההשכלה הפרטית הגדולה והמובילה בישראל, מבטיחה חוויית לימודים אחרת. עם צוות מורים תומך ומעצים תיהנו מלימודים המועברים בדרך חווייתית ומתקדמת שתוביל גם אתכם להצלחה!

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות אלפים שכבר החלו לבנות לעצמם את מסלול הקריירה?

העתיד שלכם מתחיל כאן! העתיד מתחיל בקידום.

 

התאמה ללימודי פסיכומטרי בקידום תלויה במספר גורמים. מעל 17,897 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה ללימודי פסיכומטרי בקידום על ידי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

התאמה ללימודי פסיכומטרי
עינת מילר
האם אתה מתאים ללימודי פסיכומטרי בקידום?
בחר את קבוצת גילך: