הזדמנות רותחת למשרדים יוקרתיים בחולון: המתחם החדשני שמבטיח סביבת עבודה איכותית, מפנקת וירוקה

עודכן 31 מרץ, 2021

חברות טכנולוגיה וארגונים גדולים נוהרים לחולון והמשרדים הולכים ואוזלים בקמפוס המבוקש ביותר באיזור. בחברת אמות השקעות זיהו את הצורך – ומציעים לארגונים הזדמנות בזירה העסקית המנצחת בקמפוס אמות חולון – המתחם החדשני שמבטיח סביבת עבודה איכותית, מפנקת וירוקה.

קמפוס אמות חולון

למעסיקים בישראל ברור היום היטב כי סביבת העבודה שהם מספקים לחברי הצוות צריכה להיות בריאה, מגוונת ונגישה, שונה וחדשנית. הם מחפשים מרחב נעים שכולל לא רק משרד יפה עם ציוד מתקדם, אלא חוויה מפנקת באמת. הכירו את המתחם שמספק לא רק פינת עבודה אלא מעטפת מצוינת של תעסוקה, פנאי והמון סטייל. הלוקיישן המנצח והגישה לכל צירי התחבורה המרכזיים הם רק הבונוס. עם מחירי השקעה אטרקטיביים ותנאי שכירות מעולים, זו הזדמנות שאסור לפספס.

 

התאמה להשכרת משרד בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 9,864 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרויקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות. 

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשכרה בקמפוס אמות חולון על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

לא רק תנאי שכר: הערך המנטאלי בסביבת העבודה

החברות הגדולות ביותר מחפשות לעצמן מרחב עבודה אידאלי. הן מבינות שבין ארבעת הקירות והריהוט היוקרתי במשרד ישנה חשיבות רבה גם לתרבות הארגונית, לאחריות הסביבתית ולשביעות הרצון של עובדים – ולא רק מתנאי השכר שלהם. גם עסקים קטנים ובינוניים מעניקים לכך חשיבות עליונה, והם מחפשים שטחי משרדים שיכולים להציע להם את הטוב מכל העולמות: יעילות תפעולית, חיסכון באנרגיה וסביבת עבודה חדשנית.

את כל אלה מציע היום קמפוס אמות חולון. לצד 60,000 מ"ר של משרדים פרושים במתחם אלפי מ"ר של גינות, מדשאות ופינות ישיבה, וגם מרפסות דק מפנקות ושטחי ישיבה. אל המשרדים המעוצבים והשטחים הפתוחים מצטרפים גם 1,800 מ"ר של בתי קפה, מסעדות וברים, 500 מ"ר של חדרי כושר ומלתחות, 200 מ"ר של מתקני כושר חיצוניים ומסלול ריצה.

 

צירי תנועה מרכזיים ונגישות מקסימלית

היום כבר ברור היטב כי לצד הדאגה לרווחתו של העובד ולסביבה המיידית שלו, על המעסיקים לדאוג גם להגעה נוחה ופשוטה אל מקום העבודה. גם כאן נראה כי בקמפוס אמות חולון חשבו על הכול, וההגעה אל המתחם היוקרתי פשוטה במיוחד.

המתחם המרהיב נמצא בלב ליבו של אזור העסקים המרכזי של חולון, במרחק נגיעה מכבישים 4, 44, 1 ונתיבי איילון. בתוך דקות בודדות ניתן להגיע מהמתחם אל שדה התעופה בן גוריון וגם לתל אביב, ואל המתחם עצמו מגיעים קווי תחבורה רבים – עירוניים ובין עירוניים כאחד. בנוסף צפויה לפעול בעתיד תחנת הרכבת הקלה, ממש בכניסה ללובי הבניין, פתרון תחבורה נוסף שיבטיח הגעה פשוטה ונוחה אל המתחם בכל שעה ביום.

 

בניין ירוק – תקן ליד פלטינום

אל איכות החיים הגבוהה, אל סביבת העבודה החדשנית ואל הלוקיישן המרכזי מצטרף גם תקן ליד פלטינום האמריקאי (Leadership in Energy and Environmental Design). זוהי ההסמכה הגבוהה בעולם לבנייה ירוקה, אשר ניתנת על ידי המועצה האמריקאית לבנייה ירוקה.  קמפוס אמות חולון הוא הפרויקט השלישי של אמות (והשלישי היחיד בישראל) שנבנה לפי תקן LEED PLATINUM, אחרי מגדל אמות אטריום ומגדל  ToHa, מה שהופך את המתחם כולו למרחב בריא וחדשני, חסכוני וידידותי יותר לסביבה.

גם לבנייה הירוקה יש השפעה גדולה על בריאות העובדים ועל עירנותם, ואין ספק כי קמפוס אמות חולון מספק למעסיקים ולעובדים את סביבת העבודה האידאלית מבפנים – ואת המעטפת העשירה והחווייתית גם מבחוץ.

 

התאמה להשכרת משרד בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 9,864 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרויקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות. 

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשכרה בקמפוס אמות חולון על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

 

השכרת משרד
עינת מילר
בדוק התאמה להזדמנות השכרת משרד בקמפוס אמות חולון
האם כבר יש לך נכס נדל"ן?