הזדמנות אחרונה: משרדי היוקרה האחרונים במתחם המבוקש בנס ציונה

עודכן 23 אפריל, 2024

משרדי הפרימיום בקמפוס העסקים המוביל בנס ציונה הולכים ואוזלים, אבל לבעלי העסקים יש עדיין הזדמנות לרכוש משרד יוקרתי במתחם מפואר

יובלים נס ציונה

במתחם הצפוני של פארק המדע בנס ציונה מתוכנן קמפוס העסקים החדשני, הכולל 4 בניינים עם 6 קומות של משרדים מעוצבים, קומת מסחר ומרתפי חניה. זוהי ללא ספק סביבת העבודה המפנקת ביותר לבעלי העסקים ולחברות, גם בזכות הבנייה האיכותית וגם בזכות המיקום האידאלי.

 

לקבלת מידע נוסף:

 

 

ביבת העבודה המפנקת ביותר לבעלי העסקים ולחברות
ביבת העבודה המפנקת ביותר לבעלי העסקים ולחברות

 

הזדמנות נדירה לרכוש משרד בתנאים מעולים

בעוד מתחמי עסקים אחרים מציעים משרדים להשכרה, רבים מבעלי העסקים ומנהלי חברות ההייטק והביוטכנולוגיה מחפשים משרדים לרכישה. הם זקוקים למשרדים חדישים ומרווחים, ולמתחם עסקים שנמצא במרכז העניינים.

קמפוס יובלים החדש בפארק המדע בנס ציונה מספק את המענה האידאלי על צרכים אלה בדיוק. המשרדים ב-4 המבנים בפרויקטים הם בגדלים משתנים, החל מ-35 מ", וכך הם מתאימים גם לעצמאיים ולבעלי עסקים קטנים, וגם לחברות גדולות יותר שיכלו לשכור משרדים באזור המבוקש, וכעת מקבלות הזדמנות לרכוש אותם.

 

סטנדרט בנייה גבוה במיקום מנצח

ארבעת מבני המשרדים בפרויקט נבנים סביב פארק ירוק ורחב ידיים, שצפוי לשמש את דיירי המתחם ואת אורחיהם כמובן. המבנים עצמם כוללים משרדים בשטח של כ-32,000 מ"ר, חדרי ישיבות מרווחים בכל קומה, ומרפסות גג משותפות. הבנייה הירוקה אף חוסכת משמעותית בהוצאות החשמל, המים והאנרגיה. בנוסף, איכות הבנייה בקמפוס יובלים גבוהה מאוד, והיא מתבצעת בליווי אדריכלים, מהנדסים ויועצים מובילים. את הבנייה מובילה קבוצת יובלים, הפועלת בשוק הנדל"ן במשך יותר משני עשורים.

כל זאת ועוד, מיקום המתחם אף הוא מספק יתרונות ברורים לבעלי העסקים. למעשה, האזור כולו נמצא היום בתנופת פיתוח, על ציר תנועה מרכזי המחבר את המתחם לכביש 431, ובסמוך לתחנת הרכבת של רחובות.

 

הבנייה בעיצומה – האכלוס בשנת 2021

בניית מבני המשרדים בעיצומה, ובשלב זה נותרו משרדים אחרונים לרכישה החל מהון עצמי של 65,000 ש"ח בלבד. זוהי ללא ספק הזדמנות נדירה לרכוש משרד וליהנות מבעלות פרטית ורישום בטאבו – ולא באמצעות קבוצת רכישה.

בעלי עסקים רבים כבר זיהו את הפוטנציאל האדיר במתחם ואת יתרונות המשמעותיים שיש לו להציע, מה שמסביר כיצד מלאי המשרדים הולך ואוזל עוד בטרם החל שלב האכלוס.

 

 

מאת: עינת מילר
עינת מילר
בדוק התאמה להזדמנות השקעה בפארק העסקים בנס ציונה