שובר שוק: אלפי נשים בישראל גילו את הסוד למראה חלק, צעיר ובריא וחסכו אלפי ש"ח על טיפולים מיותרים

עודכן 25 יולי, 2021

טיפול בקמטים, פיגמנטציה ובפגמים בעור הפנים, הפך לאחד הנפוצים והנדרשים ביותר בקרב נשים השואפות למראה חלק, צעיר ובריא. עם זאת, העלויות הגבוהות, ההמתנה לטיפולים ואורכן של סדרות הטיפולים, הפכו אותן לקשות להשגה עבור נשים רבות. עד שהגיע מכשיר נומייר המהפכני!

הטיפול בעור הפנים נעשה כיום במגוון דרכים ושיטות טיפול. בין אם באמצעות ביקור תקופתי אצל קוסמטיקאית, ובין אם על ידי הזרקות או מריחת חומרים, משחות ומוצרי טיפוח על עור הפנים, מדובר בטיפולים יקרים העלולים להימשך זמן רב עד לקבלת תוצאות, אם בכלל.

מכשיר נומייר פלוס המהפכני הגיע לישראל ובא לשים סוף להמתנה, להוצאות הכבדות ולתלות בהזרקת או מריחת תכשירים על עור הפנים ולאפשר גם לך ליהנות ממראה עור הפנים עליו חלמת ומתוצאות כבר מהטיפול הראשון!

 

התאמה למכשיר להחלקת העור תלויה במספר גורמים כמו לאיזה קבוצת גיל את שייכת. מעל 16,112 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

נומייר פלוס הינו מכשיר ביתי לטיפולי פנים, המשלב שימוש בשתי טכנולוגיות מתקדמות וייעודיות. טכנולוגיות אלה מטפלות יחד בכל צרכי העור, בהעלמת קמטים בעור הפנים, בפיגמנטציה, בנפילת עור ואף בבעיות אקנה (טיפול ומניעה) ובצלקות. המכשיר מבצע טיפול יסודי באמצעות אור לד הפועל על העור ומחטא אותו ובאמצעות זרמי EMS אשר יחדיו מטפלים בקמטים, במיצוק העור ובחידושו ומשפרים משמעותית את מראהו.

המכשיר החדשני מוגן בפטנט ואושר לשימוש על ידי ה – FDA האמריקאי וה – CE האירופי.

הטיפול באמצעות המכשיר מתבצע באופן עצמאי, מכל מקום, בכל שעה וללא כל כאב ומבטיח תוצאות כבר מהטיפול הראשון. עד כמה מפתחי המכשיר בטוחים בכך? עד כדי כך שאם לא תראו תוצאות בתוך 90 יום – תוכלו להחזיר את המוצר ולקבל את כספכם חזרה.

אז איך המכשיר עובד?

הפטנט כולל זרמי EMS (electric muscles stimulation), שתפקידם לעורר את העור ולהאיץ את פעולת השרירים, כך שרקמת העור מתחדשת ומעניקה לו מראה מתוח וצעיר. במקביל, אור לד מחמם את העור באופן מבוקר – פעולה היוצרת שיפור מיידי בנראות העור, במיוחד במקרים של נקבוביות מוגדלות, קמטים קטנים, צלקות אקנה, צלקות כלליות או פיגמנטציה.

 

אז אם גם את מעוניינת במראה העור עליו חלמת – המתיני עם ההזרקות, עם מריחת החומרים השונים, עם השעבוד לבעלי המקצוע בתחום ועם ההוצאות הכספיות המוגזמות ונסי את נומייר פלוס. לא ראית תוצאות תוך 90 ימים? החזירי את המוצר וקבלי את כספך חזרה.

נומייר פלוס – כי גם לך מגיע עור מתוח וצעיר

 

התאמה למכשיר להחלקת העור תלויה במספר גורמים כמו לאיזה קבוצת גיל את שייכת. מעל 16,112 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

התאמה למכשיר להחלקת העור
עינת מילר
בדקי התאמה למכשיר להחלקת העור
מה גילך?