MAX - הלוואות אטרקטיביות בראש שקט

עודכן 26 אפריל, 2024

צריכים הלוואה? כדאי להכיר את ההלוואות של MAX עד 150,000 ש"ח, בתנאים טובים יותר מהבנק, תנאי החזר נוחים והכי חשוב – אפשרי גם באופן מקוון, ללא כל צורך להגיע באופן פיזי לאף מקום.

החיים כידוע אינם צפויים. לעיתים הם מזמנים לנו אירועים ותרחישים מפתיעים, הדורשים תקציב שאינו בהישג ידינו. בין אם מדובר באירועים חיוביים (רכישת רכב, נופש או שכר לימוד) ובין אם בתרחישים שאינם רצויים (טיפול רפואי או סגירת חוב) הם מצריכים מרבים מאתנו לפנות ללקיחת הלוואה.

לרוב, כשנדרשת הלוואה, האינסטינקט הראשון של אנשים רבים הוא לפנות לבנקים השונים, בבקשה לקבלת את ההלוואה הנדרשת. אך כיום, עם פתיחת שוק ההלוואות והגברת התחרות בתחום, גם גופים חוץ בנקאיים, כדוגמת חברות האשראי, מציעות הלוואות בתנאים אטרקטיביים לא פחות מהבנקים.

חברת מקס, מציעה ללקוחותיה הלוואה לכל מטרה, עד סכום של 150 אלף ₪, בתנאים אטרקטיביים וריבית מותאמת. עם תנאי החזר נוחים של עד 84 תשלומים, עם אפשרות לבקשת ההלוואה באתר וללא כל צורך לצאת מהבית, תוכלו גם אתם לקבל את ההלוואה המבוקשת באופן מקוון תוך 3 ימי עסקים בלבד.

 

התאמה לקבלת הלוואה מ- MAX תלויה במספר גורמים. מעל 12,434 כבר ביצעו בדיקת התאמה לקבלת הלוואה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להלוואה על פי בחירת הסכום הנדרש להלוואה:

 

למה דווקא הלוואה של MAX ?

התשובה הטובה ביותר היא כפולה – תחילה, מדובר בהלוואה חוץ בנקאית שנותנת מסגרת אשראי נוספת לזו שבבנק. שנית, הלוואה חוץ בנקאית עשויה להיות זולה יותר מההלוואה שתקבלו דרך הבנק. למעשה, היום כבר ברור שההלוואה הבנקאית היא לא בהכרח הזולה ביותר ולכן חשוב לעשות סקר שוק.

בנוסף, לקיחת ההלוואה ניתנת לביצוע פשוט וקל דרך אתר האינטרנט, תוך מספר הקלקות והכסף עובר לחשבון הבנק בתוך 3 ימי עסקים בלבד, ללא בירוקרטיה ערבים וביטחונות.

 

מה התנאים של ההלוואה שהופכים אותה לכדאית ואטרקטיבית?
להלן כמה נתונים שחשוב לדעת אודות ההלוואות של MAX, נתונים שהופכים את ההלוואות לכדאיות, נוחות ומשתלמות במיוחד:
• סכום ההלוואה גמיש ויכול להגיע עד 150,000 ₪.
• ניתן לפרוס את ההחזר עד 84 חודשים.
• הכסף מועבר לחשבון הבנק של המבקש תוך שלושה ימי עסקים
• אין צורך במסמכים, משכון נכס או רכוש, הצגת תלושי שכר או בחתימה של ערבים, מה שבהחלט חוסך זמן ואנרגיות.
• ריבית אטרקטיבית במיוחד
• הזכאים יוכלו לקבל הלוואה בריבית הזולה מריבית הבנקים, עד ריבית מינימלית של פריים +2.5%!

 

אז למה אתם מחכים?

מחפשים לשפר תנאים קיימים ולשלם פחות? צריכים רכב חדש? או אולי אירוע משפחתי בקרוב? אין בעיה! בבואכם לבקש ולקבל הלוואה בסכום של עד 150,000 ₪, הכסף יעמוד לרשותכם תוך שלושה ימי עסקים ותוכלו לעשות בו כרצונכם. שירות הלקוחות ואתר האינטרנט של MAX יעמדו לרשותכם בכל שאלה או עניין שמתעורר ואפשר לקבל מענה מהיר לכל בירור או תהיה.

 

MAX – ככה לוקחים היום הלוואות. מחליטים על מספר התשלומים שנוחים לכם ומקבלים במהירות לחשבון הבנק את סכום הכסף הדרוש לשם השגת המטרות הפיננסיות שהצבתם לעצמכם.

 

התאמה לקבלת הלוואה מ-MAX תלויה במספר גורמים. מעל 12,434 כבר ביצעו בדיקת התאמה לקבלת הלוואה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להלוואה על פי בחירת הסכום הנדרש להלוואה:

 

 

אי עמידה בפירעון ההלוואה / האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל | בכפוף לתנאי החיתום ולאישור המלווה: מקס איט פיננסים בע"מ | הצעת ההלוואה תינתן בהתאם לנתוניו האישיים של הלקוח | כפוף לריבית מינימום של פריים + 2.5% | מותנה בהצגת מסמכים מאמתים אודות הצעה להלוואה או הלוואה פעילה שהתקבלה מהבנק | ניתן לחלק ל 84 תשלומים הלוואות מעל 50,000 ₪ בלבד

התאמה להלוואה
האם אתה זכאי לקבלת הלוואה?
בחירת הסכום הנדרש להלוואה: