האם גם אתם משלמים סכומים גבוהים בהרבה מהנדרש עבור ביטוח הדירה שבבעלותכם?

עודכן 1 אוגוסט, 2021

אלפי ישראלים כבר נחשפו לעובדה כי הם שילמו ומשלמים הרבה יותר ממה שנדרש עבור מחיר הפרמיה של ביטוח הדירה שלהם. ביצוע השוואה פשוטה ומהירה בין המחירים השונים שמציעות חברות הביטוח תקדם אתכם לקראת חסכון עצום וקבלת כסף חזרה לכיס בשנת 2021.

ניהול התקציב

רכישת פוליסה תקנית לביטוח דירה מאפשרת לנו לישון בשקט ולהיות סמוכים ובטוחים כי החפצים היקרים לנו מוגנים. בעלי דירות חשופים לסיכונים שונים ומגוונים הכוללים בין השאר פריצה וגניבה, נזקים מצטברים כתוצאה מפריסה לקויה של תשתיות ובלאי. לכן, חשוב מאוד לבחור את פוליסת ביטוח הדירה המתאימה ביותר למצבכם ומצב הדירה שברשותכם. אך למרות החשיבות הברורה שברכישת ביטוח דירה, ישראלים רבים עדיין משלמים סכומים גבוהים בהרבה מהנדרש עבור הפוליסות הביטוחיות שלהם.

האם אתם בעלי הדירה בה אתם מתגוררים? האם רכשתם מחברת ביטוח פוליסת ביטוח לדירה זו? אם התשובות לשאלות הללו היא כן, סביר מאוד כי אתם משלמים הרבה מעבר למה שנדרש על מנת להגן על דירתכם והחפצים היקרים לכם שבתוכה.

 

זכאות להוזלת ביטוח הדירה תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 11,642 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת ביטוח הדירה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת ביטוח הדירה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

ביטוח דירה – מה נדרש?

מדינת ישראל קבעה בחוק תנאים לפוליסת תקנית לביטוח דירה – מה שלמעשה מחייב את חברות הביטוח השונות לכלול את כל התנאים הללו בפוליסת ביטוח הדירה שהן מציעות ללקוחותיהן. אך מעבר לתנאי הפוליסה התקנית הקבועים בחוק, חברות הביטוח עשויות להציע מסלולים ביטוחיים מורחבים לכיסוי מצבים שונים שאינם מעוגנים בחוק.

מסיבה זו, מחירי הפוליסות המורחבות לביטוח דירה אינם אחדים ולעיתים קרובות יתגלה הפרש ניכר בין המחיר שמציעות חברות הביטוח השונות. למעשה, ייתכן והמחיר אותו קבעה חברת ביטוח מסויים עבורכם הינו שונה מהמחיר שאותו הציעה אותה חברה ללקוחות שונים! בדיקה פשוטה להשוואת מחיר הפוליסה אותו אתם משלמים כעת אל מול מחירי פוליסות לביטוח דירה שמציעות חברות שונות עשויה לסייע לכם לזהות מצבים של כפל ביטוחי או סתם מחיר גבוה מהנדרש, וכתוצאה מכך לעזור לכם לחסוך מכם הוצאות מיותרות על ביטוח הדירה.

 

אילו הרחבות לפוליסת ביטוח דירה מציעות חברות הביטוח השונות?

חברות הביטוח השונות מציעות לרוב ארבע סוגי ביטוחים נפוצים:

ביטוח מבנה דירה – ביטוח מבנה דירה כולל את מבנה הנכס, תשתיות וחלקים קבועים המחוברים לדירה (כגון דודי שמש ותשתיות חשמל).

ביטוח תכולה – ביטוח לרכוש ולחפצים שבבעלות בעל הדירה ואשר נמצאים בתוכה.

ביטוח מבנה דירה ותכולה – ביטוח משולב על מבנה הנכס, החלקים הקבועים בדירה והחפצים שבתוכה.

ביטוח אחראיות כלפי צד ג – הרחבה של הפוליסה הבסיסית המכסה נזקים לגוף או לרכוש שנגרמו לצד ג שנמצא בדירה שבבעלותכם.

בנוסף, חברות ביטוח רבות מציעות פוליסות אחרות כגון ביטוח רעידות אדמה וביטוח אירועי טרור.

כאמור, מחירי הפוליסות המורחבות לביטוח דירה אינם אחדים ולעיתים קרובות יתגלה הפרש גבוה בין המחיר שמציעות חברות הביטוח השונות. ייתכן גם שמחירם של 2 פוליסות ביטוחיות נפרדות יהיה למעשה גבוה יותר ממחיר הפוליסה לביטוח משולב, על אף שהכיסוי הביטוחי בשני המצבים יהיה דומה.

האם גם אתם, כמו אלפי ישראלים אחרים, משלמים יותר ממה שצריך על הדירה שבבעלותכם?

 

זכאות להוזלת ביטוח הדירה תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 11,642 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת ביטוח הדירה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת ביטוח הדירה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

הוזלת ביטוח דירה
עינת מילר
האם אתה זכאי להוזלת ביטוח דירה?
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה