חשיפה: אלפי ישראלים שילמו תשלומים מיותרים בביטוח הבריאות בעקבות כפל ביטוחים בסכומים שמגיעים למליארדים

עודכן 28 מרץ, 2024

האם גם אתם משלמים על כפל ביטוחים הרבה יותר ממה שצריך? הצטרפו לאלפי ישראלים שגילו את הרפורמה של משרד האוצר שהביאה להוזלה משמעותית במחיר ביטוחי הבריאות שלהם! נצלו את המידע עוד היום ומחיר ביטוח הבריאות שלכם יוזל בעד עשרות אחוזים כבר השנה

[לחץ כאן לבדיקת זכאות להוזלת עלות ביטוח הבריאות שלך בעשרות אחוזים]

מקור: האתר הרשמי של רשות התחרות הממשלתי

 

לאחרונה חשפה רשות התחרות את שיטת הפירמידה של חברות הביטוח שהובילה לכך שאלפי ישראלים שילמו מחיר גבוה מידי בעקבות כפל ביטוחים. שלא. חשיפה זו מאפשרת לנו עכשיו לזהות את המחיר האמיתי שעלינו לשלם כך שנוכל לעבור מיד לביטוח בריאות פרטי וזול!

 

זכאות להוזלת ביטוח הבריאות בעשרות אחוזים בעלות החודשית תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 36,943 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת ביטוח הבריאות, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת ביטוח הבריאות באלפי ש"ח כל שנה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

המחקר של רשות התחרות גילה כי:

  1. יותר מ-90% מהמבוטחים בישראל משלמים על פוליסות בביטוח הבריאות הפרטי יותר מהנדרש.
  2. לא פחות מ-35% ממבוטחי ביטוח בריאות פרטי מחזיקים בכפל ביטוחי.
  3. מעל ל-70% מהמבוטחים אינם מקבלים את הפיצויים המגיעים להם מחברות הביטוח

למעשה, רשות התחרות חשפה כי רוב הציבור בישראל אינו מודע לחסכון הכספי העצום המגיע לו.

 

 

הרפורמה בביטוחי הבריאות

הרפורמה בביטוחי הבריאות של מדינת ישראל הובילה לאפשרות לחסכון משמעותי לך ולבני ביתך בביטוח הבריאות הפרטי. עד היום ניתן היה רק לרכוש ביטוחים מאד רחבים במחיר כולל וגבוה. אך לא עוד, הרפורמה בביטוחי הבריאות שינתה אותם ללא הכר וניתן כיום לרכוש כיסויים באופן פרטני. מה שאומר בעצם שיש פוטנציאל לחיסכון ממוצע של עשרות אחוזים בעלות החודשית לביטוח הבריאות שלך.

 

מה ניתן לעשות כיום לאחר הרפורמה על מנת להוזיל את מחיר הביטוח הרפואי שלכם?

השוואת מחירים פשוטה – עד היום היה מאוד קשה להשוות בין הביטוחים של החברות השונות ולכן גם היה קשה לקבל מחיר תחרותי עבורם. כיום, בעקבות הרפורמה כל הביטוחים זהים במהותם וכעת נשאר רק להשוות מחירים בין החברות ולקבל המחיר הטוב ביותר. הביטוחים מתחייבים להעניק טיפול בכל מצב בו תזדקק לשימוש בביטוח על פני תקופה ארוכה ביותר.

עדכון הביטוחים מדי שנתיים – לפני הרפורמה המחיר עבור פוליסת הביטוח היה קבוע בלי קשר לעדכונים הטכנולוגיים ולכיסויים הרלוונטיים בו. כיום הביטוחים יעודכנו כל שנתיים מחדש – גם במחיר וגם בעומק ורוחב הכיסוי כך שכיסויים לא רלוונטיים ייפלטו מהביטוח.

תחרות רבותי תחרות – כעת לחברות הביטוח יש אינטרס לתת מחיר תחרותי שכן הביטוחים הם זהים לכולם. מצב בריא זה של תחרות יביא המחירים לאופטימום מצד אחד אך גם צפוי להעלות את רמת השרות ללקוח שכן זו תהיה האפשרות היחידה להציב יתרון אל מול המבטוחים. התחרות מטיבה עם כולנו.

 

אז מה עושים? בודקים כמה אפשר לחסוך עם ביטוח הבריאות החדש

משרד האוצר עמל קשות ועמד בפרץ אל מול חברות הביטוח כדי לייצר עבורינו מוצר תחרותי וזול. עכשיו עלינו לנצל את העובדה שבעמל רב המדינה הצליחה להוריד מחירים עבורינו כך שנוכל לעבור מיד לביטוח בריאות פרטי וזול!

 

זכאות להוזלת ביטוח הבריאות בעשרות אחוזים בעלות החודשית תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 36,943 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת ביטוח הבריאות, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת ביטוח הבריאות באלפי ש"ח כל שנה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

הוזלה בביטוח הבריאות
עינת מילר
האם אתה זכאי להוזלה בביטוח הבריאות?
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה