יש לכם ביטוח מנהלים? כנראה שאתם מפסידים מאות אלפי שקלים.

עודכן 23 אפריל, 2024

בוטחתם בביטוח מנהלים וגיליתם שכספי הפנסיה שלכם נאכלו על ידי דמי ניהול דרקוניים? בעזרת מעבר לאפיק חיסכון  אחר תוכלו להתחיל ולהחזיר לחיסכון שלכם עד מאות אלפי שקלים.

[לחצו כאן לבדיקה מיידית שתחסוך לכם אלפי שקלים]

עד יוני 2001 ביטוחי המנהלים היו ידועים כחסכונות משתלמים עם מקדמי הפרישה הנמוכים בשוק ולכן משכו אליהם עובדים בדרג הגבוה ביותר במשק הישראלי. אך במרוצת השנים דמי הניהול של ביטוחי המנהלים הפכו לדורסניים יותר וכעת מקדמי הפרישה הנוצצים שהציעו, עולים ומובילים להפסדים משמעותיים בחסכונות שלכם. אך לא הכל אבוד, כל מה שאתם צריכים לעשות בכדי להוזיל את דמי הניהול הוא לעבור למוצר פנסיוני אחר שיעזור לכם לחסוך עד מאות אלפי שקלים עד לגיל הפרישה.

 

זכאות להוזלת דמי הניהול על החיסכון הפנסיוני שלכם תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 11,534 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת דמי הניהול, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת דמי הניהול על החיסכון הפנסיוני על ידי בחירת קבוצת גילך:

"ביטוח מנהלים" הוא שם מיתוגי בעיקרו, אשר נועד להעניק יוקרה לתוכנית שלמעשה מיועדת לכלל העובדים ולא רק למנהלים. ביטוח המנהלים רוצה למשוך אליו את אלו המחפשים יוקרה בעזרת מיתוג זה. אך בשונה ממותגי יוקרה, החסכונות שלכם לא נראים טוב יותר כשאתם משלמים יותר, בייחוד שמדובר על חסכונות של שנים. דמי הניהול המצטברים עולים לכם מאות אלפי שקלים שאמורים להחזיק אתכם כשאינכם יכולים לעבוד יותר.

קרן פנסיה מכילה ברובה את כל הכיסויים שקיימים בביטוח מנהלים – כיסוי אובדן כושר עבודה, מוות וקצבת זקנה. ההבדלים העיקריים הם מקדם ההמרה ודמי הניהול. מקדם ההמרה בביטוח מנהלים הוא גולת הכותרת של הביטוח שכן הוא נקבע במועד בו עשית את הביטוח. כלומר, מקדם המרה מובטח שלא מושפע משינויים בתוחלת החיים, יתרון גדול בייחוד כאשר תוחלת החיים עולה עם התפתחות הטכנולוגיה והרפואה. משנת 2001 מקדם ההמרה של ביטוחי המנהלים קפץ בצורה משמעותית ונכון להיום מקדם המרת הפרישה אפילו גבוה ממקדם ההמרה בקרנות הפנסיה שכן ביטוחי מנהלים כבר לא מציעים מקדם המרה מובטח, אלא מקדם המרה שנקבע במועד הפרישה.

לצורך המחשה ניקח חוסך בן 35 שחסך 200,000 ש"ח בביטוח המנהלים. משנת 2010 הוא משלם דמי ניהול מההפקדה בשווי של 5% ומהצבירה בסך 1.25%. לעומת זאת, בקרן פנסיה דמי הניהול שלו מההפקדה יעמדו על 1.50% ודמי הניהול מצבירה0.155%. לצורך ההמחשה התשואה של שני המוצרים תעמוד על 4%, החיסכון בביטוח המנהלים יגיע ל-1,667,984 ש"ח בעוד שהחיסכון בקרן הפנסיה יעמוד על 2,099,960 ש"ח, הפסד בגובה של כ- 400,000 שקל.

המטרה של חיסכון פנסיוני הוא להגיע לגיל הפרישה עם הסכום הגבוה ביותר שאפשר לצבור ונכון להיום ויתור על ביטוח המנהלים היא הדרך הטובה ביותר להגדלת החיסכון והבטחת העתיד שלכם ומשפחותיכם. חשוב לציין כי מעבר בין תוכניות פנסיוניות מחייב פגישה עם מומחה פנסיוני עם רישיון שיבדוק את כדאיות השינויים בתוכנית בהתאם לשנת פתיחת התוכנית ומצבו הבריאותי של המבוטח.

 

זכאות להוזלת דמי הניהול על החיסכון הפנסיוני שלכם תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 11,534 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת דמי הניהול, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת דמי הניהול על החיסכון הפנסיוני על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

בדיקת התאמה להוזלה
עינת מילר
האם אתה זכאי להוזלת דמי הניהול על החיסכון הפנסיוני שלכם?
בחר את קבוצת גילך לביצוע בדיקה