בשורה גדולה לישראלים: כך תשקיעו במטבעות קריפטו בבורסה מוסדרת בפיקוח המערכת הבנקאית ותגרפו רווחים ישר לחשבון הבנק

עודכן 15 דצמבר, 2021

אלפי ישראלים עומדים בתור כדי להתחיל לסחור במטבעות קריפטו (ביטקוין, את'ריום וכו') באמצעות גוף מוסדי עם חותמת הכשר. מהפכה מסתמנת בתחום כאשר כעת יהיה ניתן לרכוש ולסחור במטבעות קריפטו בצורה מפוקחת תוך שיתוף המערכת הבנקאית. 

ההשקעה החמה ביותר של השנים האחרונות נפתחת לישראלים בצורה נגישה בפעם הראשונה בהסטוריה. עד היום, לקוחות שקנו מטבעות קריפטו לא יכלו להפקיד את הכסף שהרוויחו מההשקעה בחשבון הבנק שלהם, מאחר וסחרו בברוקרים לא מפוקחים וזירות מסחר שונות שלא הוכרו על ידי הבנקים בישראל מאחר ומקור הכסף לא היה ידוע. 

מהיום, אתם יכולים להכנס בעצמכם לתחום ההשקעות שהתפרסם בשנים האחרונות בזכות סיפורים על אנשים שהתמזל מזלם ורכשו את המטבע בתחילת דרכו בסכומים זעומים והפכו למליונרים. ולא רק שתוכלו להכנס לתחום, תוכלו לעשות זאת בליווי בורסה מפוקחת, שמטפלת בתיק המסחר שלכם ממיסוי ועד כניסת הכסף לחשבון הבנק שלכם – בשיתוף מלא עם המערכת הבנקאית.

 

התאמה להשקעה בקריפטו תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 17,313 ישראלים כבר ביצעו התאמה להשקעה בקריפטו, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקה להתאמה להשקעה בקריפטו על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

קצת על מטבעות קריפטוגרפיים

המושג "לסגור את החודש" מוכר לכולנו והמרוץ אחר ההכנסה שתאפשר לסיים את החודש באופן מאוזן, או אף עם רווח קטן, הוא חלק בלתי נפרד משגרת החיים. אך בעוד רבים מקדישים את מרב זמנם ומרצם למרוץ זה, ישנם אלו שבמקביל לשגרה, נהנים מהכנסות פסיביות המעלות את רמת חייהם ואף מקרבות אותם להגשמת יעדים וחלומות. הכנסות אלה נובעות מההשקעות נכונות, בעזרת האנשים הנכונים.

ההתקדמות הטכנולוגית והדיגיטלית חסרת התקדים של השנים האחרונות, שינתה את עולמנו בכלל התחומים ויצרה מציאות חדשה, מלאה בהזדמנויות, כלים ופיתוחים טכנולוגיים המשפיעים על חייהם של רבים ברחבי העולם ומשנים אותם מן הקצה אל הקצה.

אחד הפיתוחים שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות הינו תחום המטבעות הדיגיטליים, המוכר גם בכינוי "קריפטו" (קיצור של הביטוי "מטבעות קריפטוגרפיים", שמשמעותו מטבעות מוצפנים). המטבעות הדיגיטליים כשמם כן הם – מדובר במטבעות לא מוחשיים, שהינם מבוזרים ומאובטחים, המאפשרים לכל המעוניין בכך לסחור בהם, כאילו היו מטבע רגיל.

 

 

תחום זה נגלה לרוב האנשים בעקבות ההד התקשורתי והרעש הרב סביב אחד המטבעות הדיגיטליים, שהפך לשם דבר – הביטקוין. ערכו של מטבע זה זינק במרוצת השנים עד שבשיאו אף חצה את רף ה – 60,000$ וסיפורים רבים הופצו על מי שהתמזל מזלם לרכוש את המטבע בתחילת דרכו בסכומים זעומים וכעת הפכו למיליונרים.  

מעבר לביטקוין הידוע, ישנם עוד מטבעות דיגיטליים רבים, חדשים וותיקים, בהם מבוצע מסחר והמאפשרים לסוחרים בהם ליהנות מרווחים לא מבוטלים, אם מצליחים לסחור בהם בצורה מושכלת. עם זאת, יש לזכור כי המסחר במטבעות הדיגיטליים דורש הבנה וידע בתחום, כמו גם מיומנות בסוג זה של מסחר, שלרוב הינם נחלתם של משקיעים מקצועיים המומחים בתחום זה ושברובם עוסקים בו כבר תקופה ארוכה.

 

עולם חדש של השקעות

בעקבות הזדמנויות הרווח שנוצרו עם התפתחותו של תחום הקריפטו, החלו גם חברות השקעות מורשות ומוכרות לפתוח את אפשרות המסחר במטבעות הדיגיטליים, לרווחתם של לקוחותיהן ומשקיעיהן.

כך, יכולים בעלי הון עצמי המעוניינים להשקיע במטבעות הדיגיטליים וליהנות מפוטנציאל הרווח בהשקעות אלה, לבצע את ההשקעה בעזרת גוף מורשה ומיומן. זאת, תוך ניצול הידע והכלים הזמינים של גוף זה ובאמצעות פלטפורמה ייעודית. פתיחת אפשרות זאת, יוצרת הזדמנות ויכולות השקעה גם עבור מי שקשיים תפעוליים או חסמי כניסה גבוהים מנעו מהם לבצע השקעות מעין אלה עד היום ואשר חששו מביצוע השקעות באופן עצמאי ומהסיכון לספיגת הפסדים כספיים, הנובעים מחוסר הבנת תהליך ההשקעה במטבעות הדיגיטליים.

כעת, על רקע הזינוק בתחום והפוטנציאל הטמון בהשקעה במטבעות הדיגיטליים, מוצעים כלי השקעה בהם על ידי גופים מוסדיים, אשר מביאים את ההשקעה בקריפטו ואת הזדמנויות הרווח הטמונות בה, להישג ידם של כל המעוניינים בכך.

 

התאמה להשקעה בקריפטו תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 17,313 ישראלים כבר ביצעו התאמה להשקעה בקריפטו, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקה להתאמה להשקעה בקריפטו על ידי בחירת קבוצת גילך:

השקעה בקריפטו
עינת מילר
האם אתה מתאים להשקעה בקריפטו?
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה