מהפכה: אלפי ישראלים התחילו לסחור בניירות ערך ומרוויחים כסף בזמן שהם ישנים - בלי עמלות ודמי ניהול

עודכן 26 דצמבר, 2020

אלפי ישראלים גילו השנה את המסחר העצמאי ונהנים מהפוטנציאל הרווחי העצום שבו. מסחר בניירות ערך נשמע לרבים כתורה שלמה וכעיסוקם של מומחים בלבד. אך כיום, בעידן הדיגיטל, נפתח תחום ההשקעות גם בפני חסרי ניסיון וידע, המעוניינים להתחיל את צעדיהם הראשונים בעולם שוק ההון במהירות ובקלות.

פעילות המסחר המתבצעת על ידי הבנקים מלוות בד"כ בתנאים דרקוניים, כדוגמת סכומי מינימום להשקעה ובעמלות הנגבות על כל פעולה ועל כל תקופת זמן בה התיק מנוהל על ידי הבנק. כך, מוצאים עצמם המשקיעים מוציאים סכומים לא מבוטלים על עמלות, הניתנות בעבור פעולות בסיסיות, או אף על לא מאומה (כשמדובר בדמי הניהול), בזמן שהפעולות עבורן משולמות העמלות יכולות להתבצע בקלות גם על ידי המשקיע עצמו.

אז מדוע נמנעים רבים מלהשקיע בעצמם? ברוב המקרים, מעדיפים המשקיעים להיעזר בגופים הפיננסיים ובאנשי מקצוע כתוצאה ממספר חסמים עיקריים ובהם חוסר ביטחון ביכולותיהם לסחור לבד, חשש לבצע את פעולות המסחר לא נכון וחוסר ידע.

 

התאמה למסחר עצמאי תלויה במספר גורמים. מעל 9,654 ישראלים כבר ביצעו התאמה למסחר עצמאי, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למסחר עצמאי על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

עשה זאת בעצמך

כיום, גישה מהפכנית של בית השקעות מוביל, שמה סוף לתלות בגופים פיננסיים בכל הנוגע להשקעות בניירות ערך. בין אתם חסרי ידע וניסיון בתחום ובין אם אתם משקיעים וותיקים המעוניינים לקחת את תיק ההשקעות שלכם, לנהל אותו בעצמכם ולחסוך את העמלות המיותרות, הפתרון הזה נועד בדיוק בשבילכם.

מאגר ידע עצום וחינמי, הכולל הסברים על מושגי היסוד ותהליכי המסחר, מבחר סרטוני וידאו הכוללים הסברים טיפים ניתוחי מקרים ועצות חשובות וקורס מסחר מקצועי במתנה, מוגשים לקהל המשקיעים ללא כל עלות. כך, יכולים כל המעוניינים בכך לרכוש את הידע הנחוץ למסחר עצמאי, כמו גם את הניסיון בביצוע השקעות עצמאיות ראשונות ואת הביטחון העצמי המתקבל מביצוע השקעות אלה.

 

 

אז מדוע לתת לאחרים לעשות עבורכם את מה שאתם יכולים לעשות בעצמכם? מדוע לשלם עמלות גבוהות על כל פעולה ולמה לשלם דמי ניהול מיותרים? מהיום, עשו זאת בעצמכם!

התחילו לסחור בניירות ערך ולהשקיע בקצב שלכם. המתחילים ביניכם יוכלו להתחיל בהשקעות קטנות ולצבור ניסיון וביטחון, בעוד הוותיקים יוכלו להמשיך את פעילותם בעצמם, לחסוך את העמלות הגבוהות ולהתנתק מהתלות בגוף הפיננסי המנהל את תיקיהם.

המסחר עצמו מתבצע באמצעות פלטפורמות ייעודיות, מתקדמות, חדשניות ואינטואיטיביות, המאפשרות למשקיעים לבצע את הפעולות הנדרשות בקלות ובפשטות. כמו כן, עומד לרשותכם חדר מסחר, הפעיל לאורך כל שעות המסחר בארץ ובארצות הברית.

אז למה אתם מחכים? הצטרפו למשקיעים הרבים שכבר נהנים ממסחר עצמאי והתחילו להשקיע בעצמם. ללא עמלות אי ביצוע, ללא עמלת מט"ח וללא דמי משמרת.

 

התאמה למסחר עצמאי תלויה במספר גורמים. מעל 9,654 ישראלים כבר ביצעו התאמה למסחר עצמאי, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למסחר עצמאי על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

התאמה למסחר עצמאי
עינת מילר
האם אתם מתאימים למסחר עצמאי?
בחרו את קבוצת גילכם: