רעידת אדמה פיננסית: מהפכה של משרד האוצר עם רפורמות והטבות מס חדשות שמגיעות לעשרות אלפי שקלים בשנת 2022

עודכן 6 פברואר, 2022

חדשות טובות: התנאים שהיו שמורים בעבר לאלפיון העליון בלבד מגיעים לכל אזרח ואזרח עם הרפורמות וההטבות החדשות של האוצר.

אלפי ישראלים כבר התאימו את המוצרים הפיננסיים הקיימים ברשותם (פנסיה, קופות גמל והשתלמות, פוליסות חסכון ותיקי השקעות מנוהלים) לתנאים החדשים ונהנים מעשרות אלפי שקלים חזרה לכיס.

הדרך שלך לצמוח פיננסית קרובה מתמיד, אל תפספס את הרכבת.

עם בדיקה קצרה וחינמית שניתנת בזכות לכל אזרח בישראל, תוכן לכם תכנית פיננסית מקיפה שתעשה לכם סדר בכל המוצרים הפיננסים שצברתם ותדאג שתפסיקו להפסיד בעקבות כך שלא עדכנתם את התנאים שלכם.

22,348 ישראלים כבר קיבלו תכנון פיננסי מותאם ונהנו מהשירות שהביא אותם לעולם חדש אליו טרם נחשפו – עם עשרות אלפי שקלים נוספים בכיס בכל שנה.

ניתן להתחיל בדיקה להתאמה לתכנון התיק הפיננסי שלך על ידי בחירת קבוצת גילך:

     

אנו נמצאים בתקופת זמן מורכבת וכיום השאלה לגבי השקעות באמצעות כסף נזיל או כסף שכבר מושקע בשוק ההון הינה רלוונטית מתמיד. ראינו שתקופת משבר קצרה הביאה איתה לבסוף זינוק יפה מאוד בעליות של 2020 ואנו ממשיכים לראות זאת גם השנה עם שיאים חדשים בשוק ב- 2021.

לתופעה שקרתה בשנת 2020 קוראים- מהפכה טכנולוגית מואצת.
הרביעית במספר ב500 השנים האחרונות!

אבטחת סייבר, עולם ה- SPAC, רובוטיקה, שבבים, בינה מלאכותית (AI), פינטק, רכבים חשמליים ואוטונומיים ועוד טכנולוגיות רבות חדשניות שהולכות לחולל שינוי משמעותי ובלתי הפיך בחיינו, קיבלו בתקופה מיוחדת זו תאוצה אדירה והקדימו את העתיד לבוא במספר שנים לפחות.
 
זהו בדיוק הזמן לשאול את עצמך את השאלה- האם אני חלק מהמהפכה הזאת? כי עדיין אפשר לתפוס את הרכבת.
האם החברות שהכסף שלי מושקע דרכן כיום (הפנסיה, קופת הגמל, קרן ההשתלמות, פוליסות החסכון ועוד..) משקיעות במניות שעליהן מבוססת מהפכה טכנולוגית זאת? ואם לא, איך כן עוברים להשקעות שישלבו את כל העולם המהפכני הזה?
 
יש לזכור כי אנו עדיין חיים בעולם ריבית 0. ניצול ההזדמנויות צריך להיות מקסימלי ומהיר. התזמון המושלם אמנם בלתי ניתן לחיזוי, אך כשהרכבת מתחילה לדהור מעלה, קשה מאוד לעלות עליה וכדאי שלא תפספסו את ההזדמנות הזאת, כי ברכבת הזאת אתם בהחלט רוצים להיות! בכל זאת, מדובר בתופעה שקרתה רק 3 פעמים ב500 השנים האחרונות.

מהפכת המדדים המחקים ופתיחת האפשרות לשילובם בכל אפיק פיננסי

גם מנהלי ההשקעות המובילים במשק כבר הבינו מזמן כי הכח בכל המהפכה הטכנולוגית באה לידי ביטוי בצורה מאוד מובהקת במדדים המובילים של ארה״ב, בין אם זה ה S&P500 ויותר מכך המדד הטכנולוגי המוביל בעולם: הנאסד״ק.
רוב הציבור לא מודע לעובדה כי רוב הגופים כיום מאפשרים מעבר בין המסלולים במוצרים הפיננסיים ומוצרי הגמל וההשתלמות (פוליסת חיסכון, קופות גמל להשקעה, IRA ,תיקון 190 לחוק ואפילו בפנסיות עצמן) בעליות כמעט אפסיות.

גרף של מדד ה S&P500 ב- 5 השנים האחרונות:

 

מוצרים אלה הם רק חלק מהמרכיבים שבתכנון נכון של כסף לעתיד אפשר לשלב במינונים ובמקומות הנכונים שלמשל פטורים לחלוטין ממס רווח הון. 

חשוב לזכור לעשות את השינויים הללו במוצרים הנכונים.
ההבדל בין לעשות זאת עכשיו לבין להיזכר בזה בעוד עשור הוא של מאות אלפי שקלים אם לא מליוני שקלים.
גם בתחום ההשקעות מתרחשת כבר מספר שנים מהפכה של ממש עם המון מוצרים מטיבי מס שנכנסו למשחק.
חברות הביטוח יצאו במספר מוצרים חדשים והביאו לטובת הציבור תקנות מגוונות שמאפשרות חיסכון במס בצורה ניכרת אל מול תיקי ההשקעות המסורתיים. בנוסף, דמי הניהול בהם טובים יותר וגם הביצועים שלהם עם ממוצעים גבוהים בהשוואה לתיקי ההשקעות.
מוצרים אלו אילצו גם את בתי ההשקעות הגדולים להיכנס לתחום ולעבור לשווק אותם.
ישנם 3 מרכיבים עיקריים בכל השקעה פיננסית:
1.תשואה
2.מס
3.דמי ניהול
תכנון פיננסי נכון יגרום לכם לשלוט במיסוי ובדמי הניהול ובסופו של דבר ישפיע לטובה גם על התשואה הסופית.

כעת מגיעה השאלה – "איך אני עושה את זה?", מה מונע ממני להתחיל בתהליך?",

"איך אני משלב מהפכות טכנולוגיות במוצרים שלי"?

"איך אני משלב את כל המוצרים החדשים כחלק בלתי נפרד מההשקעות שלי?"

"איך אני מתחיל לשלוט במס שאני משלם ובדמי הניהול שאני משלם"?

 
לפני מספר שנים נולד תחום חדש בעולם ההשקעות- מתכנן פיננסי!
במקום להגיע לגוף השקעות מסוים שמנהל סוג מוצר ספציפי כזה או אחר, או להגיע לחברה ספציפית שיודעת להציע לך את המוצרים שלה בלבד, היום ניתן ואף רצוי להיעזר בשירותיו של מתכנן פיננסי חיצוני מהימן שיסייע לך לנהל את ההשקעה על כל מרכיביה ומוצריה. מתכנן פיננסי בכיר ומוסמך בעל רישיון מטעם משרד האוצר.
כאשר המתכנן פיננסי עובד עם כל הגופים והוא אובייקטיבי בין בחירה של מגוון מוצרים או גופים – זהו המצב האידיאלי עבורך בתור משקיע.
מתכנן פיננסי בעל רישיון יוכל לבחון עבורך את כלל ההשקעות והמוצרים, לבצע עבורך ניתוח מיסויי מלא, לבחון את הניתוח המלא של דמי הניהול שאתה משלם ואת התשואות שצברת בשנים האחרונות ולבנות עבורך בצורה מקצועית תכנון פיננסי מהימן שידע להתחשב בכל הפרמטרים ולנתב אותם לאפיקים הטכנולוגיים הנכונים. לשלב את ההשקעות שלך במוצרי העולם המהפכני החדש. 

עבודה עם מתכנן פיננסי מוסמך יכולה לחסוך עבורך עשרות אם לא מאות אלפי שקלים לאורך שנים. המתכנן יציע פיזור נכון בין כלל המוצרים ויסתכל בצורה גלובלית על תיק הפיננסים שלך.
הבדיקה והתהליך מאובטחים, ללא עלות ובלי התחייבות מצדכם. הבדיקה לוקחת בממוצע דקה וחצי בלבד!
תדאגו להיות במקום הנכון בגרף של העשור הבא. אז למה אתם מחכים?

ניתן להתחיל בדיקה להתאמה לתכנון התיק הפיננסי שלך על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

בדיקת התאמה
עינת מילר
האם ישנה התאמה לתכנון התיק הפיננסי
בחר את קבוצת גילך: