שמים סוף לכאבי הברכיים והגב – בלי תרופות ובלי ניתוחים

עודכן 8 פברואר, 2022

אלפי ישראלים נחשפו לפריצת דרך רפואית בעולם הטיפול בכאבי מפרקים! טיפול מהפכני וחדשני, מבטל את הצורך בתרופות או ניתוחים פולשניים ומחזיר את השגרה והנחת לחיים.

כאבים כרוניים בברכיים, בגב, בירך ובקרסול הינם חלק בלתי נפרד מחייהם של מאות אלפים. בעוד חלק לא מבוטל מתוכם לומד לחיות עם הכאבים והמגבלות, ישנם רבים הבוחרים לטפל בהם, אך נאלצים לשם כך לאמץ שימוש קבוע בתרופות או משככי כאבים, בזריקות, בטיפולים שונים וחלקם אך יצטרכו לעבור הליכים כירורגיים פולשניים שונים.

 

התאמה לטיפול רפואי פורץ דרך לכאבי ברכיים וגב תלויה במספר גורמים. מעל 120,324 כבר ביצעו בדיקת התאמה לטיפול, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לטיפול רפואי פורץ דרך לכאבי ברכיים וגב ולקבל יעוץ אבחון ראשוני ללא תשלום, על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 מעל ל – 120,000 מטופלים בחרו לנצח את הכאב ללא שימוש בתרופות או ניתוחים, באמצעות הטיפול הישראלי, החדשני והטבעי, שכבר כובש את העולם: אפוסתרפיה.

טיפול אפוסתרפיה מבוסס על מערכת הליכה ביו-מכנית, בדמות נעל, אשר מותאמת אישית לכל מטופל, בהתאם למבנה גופו, למאפייניו, לתבנית ההליכה הייחודית לו ולבעיה ממנה סובל. בתחתית הנעל ישנן שתי יחידות קמורות שמוצמדות לסוליית נעל ייעודית, יחידות אלו ממוקמות באזורי הדריכה של כף הרגל, באזור העקב ובאזור כרית כף הרגל. מערכת ההליכה של אפוסתרפיה מאפשרת לגוף  להגיע למנח שונה, מותאם אישית, המאפשר חלוקת עומסים נכונה לאורך הגפה התחתונה (ירך, ברך, קרסול) והגב.

השינוי בחלוקת העומס מכוון כך שתהיה הפחתה של העומס מהאזורים הפגועים, מה שייצור הקלה משמעותית בכאב, בין אם מדובר בכאבי גב או כאבי ברכיים. ביצוע של הליכה, קימה מישיבה, עמידה, תוך כדי עשיית פעולות יומיומיות למשך עד שעה ביום במנח החדש עם המערכת, מאפשר לגוף "ללמוד" דפוסי תנועה נכונים וכל זאת ללא כאב וללא הקדשת זמן מיוחד לטיפול.

 

מדובר בטיפול פונקציונלי המתבצע על ידי המטופל ובאופן עצמאי, בפרקי זמן קצרים ובאופן יומיומי, תוך שילובו בשגרת היום בבית ובמשרד בקלות ובנוחות מקסימלית.

שיטת הטיפול המהפכנית כובשת את העולם וכבר אומצה על ידי ארגוני בריאות, מרכזים רפואיים מובילים וביטוחים רפואיים. בארצות הברית הטיפול כבר מוצע במדינות רבות ובהן ניו-יורק, קליפורניה, ניו-ג'רזי ומסצ'וסטס. בנוסף, הטיפול ניתן באנגליה, בשישה עשר מרכזים רפואיים שונים ובסינגפור.בארץ, הטיפול ניתן כיום בשישה מרכזים רפואיים, בהם שני בתי חולים: בית החולים ברזילי ובמרכז הרפואי העמק.

 

טיפול רפואי, טבעי ומוכח מחקרית

כיום, משגוברת המודעות לטיפולים טבעיים ועולה הרצון להימנע ככל הניתן מלקיחת תרופות ומפיתוח תלות בהן, הופכת אפוסתרפיה לשיטה אידיאלית בעיני רבים. אם בעבר השיפור במצבם של הסובלים מכאב כרוני וההקלה המיוחלת ברמת הכאבים אילצו לקיחת תרופות לאורך זמן, קבלת זריקות או טיפולים פולשניים, הרי שעידן זה הגיע לסיומו. לא עוד שימוש בחומרים לא טבעיים, לא עוד תלות בתרופות. מהיום, הפתרון לכאבים מוצע בטיפול הניתן לביצוע בקלות, בפשטות, באופן עצמאי וחשוב מכל – בטבעיות.

שיטת הטיפול החדשנית הינה תוצאה של מעל ל – 15 שנות מחקר עולמי, עם 92% מטופלים המדווחים על שיפור בתפקוד ו – 87% המדווחים של הפחתה בכאבים, אין ספק שהפתרון לכאבים כבר כאן.

אז אם גם אתם רוצים לשים סוף לכאב הכרוני, הגעתם למקום הנכון.

 

צפו בד״ר עמית מור מסביר על שיטת הטיפול החדשנית:

 

התאמה לטיפול רפואי פורץ דרך לכאבי ברכיים וגב תלויה במספר גורמים. מעל 120,324 כבר ביצעו בדיקת התאמה לטיפול, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לטיפול רפואי פורץ דרך לכאבי ברכיים וגב ולקבל יעוץ אבחון ראשוני ללא תשלום, על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

אישור מקורות רפואי: אודות טיפול אפוסתרפיה מרכז המידע הרפואי – ד״ר עמית מור | כאב ברכיים | שיקום לאחר החלפת מפרק

 

התאמה לטיפול בכאב
עינת מילר
האם את/ה מתאימ/ה לטיפול פורץ דרך לכאבי ברכיים וגב?
בחר את קבוצת גילך: