פריצת דרך בחיסול פטרת ציפורניים – טיפול באמצעות קרני אור

עודכן 20 אפריל, 2024

טיפול חדשני בפטרת ציפורניים – מחלה זיהומית מדבקת שנמשכת שנים, גורמת סבל, אי נוחות והפרעה אסטתית מציל את החיים של אלפי ישראלים ומבשר על פריצת דרך בעולם הרפואי.

פטרת ציפורניים

 

פטרת ציפורניים הינה אחת מהמחלות הזיהומיות הנפוצות, המטרידות אלפי ישראלים בכל שנה וגורמות לסבל, אי נוחות במהלך היומיום ופגיעה אסתטית חמורה. טיפול חדשני ופורץ דרך שם לכך סוף וכבר מחזיר לישראלים רבים את שגרת חייהם ואת הנוחות המיוחלת.

 

התאמה לטיפול חיסול הפטרת תלויה במספר גורמים, כמו למשל גילך. מעל 12,572 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה לטיפול בחיסול הפטרת. זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לטיפול בחיסול הפטרת על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

פטרת הציפורניים נמנית על המחלות השקטות – אותן מחלות אשר אנו יכולים לחיות עמן במשך תקופה ארוכה, ללא תחושת סבל או מטרד חריגים וללא מתן תשומת לב יתרה להשלכותיהן. זאת, עד לרגע בו הן מתפרצות וברגע אחד משתלטות על חיינו ומשנות את איכות החיים מן הקצה אל הקצה.

מדובר בזיהום החודר לידיים או לרגליים, מתפתח ובא לידי ביטוי כפטרייה מתחת לציפורן, גורם לגרד ולתחושת אי נוחות באזור האצבעות הפגועות, יוצר אדמומיות ונפיחות, דלקות מקומיות, משפיע על נראות הציפורן ומחליש אותה, עד כדי יצירת עיוותים ונשירתה של הציפורן. תופעה חמורה לא פחות היא העובדה שזיהום זה מדבק ובכך עלול לעבור גם ליקירינו, על כל המשתמע מכך. מחלה זיהומית זו עלולה ללוות את החולים בה לאורך שנים רבות.

אם אתם סובלים מפטרת ציפורניים – חשוב שתדעו שיש מה לעשות

עד לא מזמן, התרופות שניתנו למי שסבל מפטרת בציפורניים כללו משחות מקומיות שרמת היעילות שלהן יחסית נמוכה, ותרופות הניטלות דרך הפה, שמטופלים רבים גילו התנגדות לנטילתן עקב ההשפעה הכלל מערכתית והאפשרויות לתופעות לוואי קיצוניות. אם כן, לא הוצג טיפול יעיל במיוחד שהוא גם מקומי וגם נטול תופעות לוואי קיצוניות, כך שלא היה הרבה מה לעשות עם פטרת הציפורניים.

 

 

פטרת בציפורניים
פטרת ציפורניים הוא זיהום פטרייתי הנפוץ בעיקר מתחת לציפורני הרגליים אולם גם מתחת לציפורני הידיים; הזיהום גורם להפרעה אסתטית ופונקציונאלית עד כדי נשירת הציפורן. חשוב לטפל בפטרת הציפורניים – וחיסול פטרת הציפורניים באמצעות קרני אור היא דרך יעילה

 

 

טיפול בקרן אור – כך נפטרים כיום מפטרת הציפורניים

לאחרונה, התגלתה פריצת דרך בתחום הטיפול בפטרת הציפורניים, עם טיפולי קרני אור חדשניים, הממוקדים ישירות באזור הנגוע (אינם משפיעים באופן כללי על הגוף) ונמצאו יעילים במעל ל – 85% מהמטופלים, עבורם חיסלו לחלוטין את הפטרייה.

על אף יעילותו של הטיפול, נדרש יותר מטיפול אחד על מנת להשיג את המטרה ולהיפטר מהזיהום. עם זאת, סדרת טיפולים קצרה תוכל להשיג את המטרה, לחסל לצמיתות את פטרת הציפורניים ולהחזיר לכם את איכות חייכם.

הטיפולים מבוצעים בשיטת IPL, כוללים בין 8 ל – 12 פגישות טיפוליות, בהן האזור הנגוע נחשף לקרני האור לפרק זמן של 15 עד 25 דקות. הטיפול אינו כואב וכמעט שאינו מורגש, פרט לעקצוץ קל והרגשת חום באזור המטופל. בניגוד לטיפולים אחרים, לא מוכרות תופעות לוואי או סיבוכים בריאותיים כלשהם הנגרמים מהטיפול, כך שהוא מיועד לכל מי שמעוניין בו.  

קרני האור חודרות דרך הציפורן ובאופן ממוקד, ישירות על האזור הנגוע, ליצירת טיפול יסודי ויעיל ביותר. כך ניתן לחסל את הפטרייה ללא כל פגיעה או השפעה על אזורים אחרים או מערכות שונות בגוף.

הטיפול נמצא כאמור יעיל באופן משמעותי ונתפס כיום כטיפול האידיאלי לבעיית פטרת הציפורניים.

 

חיסול פטרת
טיפול יעיל וחסר כאב

 

פטרת ציפורניים – מתי זה קורה ולמי?

פטרת הציפורניים הינה כאמור זיהום פטרייתי מדבק, הנפוץ לרוב באזור שמתחת לציפורני הרגליים. זאת, בעיקר בשל החום והלחות המצטברים בתוך הנעל – המהווים סביבת גידול מושלמת עבור הפטרייה. חשוב לזכור, כי בהיותו זיהום מדבק, סביבה כגון בריכה שחייה או מקורות מים למיניהם, הם קרקע פורייה מאוד להדבקת אחרים בפטרת הציפורניים.

כמו כן, ישנם מאפיינים נוספים העלולים ליצור פטרת ציפורניים ולהם יש לשים לב:

  • אנשים הסובלים מזרימת דם לא תקינה, מסוכרת, מפציעה בציפורן או בעור שסביבה.
  • שחיה במקורות מים ציבוריים, במיוחד בבריכות מים מתוקים.
  • שימוש בציפורניים מלאכותיות (המאפשרות כר מוגן וחמים להתפתחות פטרת הציפורניים מתחתיהן).
  • נעילת נעליים סגורות במזג אוויר חם ולח או נטייה להזעה מרובה בכפות הרגליים.

 

טיפול בפטרת בלייזר
טיפול בפטרת בקרני אור

 

המפתח לטיפול יעיל בקרני אור לחיסול פטרת ציפורניים

מי שסובל מפטרת בציפורניים, מכיר את הרצון העז להיפטר מאותו מטרד, לטובת נעלי האצבע בקיץ, תום התחושה המציקה באצבעות, וגם מסיבות בריאותיות ברורות – הפסקת התפשטות הפטרייה והקלה על מצבים נלווים לפטרת הציפורניים, כמו דלקות מקומיות ואף נשירת הציפורן.

 

על מנת להגדיל את הסיכוי לטיפול יעיל ומוצלח לחיסול פטרת הציפורניים, חשוב לבחור במרפאה המתמחה בטיפולי קרני אור בשיטת IPL, לכל סוגי פטרת הציפורניים, לחיסול הנגע. יש להגיע לפגישה מקדימה לטיפול, במהלכה תציגו את הנתונים הרפואיים שלכם ותקבלו ייעוץ והדרכה לטיפול מוצלח. כמו כן, מומלץ לפנות למרפאה המאובזרת בטכנולוגיות חדשניות, המבצעת טיפולים המשלבים מכשור IPL בצירוף תכשירים, פדיקור גזירה ושיופים, אשר מבוצעים על ידי בעלי מקצוע מיומני עם ידע וניסיון בתחום.

 יש לוודא כי המרפאה, בה מיועד להתבצע הטיפול, אכן מעניקה את כלל הטיפולים המשלימים הנדרשים לטיפול בקרן אור IPL ובהם גזירה, דיקוק ושיוף הציפורן ושימוש בתכשירים רלוונטיים. כל אלו, יתמכו בטיפול בטכנולוגיית ה IPL ויהפכו אותו למוצלח אף יותר.

קליניקה כרמל הינה אחד המרכזים הוותיקים ביותר בארץ, הקיים כבר כ – 17 שנים וטיפל בהצלחה בעשרות אלפי מטופלים. נציגויות הקליניקה פרוסות ברחבי הארץ, במספר ערים, ונציגיה ממתינים לתת ייעוץ ומענה לכל שאלה או בקשה.

 

עברתי טיפול מוצלח לחיסול פטרת הציפורניים בקרני אור – מה עכשיו?

הטיפולים בקרני אור לחיסול פטרת הציפורניים נחשבים מוצלחים ומיועדים לטפל בשורש הנגע. עם זאת, גם לאחר טיפול מוצלח לחיסול פטרת הציפורניים – חשוב לסגל אורח חיים שימנע הידבקות מחודשת, למשל: אוורור כפות הרגליים ושטיפתן על בסיס יומי קבוע, תזונה בריאה, אורח חיים בריא ועוד.

 

התאמה לטיפול חיסול הפטרת תלויה במספר גורמים, כמו למשל גילך. מעל 12,572 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה לטיפול בחיסול הפטרת. זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לטיפול בחיסול הפטרת על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

בדיקת התאמה
עינת מילר
האם אתה מתאים לטיפול חיסול הפטרת?
כדי לבדוק התאמה בחר את גילך: