מהפכה בעולם השינה – המזרן שיגרום לכם לרחף. לא מאמינים? נסו אותו ל – 30 לילות!

עודכן 2 מאי, 2024

הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו הגיעה גם לחדר השינה ומעכשיו מאפשרת גם לכם ליהנות מחוויה חלומית אמיתית, הודות למזרן האורטופדי החדש והמהפכני, עם אפקט הרחיפה. במחירי רצפה ועם 30 לילות ניסיון.

כיום, ישנה מודעות רבה להשפעת המזרן על איכות השינה ועל התפקוד בבוקר המחרת וישראלים רבים כבר מבינים כי כשמדובר באיכות השינה – אין מקום לפשרות. כך, הופכים המזרנים האורטופדיים לסטנדרט בכל חדר שינה, תוך שאיפה למצוא את המזרן שיספק למשתמשים בו את חוויית השינה האידיאלית ואת הנוחות המקסימלית.

שלושה מזרונים אורטופדיים, הבולטים במיוחד ביתרונותיהם, כובשים בימים אלו את הקהל הישראלי, המעוניין ליהנות מהטכנולוגיה המתקדמת המשולבת במזרן, מהמחיר המיוחד מהמתנה המפנקת הניתנת לרוכשים המאושרים.

 

התאמה למזרן נכון עבורכם במחיר מוזל ועם 30 יום ניסיון תלויה במספר גורמים. מעל 37,812 כבר ביצעו בדיקת התאמת מזרן וישנים הרבה יותר טוב בלילה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למזרן במחיר מוזל על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

כך תבחרו את המזרן האורטופדי המושלם

הבחירה במזרון האורטופדי המושלם, מחייבת בחינה של תכונותיו ומאפייניו והתאמתם לצרכיו ודרישותיו של המשתמש. לכן, בבואכם לבחור את המזרון האידיאלי עבורכם, חשוב שתשימו לב ליתרונות המאפיינים כל אחד מהם:

 

"דאבל קומפורט" – מזרן מהפכני, אשר מאפשר לכם לבחור בכל רגע נתון אם ברצונכם ליהנות משינה על מזרן קשיח או על מזרן רך. זהו מזרן אורטופדי ייחודי בעל צד אחד העשוי מחומר פולימרי וצד שני העשוי קפיצים מבודדים עם ויסקו. כך, תוכלו להפוך את המזרן בכל עת, על מנת להתאימו לדרגת הקשיחות הרצויה.

בנוסף – מערכת הקפיצים המתקדמת והחדשנית של המזרן, בעלת שבעת אזורי חלוקת המשקל, מאפשרת תנועה חופשית בצד אחד של המזרון ללא כל השפעה על צידו השני. זאת, בנוסף ליכולתו של המזרון "לזכור" את משקל הגוף, הודות לחומר הייחודי שפותח במעבדות החלל של נאסא – ויסקו, כך שיוכל להעניק תמיכה אופטימלית בכל חלקיו ואף להפחית לחצים מיותרים על הגוף, באמצעות שכבת פוליאוריתן. רק ב-1,690 ש"ח (במקום 5,990 ש״ח).

 

רובר ויסקו – הדגם היוקרתי והמרשים, המותאם לשוכבים על הגב ועל הצד. המזרון הייחודי לבית ד"ר קומפורט, מעניק למשתמשים בו חוויית שינה אידיאלית, על ידי אפקט הרחיפה החלומי, המושג הודות לתכנון מושלם המיועד לתת מענה עבור כל תזוזה במהלך השינה ושימוש בטכנולוגיה המתקדמת בעולם בתחום המזרונים.

במזרון זה נעשה שימוש בחומר הייחודי – ויסקו, בעל התכונות המיוחדות של קליטת חום הגוף, פיזור הלחצים והמשקל ו"זכירתם", כך שהמשתמש זוכה לשינה אחידה והרמונית. כמו כן, כולל המזרון מערכת אוורור כפולה למניעת הצטברות של לחות ובדי כותנה אנטי בקטריאליים. רק ב-1,690 ש"ח (במקום 4,990 ש"ח)

 

יוגה – המזרון המפנק ובעל הטכנולוגיה החדשנית, המיועד להעניק לכם נוחות מקסימלית במהלך השינה, תוך פיזור לחצים ובאמצעות אפקט הרחיפה המדהים, המאפשר לכם לנוע בחופשיות ללא כל הפרעה לבני הזוג. שכבות המזרון, המעניקות את תחושת הריחוף, הרוגע, הרכות והנוחות המפנקות, הינן המילה האחרונה בטכנולוגיית ייצור המזרונים והופכות את המזרון למומלץ ביותר על ידי הקהילה הרפואית במדינות רבות ברחבי העולם.

תכולת הויסקו הגבוהה, מזהה את קימורי הגוף ומאפשרת תמיכה מלאה בהם ושינה בנוחות מקסימלית לכל חלקי הגוף. רק ב-1,990 ש"ח (במקום 5,990 ש"ח)

עם חשיפתם של מזרנים אלו, הביקוש אליהם הולך וגובר והישראלים כבר מסמנים את המזרן הבא שישדרג עבורם את איכות השינה. כעת הם מוצעים בעד 66% הנחה.

 

בריאות ונוחות מקסימלית

המזרן האורטופדי נועד כאמור להעניק שינה איכותית, נוחה ובריאה. בין אם מדובר במשתמשים העוסקים בעבודה פיזית לאורך היום או בספורטאים ובין אם באלו העובדים בעבודה משרדית ושאינם פעילים פיזית, מזרן אורטופדי יתרום רבות לאיכות שנת הלילה החשובה כל כך לבריאותנו.

המזרנים האורטופדיים המתקדמים של ד"ר קומפורט מספקים את כל הפתרונות לבעיות הפוגעות באיכות השינה שלנו: אזורי חלוקת משקל המאפשרים תזוזה בצד אחד של המזרן ללא השפעה על צידו השני, מזרנים מאווררים המונעים הצטברות לחות, חומרים אנטי בקטריאליים למניעת הצטברות חיידקים ולטקס למניעת קרדית האבק, זכירת משקל הגוף ושתי רמות קושי שונות במזרן אחד, הן רק חלק מתכונותיהם המיוחדות של המזרנים האורטופדיים המיוחדים. 

כל אלו, מבטיחים לנו מיטה חזקה, איכותית ונוחה שתהפוך כל לילה לחלומי.

ועכשיו, להשלמת תחושת הנוחות ושדרוג איכות השינה, ייהנו רוכשי המזרנים גם משתי כריות ויסקו בשווי 800 ₪ במתנה ויעניקו לעצמם את חוויית השינה המושלמת עם נוחות מקסימלית ומפנקת לכל חלקי הגוף.

 

 

מחיר ואחריות ללא תחרות

המזרן נועד לשרת אותנו לתקופה ארוכה ולכן חשוב שתקינותו תובטח ושאיכותו לא תיפגע במרוצת השנים. כחלק מהמחויבות לספק את המזרנים הטובים והאיכותיים ביותר, ניתנת לרוכשי המזרנים אחריות ל -12 שנים ואף תקופת ניסיון ללא התחייבות ל – 30 לילות שלא תרצו שיגמרו לעולם!

 

המזרנים מוצעים כיום במחירים מיוחדים, כך שכולם מוזמנים למצוא לעצמם את המזרן המושלם וליהנות מלילה טוב.

התאמה למזרן נכון עבורכם במחיר מוזל ועם 30 יום ניסיון תלויה במספר גורמים. מעל 37,812 כבר ביצעו בדיקת התאמת מזרן וישנים הרבה יותר טוב בלילה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למזרן במחיר מוזל על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

התאמה לרכישת מזרן
עינת מילר
בדקו התאמה לרכישת מזרן נכון עבורכם במחיר מוזל
האם יש בבעלותך מזרן אורטופדי?