הפטר מחובות - גם אנשים פרטיים יכולים למחוק חובות מול גופים גדולים ולהחזיר לעצמם את השלווה והנחת לחיים

עודכן 13 מרץ, 2022

התנהלות פיננסית נכונה ואחראית הינה בגדר הכרח לכל אדם פרטי, משפחה, עסק קטן או תאגיד ענק. עם זאת, אנו חיים במציאות מורכבת בה מגוון השפעות חיצוניות, כמו התפרצות נגיף הקורונה עלולות להפר את הביטחון הכלכלי בכל רגע נתון, גם למי שמתנהלים באחריות פיננסית.

לעיתים אנשים פרטיים ובעלי משפחות נקלעו בתום לב לחובות שאין ביכולתם לשלם עוד וכי המציאות בה חיים השתנתה מן הקצה אל הקצה. בין אם מדובר בחובות שהצטברו לאיטם ובין אם בכאלו שנוצרו בן לילה כתוצאה מסיבות חיצוניות, חובות שלא ניתנים לתשלום מכניסים את בעליהם למצוקה. אנשים הנקלעים למצב של חדלות פירעון, חובות כבדים או עיקולים, חווים חוסר אונים בהתמודדות מול הגופים להם חייבים את הכסף, בעוד אלו עומדים איתנים ומתעקשים לקבל את שמגיע להם. מצב זה יוצר בקרב בעלי החוב עצב, מבוכה בפני מכריהם, פגיעה בביטחון העצמי, נואשות, תסכול ומעל הכל – תחושת חוסר אונים.

 

זכאות להפטר מחוב תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 61,311 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להפטר מחוב, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

אפשר להתחיל בדיקה להפטר חלק מהחוב שלך על יד בחירת קבוצת גילך:

 

הפטר מחובות והסדרים לאנשים פרטיים

אנו שומעים על כך שבנקים, חברות אשראי ומוסדות מדינה מוחקים חובות של תאגידים שנקלעו למצב של חדלות פירעון. באופן דומה נמחקים גם חובות עתק של טייקונים הנקלעים לקשיים כלכליים. אבל מה בנוגע לאנשים פרטיים?

חשוב לדעת שלא רק חברות ובעלי ממון יכולים להתמודד בהצלחה מול נושים, להגיע להסדרי החזר חובות הוגנים ולהשיג הפטר מחובות שתאפשר פתיחת דף חדש בחייהם. גם אנשים פרטיים יכולים לעשות זאת ולהפטר מחובות שהצטברו מול גופים גדולים.

אנשים פרטיים, הנקלעים בתום לב למצב של חדלות פירעון, יכולים להתמודד עם האתגרים העומדים בפניהם בצורה יעילה, בעזרת ליווי מקצועי של עו"ד המטפל בנושא זה. עו"ד המלווה אתכם, הנמצא לצדכם, יסייע במציאת פתרונות והסדרים מתאימים, גם מול גופים גדולים הנהנים מיתרון עצום במשאבים העומדים לרשותם.

עו"ד אורי גילת ושות', המלווים בייצוג חייבים, יוכלו ללוות את בעלי החוב לאורך כל התהליך, תוך מתן תמיכה וסיוע בכל עניין בירוקרטי ומשפטי, בדרך להשגת הסדר או הפטר מחובות. כך, תוך תחושת ביטחון, יכולים בעלי החוב לחזור בעזרת הסיוע לתלם, להשאיר את המצוקה מאחוריהם ולצעוד יד ביד עם עורך הדין אל התחלה חדשה.

 

ישנם משרדי עורכי דין המנוסים בטיפול בתיקי הוצאה לפועל, ניהול הליכי הסדר חובות מול נושים, פשיטת רגל והשגת הפטר. ייצוג על ידי עורך דין שכזה וליווי צמוד מטעמו, יבטיחו לבעל החוב שהנושים לא יוכלו לרמוס אותו כלכלית, ע"י כך שיקבלו את ההגנות המשפטיות המיידיות שהחוק מאפשר באמצעות ייעוץ מקצועי, טיפול בכל ענייני הבירוקרטיה וחשוב מכל – משקט נפשי.

משרד עו"ד אורי גילת ושות', הינו בין המשרדים המנוסים ביותר בתחום זה, המעניקים לבעלי חוב רבים את ההזדמנות לחזור לחיים שלווים וחסרי דאגות כלכליות. הטיפול בלקוחות המשרד נעשה תוך ניצול כל הכלים המשפטיים היכולים לסייע ואשר חייבים כלל אינם מודעים אליהם ובאמצעות כלל הגופים העומדים לרשות בעלי חוב, במטרה לתת מענה למצבים של מצוקת חובות.

 

 

התפקיד הכפול של לשכת ההוצאה לפועל

רבים סבורים שלשכת ההוצאה לפועל הינה גוף אשר קם על מנת לסייע לנושים לגבות את המגיע להם מחייבים שאינם עומדים, מסיבה כזו או אחרת, בהתחייבויותיהם הכלכליות. עם זאת, חשוב להבין שזהו רק צידו האחד של המטבע.

בחברה המודרנית לשכת ההוצאה לפועל משרתת גם את החייבים, תוך שהיא מאפשרת להם להגיע להסדר מול כל נושיהם, להחזיר חלק מן החובות ולקבל הפטר מיתרת החוב, הפטר שפירושו מחיקת החובות ויציאה לדרך כלכלית חדשה.

משרד עו"ד אורי גילת ושות' מנוסה בהענקת ליווי משפטי למי שמתמודדים עם הליכי גביה שנוקטים כנגדם נושים (ביניהם חברות וגופים גדולים) יידעו לנצל כל אפשרות להקל על החייב, לסייע לו לצלוח את התקופה המאתגרת ולהגיע אל חוף המבטחים שבסופה.

 

קבלת סיוע מאורי גילת ושות' – משרד עורכי דין המנוסה בהפטר מחובות, כבר השיבה את החיוך לפניהם של בעלי חובות רבים, אפשרה להם להנות מהתחלה חדשה, מחיים חדשים ואף מהיכולת לפתוח בעצמם עסקים פרטיים אשר ישיבו להם את הפרנסה ואת היכולת לפרנס את עצמם ואת משפחותיהם בכבוד.

זכאות להפטר מחוב תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 61,311 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להפטר מחוב, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

אפשר להתחיל בדיקה להפטר חלק מהחוב שלך על יד בחירת קבוצת גילך:

 

להתמודד בעצמכם בטיפול בחובות כלכליים מול גופים גדולים? אל תנסו את זה לבד

לעיתים קורה שמי שנקלעים לקשיים כלכליים נמנעים מלפנות לקבלת סיוע, זאת בשל חשש מפני ההוצאה הנוספת הכרוכה בכך ו/או עקב הבלבול והמצוקה המאפיינים מצב של הגעה לחדלות פירעון.

חשוב מאוד להבין כי טיפול בלתי מקצועי, עיכובים מיותרים או הימנעות מלהתמודד באופן רציני וענייני עם צעדי גבייה הננקטים כנגדכם, יחמירו בהכרח את המצב ויקשו על הגעה לפתרון שיאפשר לכם לחזור לאיזון כלכלי.

פניה ללא דיחוי לקבלת ליווי משפטי מקצועי חשובה ביותר, במיוחד כאשר מדובר בנושים שהינם תאגידים, חברות גדולות, רשויות מקומיות, בנקים, מוסדות מדינה וכד'. לרשות גופים כגון אלה עומדים משאבים עצומים אותם ביכולתם להפנות כנגד מי שחייבים להם כספים. פערי הידע, הניסיון והמשאבים הופכים התמודדות עצמאית מול נושים שכאלה לחסרת סיכוי.

לעומת זאת, ייצוג מאת עורך דין המנוסה בתחום הליכי הוצאה לפועל והסדרי חובות יבטיח ניצול כל אפשרות להשגת יתרון. לעיתים קרובות בזכות ייצוג שכזה ניתן יהיה להגיע להפטר חובות מול גופים גדולים, כל זאת משום שהמחוקק הישראלי נתן דעתו לפער ביחסי הכוחות וקבע מנגנונים שונים להגנה על חייבים מפני התעמרות מצד גופים גדולים. משרד עו"ד אורי גילת ושות' בעל הידע והניסיון הדרושים יידע להפיק מכלים משפטיים אלה את המרב ולהשיג עבורכם הסדרים מיטביים מול כלל הנושים.

כך, גם אם שימוש בעורך דין מהווה הוצאה כלכלית, הרי שסיוע מעורך דין נועד לפתור בעיית חובות משמעותית ולחלץ את בעל החוב מהמצוקה אליה נקלע. מעבר לכך – סיוע משפטי הינו בגדר הכרח במצבים אלו והינו הדרך היחידה להתמודדות עם המצב, כך שמדובר בהשקעה בעצמכם, בעתידכם ובעתיד משפחתכם, אשר עלותה, במרבית המקרים, נמוכה באופן משמעותי מסכומי הכסף אותם תחסכו בהגעה להסדר עם הנושים או בהפטר החוב.

לקוחות רבים, אשר קיבלו סיוע ממשרד עו"ד אורי גילת ושות', מעידים כי מעבר לעזרה המקצועית, הערך המוסף האמיתי בשירותי המשרד טמון באנושיות הצוות, בליווי הסבלני והתומך ובמתן ההרגשה שיש מי שמחזיק לך את היד, עומד לצידך ומלווה אותך בהתמודדות עם כלל האתגרים העומדים בפניך, מרגע הפניה ועד ליום הפטר החובות המיוחל.

בחירת משרד עורכי דין שיוכל להעניק לנו את הסיוע הדרוש

כאמור, חשוב להבין כי על מנת להתמודד מול גופים גדולים הנוקטים כנגדנו הליכי גבייה, מוכרחים לקבל ייצוג משפטי מקצועי. ראשית, חשוב מאוד לא להתמהמה ומרגע שמסתבר לנו שישנם בעלי חוב שהחלו לפעול כנגדנו יש לעשות את כל הנדרש על מנת לעכב את ההליכים באופן מיידי, וכך להמנע מפעולות משפטיות נגדנו. התעלמות מן המצב רק תחמיר את הבעיה וככל שנפנה מהר יותר אל בעל מקצוע (בדמות עורך דין המנוסה בתחום הסדרי חובות), נעניק לעורך הדין יותר כלים בהם יוכל להיעזר כדי להוציא אותנו מן הבוץ.

שימו לב – שמירה על ניקיון כפיים היא תנאי הכרחי לניצול האפשרות להגיע להפטר חובות ולפיכך יש להימנע מניסיונות "הברחת נכסים" (העברת פיקטיבית של בעלות על רכוש לאחרים). יש למסור מידע מדויק לעורך הדין, על מנת שיוכל להדריך אתכם מהם הצעדים הנכונים בהם יש לנקוט וממה יש להימנע. כל זאת, במטרה להשיג הסדר אופטימאלי עבור בעל החוב ואף את הפטר החובות שיוותרו עם תום ההליך, כולל חובות מול גופים גדולים.

משרד עו"ד אורי גילת ושות', מתחייב לפעול למען לקוחותיו במקצועיות חסרת פשרות, על מנת לסייע להם בהתמודדות עם חובות כבדים, עיקולים ופשיטות רגל, תוך שאיפה מתמדת להעניק להם הזדמנות שניה ליהנות מנחת ושקט כלכלי. צוות המשרד פועל בשקיפות מלאה, בסבלנות ורגישות, תוך מתן ליווי אישי לאורך כל התהליך.

זכרו – המטרה שלכם ושלנו אחת היא: להחזיר לכם את החופש הכלכלי ואת היכולת להתחיל מחדש.

 

הפטר חובות
עינת מילר
בדוק זכאות להפטר חלק מהחוב שלך
מה קבוצת גילך?