כבר לא צריך לנסוע לחו"ל לביצוע השתלת שיער – השיטה המהפכנית הגיעה לישראל

עודכן 24 אפריל, 2024

גברים ישראלים רבים סובלים מתופעות התקרחות, דילול שיער ומפרצים, המשפיעות על תדמיתם, הרגשתם ועל ביטחונם העצמי. הפתרון לבעיה זו הוא ניתוח השתלת שיער, הנתפס בעיני רבים כיקר, מסובך, כואב וכמצריך השקעה רבה של זמן ומשאבים. הכירו את טיפול השתלת השיער החדשני היחיד עם אחריות מלאה לכל החיים, סיכוי הצלחה של 100% וליווי אישי של אחות צמודה – בלי המתנה ארוכה או טיול מייגע לטורקיה

בשני העשורים האחרונים, נושא האסתטיקה הגברית תופץ תאוצה ומעודד יותר ויותר גברים להשקיע בעצמם ולא להתפשר על המראה אליו הם שואפים להגיע. כפועל יוצא מכך, גם תחום השתלות השיער החל לתפוס תאוצה וישראלים רבים פונים כיום למגוון הטיפולים המוצעים, בהם גם טיפולים ייעודיים בחו"ל ובראשם – טיפולי השתלת השיער בטורקיה.

טיפול חדשני במרכז הרפואי ד"ר קרופניק עושה מהפכה בתחום ויוצר מציאות חדשה בה כל גבר המעוניין בהשתלת שיער, יכול לבצעה בקלות ובבטחה בארץ, באמצעות שיטה חדשה, בטוחה ומהירה המבטיחה את הצלחת הטיפול, במינימום סיכון, תוך ליווי אישי צמוד ואחריות מלאה.

הטיפול משנה את התמונה ומציע ניתוח קצר, פשוט, עם סיכויי הצלחה גבוהים ביותר, שכבר מחזיר למטופלי המרכז הרפואי את השיער לראש ואת החיוך לפנים.

 

התאמה לטיפול חדשני להשתלת שיער תלויה במספר גורמים כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 21,976 כבר ביצעו בדיקת התאמה להצמחת שיער, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

FUE – כך משתילים היום שיער

כיום ישנן מבחר שיטות להשתלת שיער, בעלות מאפייני טיפול והחלמה שונים, סיכויי הצלחה שונים ואפקטיביות שונה. כמו כן, חלק מהטיפולים מוצעים בחו"ל בלבד וכופים על המעוניינים בהם הוצאות טיסה, לינה, תיווך, תלות במלווים ומתורגמן, התמודדות עם שירות לקוחות במדינה זרה ושפה זרה וכמובן אחריות שלעיתים נגמרת מיד עם העלייה למטוס חזרה ארצה. במרכז רפואי ד"ר קרופניק האחריות לא נגמרת עם עלייה למטוס חזרה ארצה. בנוסף, תקבלו ליווי אישי של אחות צמודה דוברת עברית ולא תצטרכו לוותר על ימי חופש מהעבודה ולשלם עלויות עבור מלון וטיסה חוזרת במידה של ביקורת או סיבוכים (כמו שקורה בטיפולים שנערכים מחוץ לישראל). מחסום שפה בהליך רפואי הינו חשוב ביותר, מרבית מהסוכנים השולחים את המטופלים לחו"ל לצורך ההשתלה אינם דוברי עברית ואף אנגלית במקרים אלו – הליווי נעשה בשלט רחוק וצוות המרכז הרפואי אינו דובר שפה הניתן לתקשר בה.

שיטת FUE הינה השיטה המתקדמת והחדשנית ביותר להשתלת שיער. בשיטה זו, כמו בכל הליך השתלת שיער, נלקח עור המכיל זקיקי שיער בריאים ופעילים והם מושתלים באזורים בהם רצויה צמיחת השיער. ההבדל המשמעותי מכל שיטת השתלת שיער אחרת טמון בכך ששיטת FUE כוללת שימוש בפאנצ'ר, המאפשר את הוצאת זקיקי השיער הבריאים מהאזור התורם ואת השתלתם באזור הרצוי.

במרכז רפואי ד"ר קרופניק משתמשים בשיטה זו, על מנת להבטיח לכם הגברים, סיכויי הצלחה גבוהים ביותר בקבלת מראה השיער או הזקן המושלמים בעיניכם!

 

כיצד מבוצע הטיפול?

הכל מתחיל בפגישת ייעוץ עם צוות המומחים של ד"ר קרופניק, ללא תשלום וללא התחייבות, בה נבדקת היתכנות הטיפול על ידי בחינת האזור ממנו יילקחו הזקיקים לאזורים בהם מיועד להתבצע הטיפול. הזקיקים הינם אותם האיברים בעור, המייצרים את השיערות ומיועדים להצמיחן באזורים המיועדים להשתלה. פגישת הייעוץ מתבצעת במספר אזורים בארץ, בהתאם לנוחיותכם. במידה והוחלט להתקדם ולבצע את הטיפול, תוזמנו להליך שיעניק לכם בסופו של דבר את מראה השיער עליו חלמתם.

ההליך מבוצע בהרדמה מקומית, אינו מלווה בכאבים ואורך בין 5 ל – 10 שעות, בהן תוכלו לצאת להפסקות קצרות להתרעננות. עם סיומה של ההשתלה, האזור המטופל ייחבש ותוכלו לחזור באופן עצמאי לביתכם להמשך התאוששות. כעבור 3 ימים תוזמנו לביקורת ולהחלפת תחבושות ותתבקשו למשך 3 שבועות להימנע מחשיפה לשמש , מפעילות פיזית ממושכת ולהשגיח על המקום המטופל.

שיתוף פעולה ומעקב אחרי הוראות הצוות מבטיח 100 אחוזי הצלחה בטיפול!

 

מרכז רפואי ד"ר קרופניק משנה את התמונה ומציעה ניתוח קצר, פשוט, עם סיכויי הצלחה גבוהים ביותר, שכבר מחזיר למטופלי המרכז הרפואי את השיער לראש ואת החיוך לפנים.

התאמה לטיפול חדשני להשתלת שיער תלויה במספר גורמים כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 21,976 כבר ביצעו בדיקת התאמה להצמחת שיער, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

טיפול ואחריות חסרי פשרות

השתלת שיער היא טכניקה כירורגית המבוצעת על ידי רופאים מומחים. המרכז הרפואי של ד"ר קרופניק הינו היחיד בארץ אשר גם מכשיר את רופאיו לבצע את תהליך הטיפול הייעודי שלו. כך, אנו מבטיחים איכות טיפול חסרת פשרות.

כמו כן, למטופלי המרכז הרפואי ניתנת אחריות כפולה: בד"ר קרופניק מתחייבים כי 95% מהשיער יישאר במקומו לכל החיים ובנוסף, ניתנת אחריות מלאה על צפיפות השיער .

כחלק ממדיניות המרכז הרפואי, מתחייב צוות הרופאים לשקיפות מלאה לאורך כל הליך הטיפול, החל מהייעוץ הראשוני ועד לקבלת התוצאות, עם סופם של הטיפול וההחלמה. צוות המרכז הרפואי עומד לרשות המתעניינים והמטופלים בכל עת, לכל שאלה או פנייה.

 

השתלת שיער
בדוק התאמה להשתלת שיער
מה גילך?