אפשר להחזיר את המראה השופע והבריא – השיטה המהפכנית להשתלת שיער לנשים הגיעה לישראל

עודכן 29 מרץ, 2024

שיער שופע, ארוך ומלא הוא משאת נפשן של נשים רבות. בין אם מסיבות גנטיות, בריאותיות או כתוצאה מגורם חיצוני, ישנן אלפי ישראליות הנאלצות להשלים עם שיער דליל וחסר. הכירו את טיפול השתלת השיער החדשני היחיד עם אחריות מלאה לכל החיים, סיכוי הצלחה של 100% וליווי אישי של אחות צמודה – בלי המתנה ארוכה או טיול מייגע לטורקיה

בישראל, מקושרים לרוב טיפולי השתלת השיער לגברים הסובלים מהתקרחות ומעוניינים להשיב לעצמם את המראה ממנו נהנו עד לפני מספר שנים. בפועל, ישנן גם נשים ישראליות רבות המתמודדות עם בעיה זו וחולמות גם הן על מראה שיער מלא ובריא. אז מה הפתרון המהיר, היעיל והקל ביותר? ד"ר קרופניק השתלות שיער – אחרי שתיצרו קשר, לא תבינו איך לא חשבתן על זה קודם.  

 

התאמה לטיפול חדשני להשתלת שיער תלויה במספר גורמים כמו לאיזה קבוצת גיל את שייכת. מעל 12,952 כבר ביצעו בדיקת התאמה להצמחת שיער, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

תהליך הטיפול לנשים

לכן, הנשים, ישנה שיטה הנקראת DHI. שיטה זו עדינה יותר, כוללת גילוח של האזור התורם בלבד ומיועדת בעיקר למי שסובלות משיער דליל. בטיפול המבוצע בשיטה זו עובדים על המצב הקיים במטרה למלא את האזורים החסרים.

ההליך עצמו מבוצע בהרדמה מקומית, אורך בין 5 ל – 10 שעות (עם הפסקות) וניתן לביצוע במספר אזורים בארץ. לאחריו, אין כל צורך בהתאוששות, אין כל כאב ואפשר לחזור הביתה באופן עצמאי.

לאחר הניתוח על המטופלת להישאר עם תחבושות במשך כ – 3 ימים ולהגיע בשנית להחליפן. כמו כן, בשבועות הראשונים לאחר הטיפול יש להימנע מהיחשפות לשמש, מפעילות פיזית מאומצת, מים ובריכה ולהישמר היטב מכל מכה בראש.

כך, יכולה כיום כל מי שמעוניינת לטפל בשיער דליל או חסר, לעשות זאת בקלות, ביעילות ובמהירות, ללא כל חשש.

FUE – הטכניקה החדשנית להשתלת שיער

בעורנו ישנם איברים הנקראים זקיקים (שקיקי שיער). תפקידם של הזקיקים לייצר שיער, כאשר כל זקיק מייצר בממוצע 3-2 שיערות. בתהליך השתלת שיער המטרה הינה לנצל זקיקים בריאים ולמקמם באזורים בהם אנו מעוניינים לגרום לצמיחת שיער.

ישנן שיטות מגוונות בהן נעשה שימוש לאורך השנים, להשתלת שיער, כאשר מהות ההליך עצמו זהה למדי: לקיחת זקיקי שיער פעילים ובריאים והשתלתם על ראשה של המטופלת, באזורים החסרים. לטכניקות השונות בהן משתמשים הרופאים המבצעים את הליך זה, ישנן יתרונות וחסרונות, כאשר השאיפה הינה לבצע את ההליך האופטימלי בו סיכויי ההצלחה יהיו הגבוהים ביותר, תוך מינימום סיכון, ללא צלקות על ראשה של המטופלת וכמו כן גם תוך זמן החלמה מינימלי.

במרכז רפואי השתלת השיער של ד"ר קרופניק, נעשה שימוש בטכניקה חדשנית ייעודית נוספת הנקראת FUE. בטכניקה זו נעשה שימוש בפאנצ'ר, לאחר הוצאת הזקיקים מתבצע תהליך פתיחת ערוצים לאזור המושתל מהאזור התורם באמצעות שימוש בפינצטה. ההליך עצמו מבוצע בהרדמה מקומית, אורך בין 5 ל – 10 שעות (עם הפסקות) וניתן לביצוע במספר אזורים בארץ. לאחריו, אין כל צורך בהתאוששות, אין כל כאב ואפשר לחזור הביתה באופן עצמאי. טכניקת FUE מבטיחה סיכויי הצלחה גבוהים במינימום סיכון ומינימום צלקות, תוך זמן קצר ניתן לחזור לשגרה למעט ים, בריכה,היחשפות ממושכת לשמש ( 3 שבועות) ג'קוזי סאונה, הימנעות מהזעת יתר .

 

אז איך מתחילים?

פגישת ייעוץ ראשונית חינמית, מוצעת לכל המעוניינות בבחינת התאמת הטיפול לצרכיהן ומצבן. באמצעות מכשיר מיוחד בודק צוות המרכז הרפואי את האזור התורם את הזקיקים ואת היתכנות ההשתלה. לאחר מספר שאלות נוספות הנוגעות למצבה הרפואי של המטופלת, תוכל המתעניינת להזמין את הטיפול הנחשק.

כך, עם המרפאות של ד"ר קרופניק, שמים סוף למסעות לטורקיה בעקבות השיער המושלם שנמצא עכשיו ממש בהישג ידכן. לא עוד טיסה לטיפולים בטורקיה, לא עוד המתנה ארוכה ולא עוד תלות במלווים, במתורגמנים ובזמינות של אנשי שירות ממדינה אחרת. הכל כאן, עם צוות ישראלי, זמינות מלאה, ליווי אישי וסיכויי הצלחה חסרי תחרות של מאה אחוז!

 

טיפול באחריות מלאה

במרכז רפואי ד"ר קרופניק, לא מתפשרים על פחות מטיפול מושלם. כמו כן, על מנת להבטיח את הצלחתו של הטיפול ואת שביעות רצונן המלא של המטופלות, מעניקים במרכז הרפואי אחריות כפולה: 95% מהשיער יישאר במקומו לכל החיים ובנוסף, תקבלו אחריות על צפיפות השיער .

כמו כן, מתחייבים במרכז הרפואי לשקיפות מלאה לאורך כל ההליך ולמתן מענה בכל שאלה או בקשה ובכל עת! כך, תוכלו גם אתן ליהנות מהמראה עליו חלמתן, מהטיפול המושלם, חסר פשרות והכי חשוב – לעבור את התהליך בקלות, בפשטות ובראש שקט ועם ליווי אישי בו תקבל מספר נייד אישי של אחות צמודה הנותנת מענה לכל שאלה .

 

התאמה לטיפול חדשני להשתלת שיער תלויה במספר גורמים כמו לאיזה קבוצת גיל את שייכת. מעל 12,952 כבר ביצעו בדיקת התאמה להצמחת שיער, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

 

 

השתלת שיער
בדוק התאמה להשתלת שיער
מה גילך?