נמצא הפתרון: שמים סוף לכאבים בעקב ולבעיות בעמוד השדרה - בלי להסתכן בניתוח מורכב

עודכן 24 אפריל, 2024

אלפי ישראלים מזניחים את הכאבים בעקב ומסתכנים בניתוחים מורכבים. מוערך כי מעל 10% מהאוכלוסייה סובלת מדורבן בעקב – כאב מציק בכף הרגל שמפריע משמעותית לשגרת החיים ולביצוע פעולות פיזיות פשוטות. הטיפולים לדורבן אקוטי הם בד״כ ניתוחיים ומורכבים – אך עשרות אלפי ישראלים גילו לאחרונה את הפתרון האלטרנטיבי המנצח ובמחיר הנכון

אם גם אתם סובלים מבעיות בעמוד השדרה הגורמות לכאבי גב, או אם גם אתם מתמודדים עם דורבן בעקב – אותו כאב חד שמופיע בעת עמידה לאחר מנוחה, לאחר פעילות גופנית, או בזמן פעילות גופנית כמו עליה במדרגות, תשמחו לשמוע שישנה עוד דרך, אשר מחליפה טיפול קונבנציונאלי או מאפשרת השפעה מהירה יותר של הטיפול בשילוב עימו.

מאות מטופלים שכבר ניסו את המדרסים הייחודיים, המתוכננים באופן אישי למבנה כף הרגל ולמיקומו המדויק של הדורבן, מדווחים על הקלה מיידית בתסמיני כאבי הגב והדורבן, על חזרה שמחה לשגרה ועל הליכה ופעילות גופנית – ללא אותם כאבים מטרידים. כל הפרטים אודות הטיפול שעשוי להציל אתכם מבעיות הגב ומכאבי הדורבן המשפיעים על היבטים שונים של שגרת החיים – לפניכם.

 

התאמה לפתרון המקל על הכאב בכפות הרגליים תלויה במספר גורמים. מעל 14,492 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לטיפול בכאב כפות הרגליים על פי בחירת קבוצת גילך:

 

 

דורבן בעקב – מה זה, בעצם?

דורבן בעקב הוא דלקת, המתפתחת באזור הפלנטרי מידיאלי של כף הרגל (או במילים פשוטות, בחלק האמצעי של כרית כף הרגל). לעיתים ניתן לחוש בבליטה קשה למגע (גרמית, בעלת מגע כשל עצם), ולעיתים ניתן לאתר בלט בצילומי האולטרה סאונד. למעשה, דורבן בעקב הוא דלקת מקומית, אשר נוצרת בתחילה בשל קרעים זעירים בגידים באזור. כשהעומסים הפיזיים על האזור הם רבים, מערכת החיסון פשוט לא מצליחה לעמוד בקצב היווצרות הנזקים המקומיים והדלקת לא זוכה להטבה. ה"זיז" הגרמי מיוצר על ידי הגוף, בניסיון לטפל בדלקת המקומית ולהצמידה אל העצם.

 כאמור, הסובלים מדורבן בעקב סובלים מכאב בעת הדריכה על כף הרגל הדלקתית, יש המתארים כאב חד בצעדים הראשונים לאחר מנוחה, ויש המתארים כאבים בדרגות חומרה שונות עד כדי צליעה כרונית בעת ההליכה.

 

דורבן בעקב ניתן לטיפול בכמה שיטות – קונבציונליות ואלטרנטיביות

 

 דורבן בעקב מתפתח כתוצאה מדלקת באזור אמצע כרית כף הרגל, לאחר קרעים זעירים בגידים שלא התאחו. הדורבן בעקב גורם לכאבים חדים, בעיקר בהליכה או בעמידה לאחר מנוחה, או בפעילות גופנית הכרוכה בעומסים על כף הרגל. הטיפול הקונבנציונאלי כרוך במנוחה, הפחתת עומסים, ולעיתים פיזיותרפיה, ובמקרים חריפים מומלץ על טיפול ניתוחי להסרת הזיז הגרמי וטיפול בדורבן בעקב.

הטיפולים הנפוצים בימינו לבעיה זו מתבצעים בשיטות קונבנציונאליות ואלטרנטיביות וכוללות שינויים באורח החיים ובהם: הרזיה, שינוי הרגלים, פעילות גופנית מותאמת והפחתת עומס מכף הרגל במהלך היומיום. כמו כן, במקרים קשים, הטיפול יכול אף לכלול הליכים ניתוחיים פולשניים.

עם זאת, שיטות אלה אינן מתאימות לכל אחד, אינן זמינות תמיד ודורשות התערבות פיזית אשר מרתיעה רבים. כך, מתוך רצון לאפשר לסובלים מהבעיה ליהנות מטיפול פשוט, קל וזמין, נוצר הפתרון החדשני והמוביל של א.א אורטופדיה: מדרסים איכותיים בהתאמה אישית.

 

אל תחכו! פתרון זמין, יעיל, ולא פולשני – בהישג ידכם!

כאמור, בעיות בעמוד השדרה, הנחשבות נפוצות למדי, עלולות להיווצר ממגוון רחב של סיבות. כמו כן, דורבן בעקב נגרם ומוזן לאורך הזמן על ידי עומסים על כף הרגל, שאינם מותאמים למבנה כף הרגל או ללא תמיכה נכונה בכף הרגל. טיפול אלטרנטיבי המאפשר יצירת תמיכה איכותית בעקב ובכף הרגל וחלוקת עומסים טובה ונכונה יותר עבור כף הרגל, עשוי להביא להפסקת הכאבים הנגרמים מבעיות אלה, באופן כמעט מיידי. מדובר בתכנון מדרסים באופן אישי ובמבנה ייחודי, המאפשר הפחתת לחץ על אזורים ברגל ובגב, ויש שיספרו על הפחתה מיידית בכאבים.

א.א אורטופדיה גאים להציג את המדרסים המהפכניים, המיוצרים באופן אישי וייעודי לכל מטופל ומטופל, על מנת להתאים בדיוק לרגל, לבעיית הגב ולמצב הדורבן. כך, מובטחת מקסימום יעילות בטיפול, המעניק את היכולת ליהנות משיפור במצב הבריאותי תוך זמן קצר.

המדרסים החדשניים מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ביותר, מחומרים הנמצאים בישראל בבלעדיות ובאמצעות מדפסות תלת-מימד, המאפשרות ייצור מדרס מותאם אישית באופן מדוייק. המדרסים הינם היחידים בישראל המאושרים על ידי ה FDA ואף נמצאים כיום בשימוש משרד הביטחון ומשרד הבריאות.

כך, מטופלים רבים כבר יכולים לחזור לשגרת חייהם, בזכות טיפול מהיר, מהפכני ומותאם אישית.

 

אז איך מתחילים?

לרשת א.א אורטופדיה 32 סניפים בפריסה ארצית, המאפשרים גישה קלה וזמינות לכל המעוניינים בכך ובכל רחבי הארץ. כל שעליכם לעשות על מנת להיפטר מהמטרד המכאיב ולחזור לשגרת המיוחלת, הוא ליצור עמנו קשר, להגיע לפגישת ייעוץ ולהתקדם לטיפול שישנה את חייכם מן הקצה אל הקצה.

נציגי א.א אורטופדיה זמינים עבורכם בסניפים השונים וישמחו לתת מענה לכל שאלה, להתאים גם עבורכם את המדרס שיסייע לכם להתמודד עם הבעיה הבריאותית וכמו ישראלים רבים אחרים – לפתור אותה.

 

 

התאמה לפתרון המקל על הכאב בכפות הרגליים תלויה במספר גורמים. מעל 14,492 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לטיפול בכאב כפות הרגליים על פי בחירת קבוצת גילך:

 

 

פתרון לכאב ברגליים
עינת מילר
האם הפתרון מתאים לך?
בחר את קבוצת גילך: