אפשר להמשיך להתפרנס בכבוד גם במצב של אובדן כושר עבודה

עודכן 26 אפריל, 2024

חשבתם פעם מה יכול לקרות לכם אם חלילה פתאום לא תוכלו לעבוד ולפרנס את עצמכם ואת משפחתכם, בגלל אובדן כושר עבודה או בגלל מחלה קשה? מה יהיה עם הפרנסה שלכם? איך תוכלו להמשיך להתקיים כלכלית בכבוד וברווחה? מסתבר שהציבור הישראלי לא תמיד מודע לאפשרויות שפתוחות בפניו לגבי הכנסה כלכלית שוטפת במצבים שבהם מסיבה רפואית כלשהי האופציה לעבוד נסגרת (בין אם זה לתקופה קצובה ובין אם זה לצמיתות).

לידיעתכם: בישראל לכל תושב שעובד בעבודה מסודרת כחוק יש ביטוח שמכסה אותו למקרה שבו לא יוכל לעבוד (הגבלה חלקית או מלאה, בעקבות מחלה או פציעה), בחברות הביטוח זה מוגדר 'ביטוח אובדן כושר עבודה' ובקרנות הפנסיה זה מוגדר כ'פנסיית נכות'.

 

זכאות לסיוע במימוש הזכויות הרפואיות וקבלת סכומי כסף משמעותיים תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 17,671 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות למימוש הזכויות הרפואיות שלהם וקבלת סכומי כסף משמעותיים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת זכאות למימוש הזכויות הרפואיות וקבלת סכומי כסף משמעותיים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

חליתם, נפצעתם? יש לכם קרן פנסיה? (או ביטוח חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח תאונות אישות, ביטוח סיעוד?) לפניכם ה-פ-ת-ר-ו-ן!

את הרקע שנביא בפניכם כאן חשוב שתדעו, גם ברמה של ידע חיוני לגבי הפרנסה שלכם במקרה שבעתיד לא תוכלו לעבוד, ובוודאי אם אתם כבר נתונים כיום במצב של אי יכולת לעבוד ואתם רוצים להימנע מתסבוכת כלכלית של חובות והלוואות על מנת לתחזק כלכלית את חיי היומיום שלכם.

החיים הכי מסודרים ובטוחים יכולים להשתנות באופן פתאומי ולא צפוי, ולכן חשוב להבין מהן האופציות העומדות בפניכם במצבים מן הסוג הזה.

המומחים של לבנת פורן הצילו אלפי אנשים מקריסה כלכלית, אנשים שנבצרה מהם היכולת לעבוד בעקבות פציעה או מחלה קיבלו כספים שאפשרו להם לחיות בנוחות כלכלית ובראש שקט, בזכות שירות מקצועי וליווי אישי תומך, מהמקצוענים של החברה המובילה בישראל בתחום.

מימוש פוליסת אובדן כושר עבודה מול חברות הביטוח וקרנות הפנסיה

מדובר בכספים מביטוחי בריאות פרטיים ומקרנות הפנסיה (ולא רק במקרים שמטופלים מול מס הכנסה וביטוח לאומי) שרבים בציבור הישראלי שמבוטחים במסגרות האלו כלל לא מודעים לזכויות שלהם לגבי שחרור הכספים הללו. כאן נכנסים לתמונה צוותים מקצועיים שכוללים רופאים, אחיות, מומחי זכויות ומנהלות-לקוח שבקיאים בתהליכים האלה, כולל 'פיצוח' הבירוקרטיה המתישה. כל מה שאתם מוזמנים לעשות זה להעביר אליהם את ה'הגה', לניהול התהליך שבסופו אתם מקבלים שקט כלכלי ורווחה כלכלית.

זכאות לסיוע במימוש הזכויות הרפואיות וקבלת סכומי כסף משמעותיים תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 17,671 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות למימוש הזכויות הרפואיות שלהם וקבלת סכומי כסף משמעותיים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת זכאות למימוש הזכויות הרפואיות וקבלת סכומי כסף משמעותיים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

איך תדעו כמה כסף אתם זכאים לקבל מתוקף הזכויות שלכם (במקרה של אובדן כושר עבודה)?

קודם כל, רוב הסיכויים שלבד לא תצליחו להוציא את הסכום המקסימלי שאתם זכאים לקבל. חשוב להבין שכל מקרה של אדם הוא ייחודי בפני עצמו, ולמעשה אין מודל-טיפול גורף לכולם. זוהי סיבה נוספת להיעזר במומחים בתחום ולהפנים את העובדה שבפוליסות שמקנות זכויות על רקע רפואי לא מטפלים בלי המומחים של לבנת פורן.

  • לפני הכל, חשוב שתדעו שהשירות רלוונטי רק למי שיש לו את אחת מהתכניות הבאות (או יותר): קרן פנסיה, ביטוח חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח תאונות אישות, ביטוח סיעוד.
  • חשוב גם שתדעו שהיו בישראל אלפי מקרים שבהם אנשים בכלל לא ידעו שיש להם פוליסה רלוונטית שבזכותה מגיעים להם כספים (ושגם את זה המומחים של לבנת פורן יודעים לבדוק ולאתר).
  • חשוב שתבינו את מידת הדחיפות בטיפול בתיק ולא תשרפו זמן יקר, כי אם לא תטפלו ב'תיק' באופן מיידי, אתם עלולים לאבד את הזכויות שלכם (החוק קבע תקופת התיישנות של שלוש שנים בנושא).
  • המומחים ילמדו לעומק את התיק הקונקרטי שלכם ויכינו עבורכם מסלול טיילור-מייד לקבלת הכספים שלכם, בגובה המקסימלי שניתן לזקוף לזכותכם.
  • אתם תהיו פטורים מריצות בין משרדים, מהצורך למלא אינסוף טפסים, מהתמודדות עם 'חקירות' פולשניות על מצבכם הבריאותי וכו'. המומחים יבצעו עבורכם את כל מה שנדרש, יגבשו את התיק ויגישו אותו.

אתם מוזמנים להכניס ליומן שלכם פגישת ייעוץ חינם עם המומחים של לבנת פורן, רוב הסיכויים שהפגישה הזו הולכת לסדר לכם את החיים, להעניק לכם שקט כלכלי גם בתקופות של מגבלות בריאותיות/תפקודיות.

לשיחת ייעוץ ללא כל עלות או התחייבות, השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מימוש זכויות רפואיות
עינת מילר
האם אתה זכאי למימוש הזכויות הרפואיות שלך?
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה