כך אלפי ישראלים נגמלים מסוכר ומורידים במשקל ללא דיאטה, ללא ספירת קלוריות, ללא פעילות גופנית מיוחדת וללא שימוש בכוח רצון

עודכן 24 מאי, 2022

סוכר הוא אחד מגורמי המוות הנפוצים שאנשים נוטים להתעלם מהם. בין ההשלכות ההרסניות של הסוכר ניתן למצוא: התמכרות פיזית ומנטלית, השמנה ואכילת יתר, כולסטרול וסיכון לסכרת ועוד. כך אלפי ישראלים מצאו דרך להגמל מסוכר ולהוריד במשקל – על ידי תוכנית מהפכנית שנחשבת למצליחה בעולם

אנחנו חיים בעידן שבו אנחנו מודעים לאורח חיים בריא: משתדלים לאמץ שגרת ספורט לחיינו, לשתות המון מים, להימנע מעישון סיגריות, לישון טוב בלילה. לצד זה, ישנה מודעות לאוכל בריא, המורכב מכל אבות המזון, לצריכה של מזונות לא מעובדים ועוד.

חישבתם קלוריות, יצרתם תפריט מסודר, הקפדתם על מרווח בין הארוחות, חשבתם שאתם פועלים נכון. אבל האם עצרתם רגע וחשבתם מה באמת יש באוכל שאתם מכניסים לגוף? ובעיקר כמה סוכר יש לכם בגוף ומה הוא עושה? 

כאשר אנחנו משמינים לעיתים נראה כאילו אין מה לעשות וצריך להשלים עם זה. נוסף על כך, אם מנסים מספר דיאטות שלא מניבות תוצאות מספקות, הדבר גורם להרמת ידיים תסכול ורגשות אשם. אך בעקבות התוכנית החדשנית הבאה, לא צריך להפסיק לנסות יותר. תוכנית שלא רק גורמת לירידה מבוקרת במשקל, אלא גם משנה את הרגלי האכילה לכל החיים ומשיגה תוצאות לא פחות ממרשימות. מתאימה ליורדים במשקל שכבר חשבו שאבוד, או שלא ידוע לשים את האצבע על מה הבעיה. בלי תחושת כשלון, בלי ייאוש, בלי רגשות אשם.

 

התאמה לתוכנית גמילה מסוכרים וירידה במשקל תלויה במספר גורמים. מעל 9,464 כבר ביצעו בדיקת התאמה לתוכנית, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לתוכנית גמילה מסוכרים וירידה במשקל על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

חשוב לדעת: אכילת מזון בריא כמו פירות וירקות, שמירה על מרווח בין הארוחות, הימנעות מאכילת "נשנושים" לצד שמירה על תזונה נכונה, כל אלו אינם מספיקים על מנת לרדת במשקל ולשלוט באכילה שלנו.

על מנת באמת להצליח, אנחנו צריכים לבחור מה, כמה ומתי אנחנו אוכלים, להיות מודעים לכמות הסוכר שאנחנו צורכים(מה שקורה לרוב בצורה בלתי מודעת). אנחנו צריכים לאמץ אורח חיים בריא, לשנות דפוסי התנהגות, במקום עוד דיאטה שאולי לא תחזיק לאורך זמן- לשנות את התפיסות שלנו בנוגע לאוכל. רק כך נוכל להבין איך להיגמל מסוכר ולשמור על הבריאות שלנו בפרט.

האינסטינקט שלנו הוא לחשוב שהסוכר נמצא במתוקים כמו שוקולדים, עוגות וחטיפים, או אפילו בשתייה ממותקת. אבל למעשה, הוא נמצא בכ"כ הרבה מזונות שאנחנו צורכים מבלי להיות מודעים לכך.

מה סוכר עושה לגוף?

סוכר משפיע עלינו בהמון מובנים: הוא מעלה את רמת הכולסטרול ועלול לגרום לסכרת מסוג 2.  צריכה מוגברת של סוכר מביאה להשמנת יתר, אנו יודעים כי ישנו קשר בין סוכר למחלות לב ומחלות כרוניות שונות. למעשה, כמעט 99% מהמחלות שלנו, נוצרו בשל צריכת מזון שהגוף לא יודע לעכל והוא לא בריא עבורו. הגוף לא יודע לפרק סוכרים "רעים". צריכה של מזון מעובד יכולה לעיתים להשפיע על מערכות הגוף: היא עלולה לגרום למחלות זיהומיות ולייצר אי שקט בגוף.

מה סוכר עושה לגוף? צריכה מוגברת של סוכר לגוף- יוצרת התמכרות. הסוכר משחרר בגוף כימיקלים שונים ביניהם דופמין. ככל שנצרוך יותר סוכר, נרגיש את הצורך בשימוש בו, נהיה מכורים למתוק, לריגוש שלו על השפעת הגוף. נשמע לכם מוכר? אלו השפעות דומה שיש לניקוטין בחיים שלנו.

אבל לא כל המזונות שבהם יש סוכר- רעים לנו. למעשה, אנו יודעים להבדיל בין סוכר טוב לבין סוכר רע.   

מה השוני ביניהם?

סוכר רע – הוא סוכר לבן או חום, סוכר מעובד זה שאנחנו מכירים בצורה הטבעית שלו: בקפה של הבוקר, בשתיית שוקו או שתייה ממותקת.

סוכר רע נמצא במאכלים שונים כמו: קופסאות שימורים, חטיפים מתוקים ומלוחים, רטבים לסלט וכמובן בקמח לבן, כן אפילו בפחמימות: לחמים, פסטה, אורז,  חטיפי אנרגיה. למעשה, לסוכר לבן יש שמות שונים כמו: עמילן מעובד, גלקטוז, פרוטוקז ועוד. לכן ההמלצה שלנו היא שבפעם הבאה שאתם קונים מוצר בסופר, שימו לב מה מופיע ע"ג רשימת הרכיבים של המוצר, כך תוכלו לדעת כמה באמת סוכר אתם צורכים.

סוכר טוב – הוא סוכר שמופיע בצורתו הטבעית במזונות כמו פירות וירקות. הסוכר בפרי,  מגיע בצורתו הטבעית, יחד עם סיבים תזונתיים, מינרלים וויטמינים, הגורמים לפירוקו האיטי, מה שתורם לגוף לעכל ולהתמודד איתו נכון.

יתרונות גמילה מסוכרים

לגמילה מסוכרים יתרונות רבים: היא משפיעה על אורח חיינו, מאפשרת לנו להיות בשליטה מלאה על המזון שאנחנו אוכלים. המטרה היא לא רק לרדת במשקל. ירידה במשקל היא חלק מהתהליך אבל לא החלק המרכזי, לא המהות. אנחנו רוצים לאמץ אורח חיים בריא, ליצור מודעות ובעיקר לשמור על אנרגיה גבוהה לאורך כל הדרך, בניגוד לעליות ונפילות הסוכר הרבות שאנו חווים כשאנחנו אוכלים סוכר רע. בסוכר כאמור יש את חומר הדופמין שגורם לתחושת התרגשות ואז אנחנו אוכלים עוד סוכר, עוד כפית גלידה, עוד חתיכת עוגה ומוצאים את עצמנו בתוך דחף בלתי נשלט למתוק, מבלי שבאמת נזדקק לו.

לכן היתרונות בגמילה מסוכרים הוא באימוץ אורח חיים בריא, היכולת שלנו לשלוט בדחף, להיות מודעים ועם היד על הדופק, תרגישו קלילים ואנרגטיים, חפים מרגשות אשם ועודף משקל.  כן, הגוף שלנו זקוק לפחמימות וסוכרים, אלו שומרים על תפקוד המוח, מייצרים אנרגיה בגוף שתניע אותנו לכן צריך לדעת איך לעשות את זה נכון. לא לוותר, אלא לאכול מאוזן.

 

קבלו את התוכנית המהפכנית הדיגיטלית המצליחה ביותר בעולם לגמילה מסוכרים ולירידה במשקל

  • סדנה חד-פעמית של סביב שש-שבע שעות, שבה נעבוד על שינוי תפיסה לגבי אוכל ונלמד להיפרד מהסוכר הרע.
  • תכנית-ליווי של מאה ימים, שבמסגרתה נעבוד על שינוי הרגלי-אכילה: נטמיע כלים חדשים, תובנות חדשות, התנהגויות נכונות, נלמד מהי תזונה נכונה, מה זה סוכר טוב, מה זה סוכרע.
  • ננסח יחד איתכם רשימת קניות נכונה ובריאה בהתאמה אישית 
  • תוכלו לצפות בסרטונים שילמדו אתכם על תזונה נכונה על פי עקרונות השיטה הייחודית שלנו.
  • תוכלו לצפות בסרטוני הדרכה מאנשי מקצוע מיומנים, שתפקידם להעניק סיוע ותמיכה, חיזוק מוטיבציה, סיוע לפירוק ההתמכרות המנטאלית שלכם (בעיקר לסוכר רע) ושינוי התנהגות 'במטבח'.
  • תוכלו להמשיך לאכול את מה שאתם אוהבים, אבל במינון נכון יותר
  • לא תרגישו עוד צורך/דחף חזק למזונות עם סוכרים
  • אם תרצו, נעבוד אתכם גם על אימוני-כושר בהתאמה אישית, בקצב שלכם (יש לנו מתכונת-אימון לכל הרמות) בפורמט אישי, לזירוז תהליך המעבר שלכם לתזונה בריאה, לאורח חיים בריא, לחיים בריאים.

 

מניסיון רב-שנים של אנשי הצוות המיומנים שלנו (דיאטנים, פסיכולוגים, יועצי תזונה, מאמני כושר) אנחנו יודעים איך אפשר 'לפצח' את הבעיה של ריצות למקרר בלילה, 'גניבות' קטנות של מתוקים, כניעה לזלילות, כניעה לזה שלא תמיד בא לעסוק בספורט (באנדר-סטייטמנט) הודות לניסיון העשיר שלנו, גיבשנו מסלול מנצח שגם אנשים שניסו בעבר דיאטות במתכונות שונות ונכשלנו יכולים להצליח בו ולשמר את ההישגים לאורך זמן.

אנחנו נעזור לכם 'להחליף דיסקט'. אנחנו מאמינים שאוכל בא לעשות לנו טוב בחיים, ושלכן צריך לתת לו את הכבוד הראוי לו, והמשמעות של זה היא לשמור על תזונה בריאה יותר, מגוונת יותר, עשירה יותר, עם כמה שפחות 'שטויות' שעושות נזקים.

  • מבטיחים להוציא לכם מהראש ומהפה את ה'דודא' לסוכרים (לסוכרע).
  • מבטיחים לתת לכם תמיכה דיגיטלית מלאה בפייסבוק – אנחנו וקבוצת בוגרים שלנו לשירותכם שם, לעצות, לתמיכה, לחלוקת חוויות, לעזרה, לייעוץ, למתכונים מדליקים, טעימים ובריאים.

 

המהות שלנו היא שחרור מהתמכרויות, בדומה לסדנאות השונות של גמילה מעישון למשל. לייצר מודעות, לאפשר גמילה לטווח הרחוק, לשנות את התפיסה.

המטרה היא להפסיק לצרוך סוכר בקלות ובעיקר להחזיר את השליטה לחיינו. איך להיגמל מסוכר? פשוט להיות מודעים, מה שיאפשר לנו גם לצרוך פחות סוכר, גם לרדת במשקל בלי דיאטה או שינוי דרסטי בחיינו. להמשיך לאכול מזונות שאנחנו אוהבים, רק במידה הנכונה, להסיר רגשות אשם, ללמד את הגוף שלנו מחדש צריכה נכונה, לחדד את חוש הריח והטעם.

 

התאמה לתוכנית גמילה מסוכרים וירידה במשקל תלויה במספר גורמים. מעל 9,464 כבר ביצעו בדיקת התאמה לתוכנית, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לתוכנית גמילה מסוכרים וירידה במשקל על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

 

דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
-התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות
-מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה    

התאמה לגמילה מסוכר וירידה במשקל
עינת מילר
בדוק התאמה
בחרו את הקבוצה אליה אתם משתייכים: