דיאטה OUT, הבנת הגוף ושינוי אורח החיים IN. קבלו את שיטת ההרזיה האינטרנטית שמוכיחה שדיאטה היא לא הפתרון

עודכן 3 מאי, 2024

עשרות אלפי נשים שניסו את הסדנה האינטרנטית של סיון אופירי פשוט לרדת במשקל, הופתעו לגלות שלא מדובר בדיאטה, אלא בשינוי תודעתי, פיזיולוגי ורגשי באמצעות כלים אימוניים וקוגנטיבים ותזונה שתומכת בתהליך. ההשתתפות בסדנה העניקה לנשים שנאבקו במשקל במשך שנים,  את הגוף עליו חלמו, את הבריאות לה ייחלו ואת דרך החיים ששומרת על שניהם ללא מאמץ.

 

עולם הדיאטות מושך רבות להיכנס למעגל הדיאטות הבלתי נגמרות, המתחיל מדיאטה אחת שמחזיקה לזמן מוגבל, ממשיך עם חזרה למשקל המקורי ואף עליה מעבר למשקל זה, משם מעבר לדיאטה אחרת בתקווה שזו תחזיק לנצח וכך הלאה. המאבק המתיש והבלתי נגמר במשקל, וההתמכרות לאכילה מביאים את מי שמנסות את הדיאטות השונות לסבל מתמשך ולמצב שאלו הן המחשבות העיקריות המלוות אותן לאורך היום: כמה לאכול? מתי לאכול? איך לאכול? מה המשקל הנוכחי ומתי הארוחה הבאה? אין ספק שזו אינה הדרך להשיל את המשקל העודף, ושאורח חיים הבנוי על המחזוריות הזו אינו בריא ובוודאי שאינו מהנה.

20 מפגשים אינטרנטיים ו-10 שידורים חיים במהלך 10 שבועות עוקבים בסדנה מהפכנית להפסקת אכילה רגשית וירידה במשקל, והכי חשוב – ממשיכים לרדת אחרי הסדנה בקלות וללא מאבק!

*חשוב לציין: לא מדובר בקבוצת הרזייה, והסדנה אינה מיועדת למי שרוצה דיאטת כאסח בזמן קצר וקצוב. מדובר בתהליך מתמשך של עבודה פיזיולוגית, קוגנטיבית, ורגשית שממגרת התמכרות לאכילה, בולמוסים, אכילה רגשית, ירידה ועלייה מחודשת במשקל, שתפקידה לייצר מערכת יחסים חדשה מול אכילה, ופרידה ממאבק של שנים במשקל והשלכותיו.  

 

התאמה לירידה במשקל בשיטת סיון אופירי תלויה במספר גורמים. מעל 14,123 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

אז איך אפשר לרדת במשקל ולשמור על התוצאות בלי לסבול?

צריך לקבל את הידע הנכון, העכשווי והמהימן שמאפשר שחרור טוטאלי מהמאבק היומיומי וממעגל הדיאטות ההרסני והכושל ומעבר לעבודה עם הפיזיולוגיה של הגוף שלנו ולא נגדה.

 

מנפצים את המיתוסים

במשך שנים גרמו לנו להאמין שהמשקל שלנו מושפע מכמויות האוכל שנאכל, שהכל עניין של קלוריות, שאנחנו צריכות להכניס פחות ממה שאנחנו מוציאות, לספור קלוריות ולקזז, שקלוריה שווה לקלוריה,  ושמדובר במאבק יומיומי, בשליטה בעצמנו ובדחיית סיפוקים. במשך עשורים שיווקו לנו דיאטות שהגבילו אותנו בהיקף ובסוגי המזון וכפו עלינו "משטר תזונה" קלוקל, שלא מבוסס על הפיזיולוגיה של הגוף ולכן גרם לנו לעלייה מחודשת במשקל, לרעב כמעט כרוני, ולהתעסקות כל היום רק בדבר אחד – באוכל . דיאטות אלה כפו עלינו אורח חיים בלתי נסבל וקשה ונאלצנו להשלים עם כך שזו כנראה המציאות וזו הדרך היחידה להשיג את היעד. האמנם?

בפועל, ירידה במשקל יכולה להיות הרבה יותר פשוטה, אינטואיטיבית וקלה ויכולה להפוך לחלק בלתי נפרד מחיינו ללא מאמץ. כיצד? פשוט מאד. הבנה בסיסית של מה שמתרחש אצלנו בגוף ומה גורם לו בפועל לאיבוד משקל תעניק לכן שליטה ישירה במשקל ותאפשר ירידה קלה ואוטומטית.

 

סיון אופירי. צילום: קארין מגריזו

 

אז איך זה עובד?

המטרה בשיטה המהפכנית של סיון אופירי אינה דיאטה. אלא מהותה היא השחרור מהמאבק במשקל באמצעות תזונה תומכת פיזיולוגיה, עבודה קוגנטיבית ורגשית, וכלים אימוניים. הסדנה יוצרת שינוי פיזי ותודעתי מיידי, ובעקבותיהם שינוי חסר תקדים שנוגע בכל תחום בחיים.  

המשתתפות בסדנה נפרדות מכל ההבטים שהותירו אותן משועבדות לאכילה, הם מסירות את הגורמים הפיזיים (אוכל ממכר, מעובד ומרעיב) והרגשיים שהובילו אותן לחוסר שליטה. בתום התהליך הן משוחררות מהמאבק בהפרעות האכילה ובמשקל, נפרדות מבולמוסים, ומתחושות רגשיות קשות, ומתחברות לצרכים האמיתיים שלהן ושל גופן. תוך היפרדות טוטאלית מתחושת חוסר אונים, מההתמכרות לאוכל ומכל הפעילויות השליליות הכרוכות בדיאטות קודמות. הן משיגות עצמאות, חירות ושליטה בגוף, ברגש ובהרגשה, הן מחווטות את המוח לכך שכל "הפיתויים" שהפריעו להן בתוכניות הקודמות, כבר לא מטרידים את מנוחתן, ובמילים אחרות, הן לא משתוקקות אליהם יותר, ולא פחות חשוב הן אוכלות מכל אבות המזון, אוכל מגוון, בריא וטעים ולעולם לא נותרות רעבות. התהליך הזה הוא לא פחות מתהליך משנה חיים.

רק כך, כשהגוף הופך לשקט, בעקבות ההסרה של החומרים המעובדים, הממכרים והמרעיבים, וכשהשליטה חוזרת לידיים שלהן ולא של האוכל, הקילוגרמים מתחילים לרדת ללא מאמץ, ואז נוצר גם השינוי המיוחל במחשבה ומכאן הדרך סלולה ובטוחה להצלחה לתמיד.

הסוד הוא בהבנה שרוב מה שלימדו אותנו על משקל הוא מיתוס ושיש צורך לחווט את המוח מחדש, כדי לאפשר לכל משתתפת לא להשתמש לעולם יותר בכוח רצון. כוח הרצון נדרש רק בשבוע הראשון של התהליך, ולאחר מכן יש צורך רק ברצון לשינוי. רצון אמיתי יוביל להשגת בריאות כוללת, לפירוק והרכבה מחדש של הרגלים והתניות בקלות, כפועל יוצא,  כל אחת מהמשתתפות תוכל להתבטא ביום יום מתוך שיא הפוטנציאל שלה בכל רגע נתון. הכלים הנלמדים בסדנה, הם כלים לחיים, והם נותרים ברשות כל אחת מהמשתתפות לתמיד.

 

 

התאמה לירידה במשקל בשיטת סיון אופירי תלויה במספר גורמים. מעל 14,123 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

 

 

התאמה לירידה במשקל
האם השיטה מתאימה לך?
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?