הגיע הזמן! חיסכון של אלפי שקלים בביטוחי הבריאות - הודות לרפורמה של משרד האוצר.

עודכן 28 אפריל, 2024

ההוצאה השנתית של משפחה בישראל על ביטוחי בריאות מגיעה לאלפי שקלים בשנה. עם זאת, רבים באוכלוסייה משלמים חלק לא מבוטל מעלויות הביטוח הרפואי לשווא ולמעשה מבזבזים סכומי כסף גבוהים, ללא שום צורך ממשי בכך. הרפורמה בהוזלת ביטוחי הבריאות נועדה למנוע מצב זה ולאפשר חיסכון של עשרות אחוזים בעלות ביטוח הבריאות החודשית.

[לחצו כאן לבדיקת זכאות להוזלת עלות ביטוח הבריאות בעשרות אחוזים]

עד היום יכלו אזרחים המעוניינים בביטוח רפואי לרכוש אך ורק ביטוחים מורחבים, אשר כללו מגוון סעיפים וכיסויים רפואיים, אשר בחלקם נכפו על המבוטחים, כחלק בלתי נפרד מהביטוח, גם אם למבוטח אין כל צורך בכיסויים אלו או רצון לרכוש אותם. בהתאם, גם עלות הביטוח שנקבעה שיקפה את סעיפי הביטוח הרבים ואילצה את המעוניינים בביטוחים אלו לשלם מאות ואף אלפי שקלים בשנה לשווא.

הרפורמה החדשה משנה את מצב זה ומאפשרת כיום רכישת ביטוח רפואי עם כיסויים פרטניים, בהתאמה אישית לצרכי ובקשת המבוטחים ומאפשרת חיסכון משמעותי בעלויות.

 

זכאות להוזלת ביטוח הבריאות בעשרות אחוזים בעלות החודשית תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 36,943 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת ביטוח הבריאות, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת ביטוח הבריאות באלפי ש"ח כל שנה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

יתרונות הרפורמה

השוואת מוצרים ומחירים – עד היום, כללו מסלולי הביטוח השונים סעיפים מגוונים ועלויות משתנות אשר הקשו על השוואת המסלולים בין החברות השונות. כעת, הביטוחים השונים מחוייבים ביישור קו מבחינת סעיפי הביטוח ובכך מאפשרים השוואת מחירים קלה בין המסלולים השונים ובין החברות השונות.

עדכון מסלולי הביטוח – כחלק מהרפורמה, יעודכנו כעת מסלולי הביטוח והכיסויים בכל שנתיים. בהתאם, יעודכן גם מחיר הביטוח, אשר יישקף את העדכונים הטכנולוגיים, הכיסויים והסעיפים העדכניים ואת הסעיפים שהוסרו מביטוח בשל חוסר רלוונטיות. כך, תיווצר הוזלה במחיר הביטוח אשר עד כה היה קבוע ומעתה ישקף אך ורק את הכיסויים הרלוונטיים והעדכניים הנכללים בו.

מחירים תחרותיים – כעת, כשהכיסויים אחידים לכולם, נפתחת התחרות בין חברות הביטוח, המעוניינות להילחם על כל לקוח ולהציע עבור אותו הביטוח המוצע גם על ידי המתחרות, את המחיר המשתלם ביותר עבור הלקוחות הפוטנציאליים. תחרות זו תאפשר למבוטחים ליהנות ממחירים מוזלים ומיכולת מיקוח משופרת מול חברות הביטוח.

 

כיצד נהנים מיתרונות הרפורמה?

כל שעליכם לעשות כעת, על מנת ליהנות מהרפורמה החדשה של משרד האוצר, הוא להתחיל להשוות מחירים. ביטוחי הבריאות הפרטיים צפויים להוריד ממחיריהם עד עשרות אחוזים, המסתכמים במאות ואף באלפי שקלים בשנה למשק בית ולכם רק נותר לנצל זאת וליהנות מחיסכון משמעותי בעלויות ביטוחי הבריאות.

 

זכאות להוזלת ביטוח הבריאות בעשרות אחוזים בעלות החודשית תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 36,943 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת ביטוח הבריאות, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת ביטוח הבריאות באלפי ש"ח כל שנה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

הוזלה בביטוח הבריאות
עינת מילר
האם אתה זכאי להוזלה בביטוח הבריאות?
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה