חשיפה: קריסה בכלכלה העולמית מובילה להפסדים של מליונים בבנקים וחברות ההשקעות. כך תרוויחו עשרות אלפי שקלים בחזרה בזמן המשבר

אורית ברמן
עודכן 30 אפריל, 2024

אלפי ישראלים גילו שמפסידים עשרות אלפי שקלים בעקבות המצב במשק בעוד במשרד האוצר הכריזו על התקציב שעומד להיות הגבוה ביותר בתולדות המדינה. עשרות אלפי עסקים נסגרו השנה, הריבית מזנקת לגבהים חדשים, השקל נחלש ואנחנו מפסדים את החסכונות שלנו לדמי ניהול דורסניים והשקעות חסרות מוטיבציה. כך תהפכו את המשבר להזדמנות ותחזירו לכם סכומים משמעותיים לכיס במקום לצבור הפסדים.

[לחץ כאן כדי לבדוק כיצד תוכל לחסוך במצטבר עשרות אלפי שקלים]

מאוד חשוב להכיר: המסלקה הפנסיונית

נכון להיום ישראל עומדת מול אתגרים כלכליים מהקשים בתולדותיה: האינפלציה, קריסת השקל ונפילת הבורסות העולמיות משפיעות באופן ישיר על כל אזרח ואזרח במדינת ישראל. בין אם יש לכם קופות גמל, קרן השתלמות או תיק מניות – אתם חשופים להפסדים עצומים אם תעמדו במקום ולא תגנו על הכסף שלכם.

בתור פתרון מיידי לזקיפת הזכויות שלכם משרד האוצר מציב את שירות המסלקה הפנסיונית, אותו דוח שאנחנו נוטים לסגור בתוך מגירה, אולי אפילו בשמרדף שוכחים ממנו עד שהרואה חשבון מציק. הדוח יכול לחסוך לכם אלפי שקלים ואף להניב רווחים של עשרות אלפים בעזרת בחינה מעמיקה עם עיניים מקצועיות [ללא כל עלות].

 

רוצה לקבל בחזרה את הכסף שלך?

כבר 110,543 הריצו בדיקה לשיפור התנאים הפיננסיים שלהם

בדיקה מוצלחת יכולה להיות שווה אלפי שקלים

בצע בדיקה

פרטיותך חשובה לנו

 

לפי מומחים פיננסים: ״זה לא יאמן שהישראלים, שחשוב להם לא לצאת פרייארים ותמיד מנסים לחסוך כסף – לא מבינים שבכמה דקות של בדיקה פשוטה בחינם הם יכולים לחסוך על כמאות אלפי שקלים במרוצת השנים.״

הפנסיות שלנו, קופות גמל וקרנות השתלמות צוברות הרבה כסף ככל שעובר הזמן. כל התוכניות מושפעות ממניות אג"ח הצמדות למטח, מדדים וכו', חלקן מציעות סיכון גבוה אך עם רווח יותר גבוה, בעוד אחרות מציעות וודאות נוחה.

בתקופת המשבר, חברות ההשקעות, הביטוח והבנקים מוכנות לעשות הכל כדי לא להפסיד לקוחות ולכן בבדיקה פשוטה יכולת לשפר את התנאים בצורה שלא תתאפשר בכל זמן אחר. זה הזמן להוזיל דמי ניהול, לבדוק את התשואות שלכם ולקבל תנאים משופרים באופן מיידי כל עוד הדבר מתאפשר.

 

רפי בן 60, בעל מעדנייה בצפון, היה בחובות לספקים בעקבות הקורונה שאף החמירו במשבר הנוכחי, הוא הגיע לבדיקת המסלקה הפנסיונית ובעזרת איש מתחום הפיננסי מצא חסכון מיום חתונתו לפני 35 שנה, בנוסף איש המקצוע הצליח להוריד לרפי משמעותית בדמי הניהול בכך שאיחד קופות מפוזרות בבתי ההשקעות שרפי בכלל לא ידע עליהן וצמצם את הביטוחים הרלוונטיים לחייהם של רפי ומשפחתו. "לא רק שהצלחתי לסגור את החוב, לקחתי את אישתי לחופשה מפנקת אחרי 10 שנים שלא טסנו."

איש מקצוע בתחום הפיננסי עוזר לכם להגיש בקשה לקבלת הדוח ללא כל עלות. המסלקה הפנסיונית אוספת את המידע מול כל גופי הפנסיה השונים בשבילכם וכך תוכלו לבנות עם איש המקצוע שלכם תוכנית פשוט שתראה לכם איפה הכסף שלכם מושקע (פנסיה, קופות גמל, ביטוחי מנהלים וקרנות השתלמות) ולא רק זה תוכלו לדעת את רמת הסיכון המתאימה ביותר לכם. תוכנית כזאת יכולה גם לחסוך ברווחי הון ותניב ניצול מקסימלי של מס פורשים.

המסלקה הפנסיונית עוזרת לכם לבנות ביטחון כלכלי יציב ושקיפות מול הכסף שלכם. בעזרת איש מתחום הפיננסי לא רק שתוכלו לו לחסוך אלפי שקלים מדי חודש, תוכלו לשלוט בצורה מקסימלית על הכסף שלכם ועל הרווחים שלכם.

 

רוצה לקבל בחזרה את הכסף שלך?

כבר 110,543 הריצו בדיקה לשיפור התנאים הפיננסיים שלהם

בדיקה מוצלחת יכולה להיות שווה אלפי שקלים

בצע בדיקה

פרטיותך חשובה לנו

 

 

זכויות פיננסיות דרך מסלקה
עינת מילר
בדיקה לשיפור התנאים הפיננסיים שלך