מומחים מזהירים: המהפכה משפטית תביא להפסדים של מיליונים במשק הישראלי. אז איך דווקא עכשיו נפתח חלון הזדמנויות לרווחים אדירים.

אורית ברמן
עודכן 29 אפריל, 2024

מומחים רבים מצביעים כי ישראל בפתחה של האינפלציה הקשה ביותר בארץ בחמישים השנים אחרונות. במכתב שעליו חתמו 270 כלכלנים בארץ, נאמר כי "קיומו של כוח פוליטי רב בידי הקבוצה השלטת, בלא איזונים ובלמים חזקים, הוא גורם עיקרי לנחשלות כלכלית". בין כל הבלגן ישנה דרך לקחת שליטה על הכסף שלכם ולהניב רווחים משני חיים זאת בבדיקת התאמה קצרה.

בישראל של היום, חסכונות של משקיעים ישראלים רבים יושבים וצוברים אבק במקום רווחים בבנקים מנומנמים שאפיקי החסכונות שהם מציעים משקפים את הפחד שלהם לא להיות הבנק הבא שנופל לטירוף הכלכלי ברחבי העולם. דווקא בגלל המצב הקשה במשק הישראלי עולה הדרישה למצוא משקיעים כשירים.  אדם פרטי או חברה אשר מנהלים כספים בהיקף גבוה (על פי הגדרת החוק) ועומדים בשלושה מבחנים אותם הגדירה הרשות לניירות ערך – מבחן שווי נכסים, מבחן גובה הכנסה או מבחן משולב של שווי נכסים והכנסה.

למשקיע כשיר נפתחות אופציות אקסקלוסיבית לאפיקי השקעה כמו רכישה של מניות בשלב המוסדי של ההנפקות, אשר כוללות לעתים הנחות והטבות במחיר הרכישה. ההשתתפות בהנפקות מוקדמות נותנת גם ידע מוקדם שאינו זמין באותה נקודה לציבור המשקיעים הכולל, מידע פיננסי מלא על ההשקעה המוצעת הכולל תכנית עסקית, תשואות עבר ותחזית לתשואות עתידיות. בנוסף, בפני המשקיעים פתוחה האפשרות לקבל הצעות והזדמנויות השקעה רבות יותר מהציבור הכללי, במגוון מכשירים פיננסיים. חברות ישראליות מוצאות את עצמן בסיכון של הפסדים של מיליוני שקלים ובחיפוש אחר משקיעים כשירים מציעות אופציות השקעה בהנחות משמעותיות למהירי החלטה.

התאמה למועדון ההשקעות האקסקלוסיבי מביא איתו עולם חדש של הזדמנויות והשקעות רלוונטיות במגוון סקטורים, כגון קרנות ריט, אנרגיה, תשתיות, קרנות הון סיכון, Private Equity, בייאוט, סקנדרי, והשקעות חוב ישיר לחברות פרטיות ועוד, בהתאם לתחום ההתעניינות, למאפיינים ולצרכים של המשקיע. מומחים בניהולי תיקי השקעות יודעים לנצל את המצבים הכלכליים הקשים ובך מוצאים למשקיעים הנחות משמעותיות ע"י ניצול הצורך של השוק הפגוע במשקיעים חזקים.

מאיר ודורין שלם, נשואים 40 שנה ובעלי חברת מוניות בדרום. הם חוו מכה קשה בזמן הקורונה וללא ידע בניהול כספים הרגישו חסרי אונים בזמן שצפו בחסכונות שלהם מתכלים בזמן שלא היה עבודה. אחרי שגילו שהם מתאימים למועדון ההשקעות האקסקלוסיבי הם נעזרו במנהל תיקי השקעות שידע לנצל את המצב הכלכלי הקשה לטובת הזוג. דורין משתפת כי "השקעות נכונות בזמן הנכון הביאו אותנו לקנות לבת ולחותן דירה מבלי לקחת משכנתה חונקת".

חשוב לציין כי ההשקעות האקסקלוסיביות של משקיעים כשירים באות עם דרישה של ניסיון בתחום הפיננסי על מנת לנווט את הסיכונים הגדולים יותר שבאים בהשקעות גדולות בסיכון גבוה יותר, אך עם ידע נרחב בהשקעות או בעזרת מומחה בניהול תיק השקעות, אפיק ההשקעות האקסקלוסיבי מהווה פוטנציאל גדול לכסף שלכם להיות מושקע בצורה מוצלחת בשוק ההון, וגם מאפשר נזילות תמידית ללא זמני המתנה, עמלות דורסניות וקנסות יציאה.

 

 

עינת מילר