מומחים מזהירים: התהפוכות הכלכליות והפוליטיות בישראל יגרמו להפסדים של מליונים במשק הישראלי. בעזרת בדיקה פשוטה תוכלו לחסוך עד מאות אלפי שקלים.

אורית ברמן
עודכן 1 מאי, 2024

אלפי ישראלים גילו שמפסידים עשרות אלפי שקלים בעקבות המצב במשק בעוד במשרד האוצר הכריזו על התקציב שעומד להיות הגבוה ביותר בתולדות המדינה. עשרות אלפי עסקים נסגרו השנה, הריבית מזנקת לגבהים חדשים, השקל נחלש ואנחנו מפסדים את החסכונות שלנו לדמי ניהול דורסניים והשקעות חסרות מוטיבציה. כך תהפכו את המשבר להזדמנות ותחזירו לכם סכומים משמעותיים לכיס במקום לצבור הפסדים.

ברחבי העולם כלכלנים מזהירים מההשפעות הרעות שעלולות להיות על הכלכלה של ישראל בעקבות התהפוכות והמאבקים הפוליטיים. בין אם זה השקל שהולך ונחלש בקצב מדאיג או הנפילה ההדרגתית בבורסה הישראלית. הגופים המוסדיים בישראל עובדים בשנים האחרונות בכדי למצוא קרקע בטוחה להשקיע בה אך הרעידות הפוליטיות יוצרות סדקים בהם הכסף נופל והחסכונות שלכם עלולים להתרוקן מבלי שבכלל תדעו על זה.

עכשיו הזמן שלכם להפשיל שרוולים ולהתחיל להבין איפה החסכונות שלכם מושקעים, ככה תוכלו לוודא שהכסף שלכם מוגן ואפילו להתחיל להרוויח מחדש. בעזרת בדיקה על ידי מומחה פיננסי (שניתנת בחינם לחלוטין) אתם יכולים למצוא בדיוק איפה הכסף שלכם מושקע או לחילופין להיעזר ביועץ פיננסי שיעשה זאת בשבילכם ויתאים לכם את אפיק השקעה האידיאלי עבורכם.

הבדיקה יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים ואף להניב רווחים של עשרות אלפים בעזרת בחינה מעמיקה עם עיניים מקצועיות.

 

רוצה לקבל בחזרה את הכסף שלך?

כבר 110,543 הריצו בדיקה לשיפור התנאים הפיננסיים שלהם

בדיקה מוצלחת יכולה להיות שווה אלפי שקלים

בצע בדיקה

פרטיותך חשובה לנו

 

 

הדו"ח הפיננסי שלכם אומנם מעט אפור ולא מעניין, אך הוא מאוד חשוב ומכיל בתוכו את כל המידע של החיסכון הפיננסי שיש לכם. בין אם זה קרן פנסיה, קרן השתלמות, ביטוח מנהלים או אולי אפילו שלושתם במקביל. החיסכון הפנסיוני כולל בתוכו חסכונות לגיל הפרישה, כיסוי אובדן כושר עבודה ומוות. אך לעיתים לא נותן כיסוי לבעיות בריאות או לתרופות שמחוץ לסל הבריאות. חשוב לרכוש ביטוחי בריאות פרטיים המתאימים לכם ובו בזמן להימנע מכפל בביטוחי הבריאות או רכישה של ביטוחים שאתם לא צריכים.

לדעת מה מצב המוצרים הפנסיוניים שלכם הוא הצעד הראשון בכדי להתחיל לשמור על כספי הפרישה שלכם ולהבטיח לעצמכם עתיד כלכלי בטוח. אחרי שהבנתם איזה מוצרים פנסיונים יש ברשותכם, חשוב לבדוק מהו סכום דמי הניהול שאתם משלמים ביחס לשאר, אנשים רבים לא שמים לב שדמי הניהול שלהם מוגזמים ופוגעים שלא לצורך בכספי הפרישה שלהם.

 

נכון להיום חסכונות פנסיונים מבוססים על צבירה, כלומר, דמי הניהול מקוזזים מכל הפקדה חודשית שאתם מכניסים. ככל שדמי הניהול זולים יותר ככה כספי החיסכון בפרישה גדלים. הכרחי לדעת באיזה מסלול השקעה אתם נמצאים ולהתאים את רמת הסיכון בחיסכון הפנסיוני לטווח ההשקעה. חוסכים רבים מסתמכים בעיניים עצומות על מסלולי ההשקעות האוטומטיים של בתי ההשקעות ובכך נוטים לפספס את מועדי המשיכה בזמן הנכון או לחלופין בגלל החשש מירידות עוזבים מסלולים סולידיים ומפספסים את התנודתיות בשוק שמובילה לעליות חדות.

כלומר אתם מפסידים עד מאות אלפי שקלים בגלל השאננות שלכם בבחירת מסלולי ההשקעה. בשביל לנבא נכון את התנודתיות בשוק המסחר, חשוב להבין בהשקעות ולכן אנחנו מציעים לפנות לאיש מקצוע עם רישיון שיכול לעזור לכם לבחור את המסלול המניב ביותר בשבילכם. המשברים הכלכליים שפוגעים בעולם חושפים את החשיבות שיש בלהבין איפה החסכונות שלכם נמצאים. בעזרת בדיקה פשוטה כל אחד יכול לדעת איפה הכסף שלו עומד ובעזרת איש מקצוע פיננסי תוכלו גם להשקיע אותו במקומות הנכונים.

 

רוצה לקבל בחזרה את הכסף שלך?

כבר 110,543 הריצו בדיקה לשיפור התנאים הפיננסיים שלהם

בדיקה מוצלחת יכולה להיות שווה אלפי שקלים

בצע בדיקה

פרטיותך חשובה לנו

 

 

עינת מילר
בדיקה לשיפור התנאים הפיננסיים שלך