חשיפה: פורסמה טבלת הרווחים והתשואות של הגופים הפיננסים בישראל והתוצאות מפתיעות

אורית ברמן
עודכן 27 אפריל, 2024

אלפי ישראלים הופתעו לגלות שהפסידו בשנה האחרונה סכומי עתק, בעוד קבוצה מצומצמת של ישראלים גורפים מאות אלפים ואף מליוני שקלים. לאחר פרסום רשמי של הרווחים והתשואות בכלל המוצרים הפיננסיים (קופת גמל, קרן השתלמות, פוליסות חסכון, פנסיה ועוד). הגיע הזמן שתגלו למה השכן שלכם מרוויח 15% תשואה על הכסף בזמן שאתם מפסידים.

[בדיקה מעמיקה ומקצועית יכולה להניב לכם רווחים של מאות אלפי שקלים ויותר במרוצת השנים – לחצו כאן לבדיקת התאמה]

הנתונים נלקחו מאתר גמל נט ומתייחסים לתקופה של 5/23-06/22. תשואה הינה לפני ניכוי דמי ניהול, וכי אין במידע על תשואות שהושגו בעבר כדי להצביע על תשואות שתושגנה בעתיד

אם אתם לא יודעים איך לקרוא ולהבין את הטבלה מעלה ולא בטוחים איפה הכסף שלכם מושקע בקרן ההשתלמות, קופת הגמל, הפנסיה או בחסכונות שלכם – כנראה גוזרים עליכם קופון. בדיקה מעמיקה ומקצועית של יועץ פיננסי יכולה להניב לכם רווחים של מאות אלפי שקלים ויותר במרוצת השנים. מחיר הבדיקה? 100% חינם.

 

כבר 11,943 הריצו בדיקה לשיפור ביצועים ותנאים לקרנות, קופות וחסכונות

בדיקה מוצלחת יכולה להיות שווה אלפי שקלים

בצע בדיקה

פרטיותך חשובה לנו

 

כפי שרואים בטבלה מעלה, הבדלי התשואות מגיעים עד אף ל-15% בין הגופים השונים, המוצרים השונים ואף בין הקופות עצמן. מי שקורא את המפה הפיננסית בישראל נכון, יכול להבין לאילו מסלולים כדאי לעבור ומאילו צריך להתרחק – במיוחד במצב השוק הנוכחי.

השאננות הנפוצה בקרב ישראלים בבחירת מסלולי ההשקעה מביאה להפסדים של מאות אלפי שקלים מדי שנה ובמיוחד בשנה האחרונה, בה ההפסדים שוברים שיאים הסטוריים. המסלולים האוטומטיים של בתי ההשקעות בנויים על ביטחון יחסי לחסכונות שלכם ובסוף הסיכון הנמוך גם לא מניב רווחים, וגם מקזז לכם סכומים עצומים מהפנסיה. בשביל לנווט נכון את ההשקעות שלכם ולהתחיל להרוויח שוב, חשוב מאוד לפנות לאיש מקצוע מהתחום הפיננסי שיוכל לעזור לכם לבחור את המסלול הרווחי ביותר בשבילכם, ובכך תוכלו גם להגן על הכסף שלכם וגם להרוויח תשואות גבוהות. חשוב לציין, אם עבדתם בעבר עם סוכן ולא שמעתם ממנו לאחרונה – בדקו שלא מרוויחים עליכם.

החסכונות הפנסיונים שלכם מבוססים על צבירה של פיקדונות חודשיים שמהם מקוזזים דמי ניהול. מי שלא נמצא עם היד על הדופק תמיד יפספס הנחות משמעותיות בדמי הניהול שיכולות לחסוך עד מאות אלפי שקלים בזמן הפרישה. חשוב למצוא את המסלולים המתאימים ביותר לטווח השקעה שלכם ולא לסמוך על מסלולי ההשקעות האוטומטים של בתי ההשקעות.

 

כבר 11,943 הריצו בדיקה לשיפור ביצועים ותנאים לקרנות, קופות וחסכונות

בדיקה מוצלחת יכולה להיות שווה אלפי שקלים

בצע בדיקה

פרטיותך חשובה לנו

 

 

 

עינת מילר
בדיקה להזדמנות לרווח כספי משופר במסלולים הפיננסיים שלך