הכירו את מכשיר ההשקעה החם ביותר בשוק, שמשאיר את הכוח בידיים שלכם.

עודכן 28 אפריל, 2024

מחפשים פתרונות השקעה שיעשו הבדל משמעותי בהון האישי שלכם? בעולם של הזדמנויות פיננסיות אינסופיות, בחירת מכשיר ההשקעה הנכון יכול להיות מכריע עבורכם.

[לבדיקת התאמה להשקעה לחצו כאן] 

הכירו את מכשיר ההשקעה החם ביותר בשוק, המאפשר השקעה בשישה מבתי ההשקעות המובילים בישראל, ומשאירה את הכוח בידיים שלכם. בתקופה של אינפלציה עולה והכסף שוכב בבנקים ומאבד מערכו במהירות, יותר ויותר ישראלים מחפשים מכשיר השקעה שיניב תוצאות מרשימות ועדיין יאפשר גמישות.

אחד ממכשירי ההשקעה האטרקטיביים ביותר להשקעה של כספים נזילים הוא פוליסת חיסכון. פוליסת חיסכון היא מכשיר השקעה שבאמצעותו ניתן לחסוך כסף לכל מטרה ולכל טווח זמן. בעוד שפוליסות חיסכון מסורתיות המנוהלות על ידי חברת ביטוח אחת לא מאפשרים לכם גמישות, ישנה פוליסת חיסכון אחת שמשנה את חוקי המשחק. הפוליסה טומנת בתוכה פוטנציאל אדיר ומאפשרת גמישות יוצאת דופן שאין דומה לה בשוק הנוכחי.

 

 מעל 15,317 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה להשקעה בפוליסת השקעה ייחודית, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה ייחודית על ידי בחירת הסכום הפנוי שיש לך להשקעה:

מה מיוחד בפוליסת החסכון הזו?

להנות מכל העולמות, תארו לעצמכם פוליסת חיסכון שמאפשרת לכם להשקיע בשישה בתי השקעות המובילים בישראל, כולם בתוך פלטפורמה אחת. בניגוד לפוליסת חיסכון אחרת המנוהלת על ידי חברת ביטוח אחת, כאן אתם בוחרים מי ינהל את הכסף שלכם. במידה ואתם לא מרוצים מהביצועים של בית ההשקעות, באפשרותכם לשנות את בית ההשקעות מבלי לצאת מהפוליסה. כך בכלי פיננסי אחד אתם משקיעים בכמה מבתי ההשקעות המובילים בישראל, ובעצם מרוויחים את הטוב מכל העולמות. עם 21 מסלולי השקעה נפרדים העומדים לרשותכם, אינכם מוגבלים למסלול אחד. החופש לעבור בין מסלולים, ללא קנסות וללא אירועי מס, מבטיח שמסע ההשקעות שלכם מתפתח במקביל ליעדים הפיננסיים שלכם, וטומן בתוכו שפע של הזדמנויות לתשואות גבוהות.

הכסף זמין כל הזמן
מה יותר טוב מנזילות מלאה ושליטה בכסף שלכם? בפוליסת חיסכון זו תוכלו לגשת לכסף שלכם בכל רגע ולמשוך סכום חלקי או את כולו ללא קנסות.

פעולות בלחיצת כפתור
תוכלו לבצע פעולות ללא צורך בנציג באמצעות האפליקציה זוכת הפרסים המאפשרת לכם ניהול ושליטה באסטרטגיית ההשקעות שלכם, עם שקיפות מלאה ונוחות שימוש.

מיזוג ייחודי זה מעניק הזדמנות נדירה להנות מגמישות שבמעבר בין בתי השקעות מובילים ובין מסלולי השקעה, והחזקת הכוח בידיים שלכם לשנות ולשפר את אסטרטגיית ההשקעה.

והיהלום שבכתר? הכירו את מסלול הפרימיום המהפכני

בתוך פוליסת החיסכון טמונה פנינה שמבטיחה להעלות אתכם לגבהים חדשים – מסלול הפרימיום. סקרנו עבורכם את היתרונות הייחודיים במסלול זה.

  • מסלול הפרימיום אינו מוגבל רק למשקיעים כשירים, אך נגיש לכולם עם סף כניסה החל מ50,000 ₪.
  • גישה למגוון של קרנות המנוהלות על ידי גופי ההשקעה הגדולים בעולם, המקנה הזדמנויות השקעה מהטובות בעולם.
  • באמצעות פיזור קפדני בין מגזרים שונים, ההשקעות מוגנות מתנודות השוק, מה שמבטיח יציבות וביטחון.
  • מסלול הפרימיום מציג הזדמנות לתשואת מטרה גבוהה יותר בהשוואה לאפיקי בנקים מסורתיים.
    נזילות מלאה, וגישה לכסף בכל פעם שתצטרכו אותו, ללא קנסות.

 

פוליסת החיסכון עם מסלול הפרימיום המהפכני שלה מזמינה אתכם לעצב את עתידכם הפיננסי ולהנות מכלי שמאפשר לכם להשקיע בבתי השקעות המובילים בישראל ולהרוויח גמישות ונזילות מלאה, תוך שמירה על יציבות וגיוון. אל תפספסו את ההזדמנות לקדם את עתידכם הפיננסי – בדקו את התאמתכם להשקעה בפוליסת חיסכון בהתאם לצרכים הייחודיים שלכם והצטרפו לאלפי ישראלים שכבר נהנים מההטבות ומקדמים את עתידם הכלכלי.

 

 

 מעל 15,317 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה להשקעה בפוליסת השקעה ייחודית, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה ייחודית על ידי בחירת הסכום הפנוי שיש לך להשקעה:

השקעה בפוליסת חסכון
עינת מילר
האם אתה מתאים להשקעה?
בחר את הסכום הפנוי שיש לך להשקעה בכדי לבצע בדיקה