Global Tech - זה המסלול המהפכני שמספק תשואות פנומנליות!

עודכן 28 אפריל, 2024

הבורסות הישראליות ממשיכות לדשדש והישראלים מתנפלים על Global Tech מסלול השקעות פאסיבי שעוקב אחרי שלושה מדדים בינלאומיים מובילים. 

[רוצים לבדוק אם אתם זכאים למסלול? לחצו כאן]

בשנה האחרונה עשה מדד ה-S&P 500, שכולל את חמש מאות החברות הגדולות ביותר בארצות הברית, תשואה של למעלה מ-21%. באותה שנה, עשה מדד ת"א 125 המקביל לו 2.45% בלבד. החדשות הרעות? קופות הגמל, קרנות ההשתלמות והפנסיה שלכם מסתמכות בעיקר על חברות ישראליות, כך שבזמן שהאמריקאים הרוויחו, אתם הפסדתם – והרבה.

 

בדיקת התאמה למסלול ה Global Tech ושיפור החיסכונות שלכם תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתם שייכים. מעל 13,394 ישראלים כבר ביצעו הבדיקה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה על ידי בחירת קבוצת גילך:
בדיקה מוצלחת יכולה להניב לכם רווחים של מאות אלפי שקלים לאורך השנים ויותר במרוצת השנים. מחיר הבדיקה? 100% חינם.

מה עשו המדדים בשנים האחרונות?

כמובן שלאף אחד מאיתנו אין כדור בדולח ולכן אי אפשר לחזות תשואה עתידית, אבל התשואה המצטברת של המדדים הנכללים במסלול Global Tech יכולים לספק לכם אינדיקציה לביצועים הפנומנליים של המסלול:

 

זה לא מפתיע – השנה הקשה שעברנו, שכללה משברים פוליטיים והסתיימה במלחמה הביאה את חברות דירוג האשראי להוריד את תחזית הצמיחה של ישראל והמשק צפוי להפסיד מיליארדי שקלים. למרבה המזל, זו לא גזרת גורל. בזכות Global Tech, המסלול החדש שהושק ממש עכשיו וזמין בכל מוצרי החיסכון הפנסיוני בהם קופת הגמל, קרת ההשתלמות וקרן הפסנסיה, שתוכלו לסיים את שנת 2024 עם תשואה שלא תבייש את וורן באפט.

Global Tech – שילוב אטרקטיבי בין המדדים המובילים בארצות הברית

המסלול החדש עוקב אחרי שלושה מדדים מובילים – S&P 500 שעוקב אחרי חמש מאות החברות הגדולות ביותר שנסחרות בארצות הברית, מדד הנאסד"ק 100, שכולל מאה מניות של חברות אמריקאיות ובינלאומיות שאינן פיננסיות ומדד סמיקונדקטור, שכולל 25 חברות הנסחרות בארצות הברית ומתמקדות בייצור שבבים.

מדובר בתמהיל משתלם במיוחד, שכולל שילוב בין מדד ה-S&P 500 שייתן לכם את הביטחון שההשקעה שלכם מפוזרת היטב, לבין מדד הנאסד"ק והסמיקונדקטור, שממוקדים בחברות צמיחה טכנולוגיות, ומהווים חלק מרכזי בטכנולוגיות העתיד, תוך שילוב עולמות הבינה המלאכותית (AI) והאינטרנט של הדברים (IOT).

ואכן, סקטור הטכנולוגיה מהווה כיום את הקטר של כלל השווקים הפיננסיים ברחבי העולם, בשל יכולתן של החברות הגדולות בסקטור לקבוע לאן נושבת הרוח, שמאפשרת להם להשתלב בכל אחד מתחומי החיים, החל במוצרי צריכה ובריאות, עובר במזון וביטחון וכלה בתחבורה ושירותים פיננסיים.

ומה לגבי אחוז החשיפה למדדים השונים במסלול?

מדד ה-S&P 500, שמשמש כאינדיקטור למצב הכלכלה האמריקנית ומורכב ממניות של חברות המשתייכות לסקטורים מגוונים, תופס כ-45 אחוזים מהמדד. מדד הנאסד"ק, שכולל חברות בקבוצות גדולות בתעשייה כמו חברות מחשבים ותוכנה, תופס אף הוא כ-45 אחוז מהמסלול. לעומת זאת, החשיפה למדד הסמיקונדטור עומדת על 10 אחוזים, כדי להבטיח שילוב אידיאלי בין פיזור השקעות לבין מקסום התשואה שלכם.

ניתן להריץ בדיקת התאמה על ידי בחירת קבוצת גילך:
בדיקה מוצלחת יכולה להניב לכם רווחים של מאות אלפי שקלים לאורך השנים ויותר במרוצת השנים. מחיר הבדיקה? 100% חינם.

אז למה אתם מחכים?

בין אם אתם מחפשים מסלול השקעה בקופת גמל, בקרן השתלמות או עבור קרן הפנסיה שלכם, מסלול Global Tech מהווה פתרון עבור אלה מכם שאינם מעוניינים בחשיפה משמעותית לשוק הישראלי, ומעדיפים לשים את מבטחם בשוק האמריקאי. כמו שאמר וורן באפט – לעולם אל תהמרו נגד אמריקה.

דמי ניהול בקרן הפנסיה

זכאות לבדיקת התאמה למסלול ה Global Tech ושיפור החיסכון הפנסיוני שלכם תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 13,394 ישראלים כבר ביצעו הבדיקה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

 

 

 

התאמה ל Global Tech
עינת מילר
האם אתם זכאים להשקיע במדד ה-Global Tech ולשפר את החיסכון הפנסיוני שלכם?
בחר את קבוצת גילך: