סקר חדש חושף כי שירותי הבריאות של מכבי מובילים בשביעות הרצון של המבוטחים לעומת שאר קופת החולים.

עודכן 29 אפריל, 2024

הסקר מטעם משרד הבריאות, בחן את דעת הציבור על רמת השירות של קופות החולים השונות ועל תפקודם בקרב אלפי מבוטחים. הנתונים חשפו שחברי מכבי הם המרוצים ביותר עם שביעות רצון של 91%.

[לחצו כאן לבדיקת זכאות למעבר קופת חולים]

מאז שהתחילה הקורונה מיליוני ישראלים התחילו לחפש אלטרנטיבות לקופת החולים בה היו חברים מגיל ילדות. העיסוק הקבוע מול קופות החולים חשף כשלים רבים באיכות מתן המענה והשירות של קופות החולים הרבות ברחבי הארץ. בין אם אלו המתנות של שבועות לקביעת תורים או המחירים המופקעים לטיפולים, חברים רבים רוצים למצוא את המענה הטוב ביותר לכסף ולבריאות שלהם. סקר שביעות רצון שנערך ע"י משרד הבריאות חושף כי במכבי ישנה שביעות רצון של 91% בקרב החברים(האחוז הגבוה ביותר מבין קופות החולים).

 

הצעד הראשון במעבר למכבי הוא פשוט ובחינם ודורש מענה על שאלון קצר. מעל 65,343 ישראלים כבר מילאו שאלון למעבר קופת חולים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל שאלון על ידי בחירת קופת החולים שאתם משתייכים אליה:

 

נכון לשנת 2023 , במכבי העלייה המשמעותית ביותר בכמות המצטרפים. בשיאה של מגפת הקורונה מכבי אף זכתה במקום הראשון בכמות החברים שהצטרפו אליה בשנת 2020 עם מעל 30,000 מצטרפים חדשים. תקופת הקורנה הראתה כי יותר ישראלים מתחילים לחקור ולהשוות את השירותים שקופות החולים השונות מציעות אחרי אכזבות שחוו ממחירי הביטוחים, המקצועיות של הרופאים וזמינות הצוות הרפואי.

כמות הישראלים שבוחרים לעבור לשירותי הבריאות של מכבי היא לא מקרית. במסגרת מכבי שלי, הביטוח המשלים המשתלם ביותר, ניתן ליהנות מזכויות והטבות משתלמות ברכישת משקפיים ועדשות, אימון כושר אישי או קבוצתי במחיר מוזל, ומבחר טיפולי רפואה משלימה בהנחות משמעותיות.

מכבי חרטה על דגלה מתן שירות מקצועי, מתקדם וזמין לכל חבריה. במכבי מציעים שירותים מקיפים בפריסה רחבה עם מעל 90% רופאים מומחים, מרפאות חדשות ומשופצות ברחבי הארץ ושירותי דיגיטלי מתקדמים. בנוסף תחת מטריית מכבי יש את רשת מכבידנט – מרפאות שיניים מובילות בפריסה ארצית, רשת בתי מרקחת 'מכבי פארם' ורפואה משלימה 'מכבי טבעי'.

 

הצעד הראשון במעבר לקופת חולים מכבי הוא פשוט ודורש מענה על שאלון קצר. מעל 65,343 ישראלים כבר מילאו שאלון למעבר קופת חולים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל שאלון למעבר קופת חולים על ידי לחיצה על הכפתור מטה:

 

מגוון השירותים שמכבי מציעים, מונגשים דרך האפליקציה המתקדמת של מכבי המאפשרת פנייה ישירה לרופא המשפחה, זימון תורים, צפייה בתיק הרפואי ובתוצאות של בדיקות. בתור חברים הכוח בידכם לממש את זכותכם לקבלת השירות הרפואי האיכותי והמשתלם ביותר ולכן אסור לכם להתפשר עבורכם ועבור משפחותיכם על פחות מהטוב ביותר. הצטרפו לעוד מיליוני ישראלים שהפקידו את בריאותם בידיים המקצועיות והמנוסות של שירותי הבריאות של מכבי.

 

 

 

מעבר קופת חולים
עינת מילר
שאלון מעבר קופת חולים
באיזה קופת חולים אתם כיום?