עם תשואה של 20.85% בשנה האחרונה במסלול השקעה "הפניקס BlackRock מניות חו"ל"

עודכן 20 אפריל, 2024

הפניקס מביאה עולם אחר של השקעות בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם BlackRock במוצר פוליסת חיסכון והמשקיעים קופצים על ההזדמנות

[לבדיקת התאמה להשקעה לחצו כאן] 

הפניקס, הינה קבוצת הביטוח, השקעות והפיננסים מהמובילות  בישראל ולאחר חודשים רבים של תכנון, הבשיל ונבנה שיתוף הפעולה התקדימי בין הפניקס חברה לביטוח לבין חברת בלאקרוק, ענקית ההשקעות העולמית. חברת בלאקרוק מנהלת השקעות ללקוחות בעשרות מדינות בעולם, עם שווי נכסים של מעל ל – 9 טריליון דולר ולה קרנות המדורגות בקטגוריות זהב וכסף ע"י חברת הדירוג העולמית Morningstar . שילוב מנצח זה, בין ענקית הביטוח וענקית השקעות מביא ללקוחות הישראלים הזדמנויות השקעה יחודיות במסגרת פוליסת חיסכון פרט שבניהול הפניקס.

 

מעוניין לבדוק אפשרות להשקיע במסלולי השקעה הפניקס BlackRock? סכום ההפקדה המינימאלית 50 אלף ש"ח. מעל 35,317 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה להשקעה בפוליסת השקעה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בפוליסת חסכון על ידי בחירת הסכום הפנוי שיש לך להשקעה:

 

במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי, נפתחו 3 מסלולי השקעה גלובליים, מסלולי "הפניקס BlackRock",  בפוליסת ההשקעה פרט של הפניקס אשר ניהול ההשקעות בהם מבוצע על ידי אחד מצוותי ההשקעות המובילים של בלאקרוק בעלי ניסיון מוכח בחתירה להשאת תשואות עודפות לאורך השנים על מדדי מניות גלובליים, עם תנודתיות מינמאלית. מה שמעיד על על יכולת גבוהה בהתמודדות עם תנודתיות השוק בתקופות משבר. מסלולים אלו מושקעים במגוון שווקים בעולם, כאשר ניתן לעבור בין מסלולי ההשקעה השונים בפוליסה בכל עת.

כעת, במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, נפתח בפני לקוחות הפניקס שער לעולם חדש של השקעות. חיסכון בפוליסות ההשקעה במסלולי "הפניקס" BlackRock מתאפשר בשלושה מסלולי השקעה ייחודיים (המתווספים למסלולי ההשקעה המוכרים, והמגוונים של הפניקס בפוליסת ההשקעה) בניהול השקעות של צוות השקעות מהשורה הראשונה של BlackRock, בעלי ניסיון של מעל 20 שנים. המסלולים החדשים הינם: מסלול "הפניקס BlackRock " כללי ומסלול "הפניקס BlackRock מניות חו"ל" ומסלול חדש- "הפניקס BlackRock אג"ח".

 

 

בין המערכות באמצעותן מתבצע ניהול ההשקעות במסלולים אלו בולטת במיוחד מערכת Aladdin החדשנית, שפותחה על ידי בלאקרוק והינה אחת המתקדמות בעולם בתחום ניהול הסיכונים. המערכת מסייעות בייעול ושיפור קבלת ההחלטות של מנהלי ההשקעות בזמן אמת ומשפרים את הפוטנציאל של הביצועים. המשקיעים במסלולי ההשקעה הללו, ייהנו מכלל היתרונות של מערכת זו בשילוב עם יכולות וכישורי ניהול ההשקעות של צוות מומחי ההשקעות של בלאקרוק.

כך, החלו כבר רבים, לקפוץ על ההזדמנות ולנצל את שילוב הכוחות, הידע, הניסיון והעוצמה הפיננסית של שתי החברות, להשקעת כספים במסלולי ההשקעה הללו בפוליסת החיסכון של הפניקס, המיועדים ללא ספק להכניס רוח חדשה ומרעננת אל תחום החיסכון וההשקעות.

 

 

פוליסת ההשקעה הינה מכשיר לחיסכון ולהשקעה בשוק ההון, המיועד לטווח קצר, בינוני וארוך. מכשיר זה מציע גמישות פעולה, אשר הופכות אותו בשנים האחרונות לחלופה נוספת לתוכניות החיסכון ולפיקדונות, המוכרים והפופולאריים, המוצעים על ידי הבנקים.

פוליסת החיסכון , המוכרת גם כ"פוליסה פיננסית" או "חיסכון מנוהל", מאפשרת למשקיע לבחור מסלול השקעה ברמות הסיכון המתאימות לו, על פי אופיו, צרכיו ותוכניותיו העתידיות הנוגעות לסכום המושקע. מנהלי ההשקעה של חברות הביטוח מנהלים עבור המשקיע את הכסף וההשקעות, במטרה להשיא את התשואות המקסימליות מהמסלול הנבחר. בפוליסה זו, בניגוד לחיסכון פנסיוני, הכספים נזילים וניתן למשוך  הכסף המושקע, בכל עת, באופן חלקי או מלא– עובדה ההופכת את פוליסת החיסכון לאטרקטיבית אף יותר בעיני המשקיעים והחוסכים.

נקודה נוספת שחשוב להדגיש, במוצר פוליסת חסכון מעבר בין מסלולי השקעה אינו מהווה אירוע מס לצורך תשלום מס על הרווחים ומס זה ישולם רק בעת פדיון. מה שמאפשר גמישות בניהול ההשקעה.

 

התאמה להשקעה במסלולי ההשקעה של הפניקס BlackRock בפוליסת ההשקעה של הפניקס תלויה במספר גורמים, כמו הפקדה מינימאלית בסך של 50 אלף ש"ח. מעל 35,317 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה להשקעה בפוליסת השקעה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בפוליסת חסכון של הפניקס על ידי בחירת הסכום הפנוי שיש לך להשקעה:

 

האמור לעיל מובא לידע כללי, אינו מהווה ייעוץ ו/או המלצה מכל סוג שהוא ואינו מהווה תחליף לייעוץ כאמור ע"י בעל רישיון כדין. מעבר בין מסלולי ההשקעה בפוליסת ההשקעה פרט בניהול הפניקס חברה לביטוח בע"מ כפוף לנהלי הפניקס ביחס לתנאים החלים בכל מסלול השקעה. BlackRock אינה מנהלת, תומכת, נותנת חסות, מציגה מצגים או התחייבויות כלשהן לגבי כדאיות ההשקעה במסלולי השקעה "הפניקס BlackRock " המנוהלים ומסופקים לך על ידי הפניקס. לBlackRock אין התחייבויות, חובות, אחריות כלפי עמיתים, מבוטחים או משקיעים של הפניקס. אין באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה. BlackRock הוא סימן מסחרי רשום של BlackRock, Inc ושל החברות הקשורות אליה ונעשה בו שימוש ברישיון. אין במידע על הדירוג והתשואות שהושגו בעבר בכדי להצביע על הדירוג והתשואות שתושגנה בעתיד או התחייבות לתשואה כלשהי. התשואה הינה נומינליות ברוטו לפני ניכוי דמי ניהול ומתייחסת לתקופה: 11/2022 – 10/2023. הנתונים מאתר ביטוח נט.
השקעה בפוליסת חסכון
עינת מילר
האם אתה מתאים להשקעה בפוליסת חסכון?
בחר את הסכום הפנוי שיש לך להשקעה בכדי לבצע בדיקה