אמריקן אקספרס – ההטבות המוצעות למחזיקי כרטיס

עומר גלעדי5 דקות קריאה
אמריקן אקספרס - אילו הטבות הוא נותן?
שתף:

חברת אמריקן אקספרס היא חברה המספקת שירותים פיננסיים בארה"ב, מן השירותים המוכרים של החברה נמנה כמובן את כרטיסי האשראי מבית המותג – מהחזקים והמובילים בעולם – אבל היא מספקת עוד מגוון שירותים פיננסיים, פרט להנפקה של כרטיסי אשראי. בין השאר, אמריקן אקספרס מספקת גם כרטיסי חיוב (הידועים גם בשם כרטיסי דביט, או Debit Cards), והמחאות נוסעים, שפעם, טרם ימי כרטיסי האשראי הבין לאומיים הפופולאריים, היו האמצעי הבטוח והנפוץ לנשיאת כסף מזומן לחו"ל. בנוס, החברה נסחרת בבורסה ומניותיה הן בין ה-30 הנכללות במדד דאו ג'ונס. החברה מחזיקה כרבע (24%) מסך נפחי החיובים באשראי בארה"ב – ובישראל מונפקים שישה סוגים שונים של כרטיסי אשראי של המותג, המעניקים כולם הטבות למחזיקים בהם.

 

בישראל הזיכיון הבלעדי להנפקת כרטיסי האשראי של אמריקן אקספרס נמצא בידי פועלים אקספרס בע"מ, מקבוצת בנק הפועלים וחברה אחות של ישראכרט. כרטיס האשראי  מיועד ללקוחות כל הבנקים ומכובד באלפי בתי עסק בכל רחבי העולם.

 

אמריקן אקספרס - חברת הפיננסים המובילה
אמריקן אקספרס היא חברת פיננסים מהגדולות בארה"ב, המחזיקה בנתח של 24% מכלל נפח העסקאות באשראי – יותר מכל חברה אחרת – באמריקה

 

אמריקן אקספרס בצבעים

באופן כללי החברה מציעה בישראל שישה סוגים שונים של כרטיסי אשראי הנבדלים ביניהם בקהל היעד והמועדונים אליהם הם משויכים, כמו גם בצבעי הכרטיס. תמצאו בין כרטיסי האשראי של החברה כרטיסים בסיסיים המיועדים לצעירים לצד כרטיסי פרמיום המאפשרים אשראי נרחב יותר והטבות רבות בארץ ובעולם. הנה פירוט קצר על סוגי כרטיסי האשראי הקיימים:

 

  • אמריקן אקספרס קרדיט – אשראי בתנאים מועדפים ללקוחות כל הבנקים
  • אמריקן אקספרס Blue – כרטיס אשראי לצעירים
  • אמריקן אקספרס אל על Fly Card Premium – הטבות לנוסעים מתמידים
  • אמריקן אקספרס ירוק – כרטיס אשראי בינלאומי, כרטיס הדגל של החברה
  • אמריקן אקספרס זהב – כרטיס אשראי בינלאומי המעניק רשימה ארוכה של הטבות ושירותי VIP למחזיקים בו
  • אמריקן אקספרס פלטינה – כרטיס אשראי של חוג הלקוחות המועדפים של החברה

 

אמריקן אקספרס מציעה שישה כרטיסי אשראי
שישה סוגי כרטיסי אשראי מציעה חברת אמריקן אקספרס בארץ, החל מכרטיס כחול לצעירים, וכלה בכרטיס פלטינה, ללקוחות מועדפים

 

ההיצע של אמריקן אקספרס – הטבות, מבצעי 1+1, צבירת נקודות והנחות קבועות

רבות מדובר בקרב מחזיקי כרטיסי האשראי בנוגע להטבות ייחודיות שלקוחות החברה נהנים מהן. די להיכנס ולהתרשם באתר החברה מהטבות בתחומים מגוונים ובמסגרות המספקות הנחות של ממש ללקוחות. למשל, במסגרת תוכנית ה- Membership Rewards רכישות שתבצעו בכרטיס, הן בארץ והן בחו"ל, יומרו אוטומטית לנקודות שתמורתן תוכלו לקבל מוצר או שירות. לדוגמא, תמורת 1,950 נקודות, יזכו את כלל הלקוחות להנחה של 100$ ברכישת תכשיטים מבית ה.שטרן. לקוחות המחזיקים את כרטיסי הפרימיום כמו כרטיס הפלטינה, יזכו להנחה דומה ברכישת תכשיטים בחברה תמורת 990 נקודות בלבד. עוד למחזיקי אמריקן אקספרס הטבות בתחום התעופה והתיירות – לקוחות המחזיקים בכרטיס האשראי והמרבים לטוס, יוכלו להמיר את נקודות הרכישות בכרטיסים השונים לרכישת כרטיסי טיסה במגוון חברות תעופה ובמגוון בתי מלון ברחבי העולם.

 

הטבות נוספות הניתנות למחזיקי כרטיס היא הטבות 1+1 חינם עבור סרטים במגוון בתי הקולנוע ברחבי הארץ (כל בתי הקולנוע ברשת סינמה סיטי, בתי קולנוע נבחרים ברשת רב חן ו – Yes Planet, רשת גלובוס מקס וגלובוס גרופ וברשת בתי הקולנוע לב); הנחות בשיעורים של עד 30% בהזמנות של מוצרים שונים – החל מגאדג'טים לבית וכלה בקרוזים מפוארים ליעדים שונים בעולם; הנחות על מופעים, בילויים, מסעדות, והצגות בארץ; ומגוון של מאות הנחות מתחלפות בחנויות המספקות ללקוחות אמריקן אקספרס הטבות ייחודיות ומחירים נמוכים במיוחד. 

 

בנוסף יש למחזיקי אמריקן אקספרס הטבות והנחות קבועות למחזיקי כרטיס בלמעלה מ – 3,000 בתי-עסק נבחרים במגוון תחומים כמו: אופטיקה, אופנה, אטרקציות, מסעדות ועוד. כאשר ההטבות מתחילות מ – 2% ועשויות להגיע אף ל – 10%. באתר האינטרנט של החברה תוכלו לבצע חיפוש קל ופשוט של מבצעים, הטבות והנחות למחזיקי כרטיס, בהתאם לאזור מגוריכם וסוג העסק.

 

 

שירותים נלווים עם ערך מוסף

לטובת לקוחות החברה עומד שירות לקוחות טלפוני הפועל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע – למעט יום כיפור. שרות הלקוחות נותן מענה אנושי ללקוחות החברה, וניתן ליצור קשר עם צוות זמין לטיפול בלקוחות בכל עת – מהארץ ומחו"ל – בנושאים של אובדן או גניבת כרטיס, סיוע חירום בשימוש בכרטיס בחו"ל, הלוואת אקספרס – עד 30,000 ₪, ועוד. שירות אחר המוצע ללקוחות החברה הינו ה – Global Assist, שירות הקונסיירז' שמעניק למחזיקי כרטיס חוויית שירות יוצאת דופן וסיוע בארץ ובחו"ל במגוון רחב של תחומים כמו: מידע על מסעדות בארץ ובעולם, סיוע ומידע בנוגע לאירועי תרבות וספורט, ועוד. גם ביטוח הנסיעות לחו"ל המוענק חינם ללקוחות אמריקן אקספרס, קיבל שדרוג בהתאם לסוג הכרטיס שברשותכם, כך שכרטיסי הביזנס והפרמיום יזכו לפוליסת ביטוח מורחבת הכוללת כיסויים רבים יותר וסכום פיצוי גבוה יותר מזה המוצע למחזיקי הכרטיסים הבסיסיים.

 

 

תרומה לקהילה

חברת אמריקן אקספרס פועלת בשיתוף לקוחותיה לטובת תרומה לקהילה, דרך שירות "עיגול לטובה" שבאמצעותו מזמינה החברה את לקוחותיה להרחיב את מעגל ההשפעה ולשנות את חייהם של אלפי ילדים, נשים, קשישים, נוער בסיכון, בע"ח ועוד. התרומה מתבצעת כך שבכל רכישה בכרטיס האשראי בסכום שאינו עגול, יעוגל סכום הקנייה באופן אוטומטי לשקל הקרוב והאגורות שיעוגלו ייתרמו במלואן לעמותות לפי בחירת התורם מתוך מבחר של  146 עמותות. בממוצע, כל לקוח תורם באמצעות שירות "עיגול לטובה" כארבעה שקלים בחודש. ביחד, מדובר בתרומה משמעותית, של עשרות אלפי שקלים בכל חודש, המשמשים לקהילה, לסביבה וליצירת עולם יפה והוגן יותר.

 

 

למחזיקי אמריקן אקספרס הטבות שונות – האם הן שוות?

תעריפי ההנפקה של כרטיסי האשראי מבית אמריקן אקספרס משנתים בין סוגי הכרטיסים השונים, והנפקתם כרוכה בעמלות משתנות על פי הבנק דרכו אתם מבקשים להנפיק את הכרטיס. על פי התעריפון העמלה החודשית הבסיסית עבור אמריקן אקספרס בלו (לצעירים) היא 15.20 ש"ח, העמלה החודשית לאחזקת כרטיס אשראי מסוג אמריקן אקספרס ירוק היא 18.24 ש"ח, ואילו העמלה החודשית למחזיקי כרטיס זהב בגובה של 22.29 ש"ח. בכרטיסי הפרימיום – העמלה החודשית עבור כרטיס פלטינה היא 27.14 דולרים לחודש – וכרטיס נלווה לאותו חשבון ניתן ללא עמלה חודשית.

 

אין ספק כי מוצעות על ידי אמריקן אקספרסלהטבות למיניהן, והן עשויות לכסות את עלות הכרטיס אם תנצלו בתבונה את אותן הטבות המוצעות למחזיקי הכרטיס.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme