פריצת דרך בחיסול פטרת ציפורניים – טיפול באמצעות קרני אור

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
פטרת ציפורניים
שתף:

מי שסובל מפטרת בציפורניים, יודע עד כמה מדובר בפתולוגיה שמפריעה לא רק אסתטית, אלא גם ממש מהווה מטרד ומפחיתה מאיכות החיים. פטרת בציפורניים היא מחלה כרונית, שקשה "להיפטר ממנה". גם לאחר תקופות של הקלה, אנחנו מגלים לא פעם שלא נפטרנו מהפטרייה והיא תוקפת שוב. התסמינים של פטרת ציפורניים:  גרד, תחושת אי נוחות באזור האצבעות הפגועות, הפרעה אסתטית בכפות הרגליים או הידיים, דלקות מקומיות, אדמומיות ונפיחות – ואף נשירת הציפורן. חשוב לדעת, כי פטרת ציפורניים היא מחלה זיהומית מדבקת ותלווה אתכם לאורך שנים ארוכות ותגרום סבל, אי נוחות והפרעה אסתטית משמעותית.

 

לאחרונה, התגלתה פריצת דרך בתחום הטיפול בפטרת הציפורניים, עם טיפולי קרני אור שהם יעילים במעל 85% מהמקרים, ולמעשה מחסלים לחלוטין את הפטרייה. טיפולי קרני האור מבוצעים באופן ממוקד (כך שהם אינם משפיעים באופן כלל מערכתי על הגוף), ועל אף שלא די בטיפול אחד – סידרת טיפולים קצרה עשויה לחסל לחלוטין את פטרת הציפורניים שלכם.

 

האם אתה מתאים לטיפול חיסול הפטרת? בדוק ללא התחייבות

כבר 32,323 בדקו התאמה לחיסול פטרת

בדוק התאמה

פרטיותך חשובה לנו

 

אם אתם סובלים מפטרת ציפורניים – חשוב שתדעו שיש מה לעשות

עד לא מזמן, התרופות שניתנו למי שסבל מפטרת בציפורניים כללו משחות מקומיות שרמת היעילות שלהן יחסית נמוכה, ותרופות הניטלות דרך הפה, שמטופלים רבים גילו התנגדות לנטילתן עקב ההשפעה הכלל מערכתית והאפשרויות לתופעות לוואי קיצוניות. אם כן, לא הוצג טיפול יעיל במיוחד שהוא גם מקומי וגם נטול תופעות לוואי קיצוניות, כך שלא היה הרבה מה לעשות עם פטרת הציפורניים.

 

 

פטרת בציפורניים
פטרת ציפורניים הוא זיהום פטרייתי הנפוץ בעיקר מתחת לציפורני הרגליים אולם גם מתחת לציפורני הידיים; הזיהום גורם להפרעה אסתטית ופונקציונאלית עד כדי נשירת הציפורן. חשוב לטפל בפטרת הציפורניים – וחיסול פטרת הציפורניים באמצעות קרני אור היא דרך יעילה

 

היתרונות של טיפול בקרני אור לחיסול פטרת הציפורניים

סדרת טיפולי קרני האור, המבוצעים בשיטת IPL, לחיסול פטרת בציפורניים, כוללת בממוצע שמונה עד 12 פגישות טיפוליות, במהלך כל אחת מהפגישות נחשף האזור הנגוע בפטרת לקרני האור למשך בין 15 ל – 25 דקות. לרוב המטופלים למעט חום ועיקצוץ קל הטיפול אינו כואב והוא ללא תופעות לוואי או סיבוכים קיצוניים המוכרים מטיפולים אחרים. הנה כמה מהיתרונות הבולטים של טיפולי קרני אור לחיסול פטרת הציפורניים:

 

  • קרני האור לטיפול בפטרייה הן ממוקדות. הן חודרות דרך הציפורן ומחסלות את הפטרייה, מבלי להשפיע על אזורים סמוכים או על מערכות נוספות בגוף

 

  • טיפול קרני האור לחיסול פטרת הציפורניים נמצא יעיל יותר מהאלטרנטיבות – הצלחת הטיפול במעל 80% מהמקרים היא מושלמת – ולאחר סדרת הטיפולים, אין זכר לפטרת הציפורניים

 

  • בניגוד לשימוש במשחות מקומיות שלמעשה אין דרך למשוח אותן במקום הנגוע בשל המצאות הציפורן מעל הפטרייה – בטיפולי קרני אור לחיסול פטרת הציפורניים קרני האור חודרות דרך הציפורן ומטפלות בכל האזור הנגוע, לטיפול יסודי בפטרת

 

חיסול פטרת
טיפול יעיל וחסר כאב

 

פטרת ציפורניים – מתי זה קורה ולמי?

פטרת הציפורניים היא זיהום פטרייתי מדבק, שהוא נפוץ יותר מתחת לציפורני הרגליים, בעיקר בשל החום והלחות המצטברים בתוך הנעל – שהם סביבת גידול מושלמת עבור הפטרייה. חשוב לדעת, כי מדובר בזיהום מדבק, וסביבות כמו בריכה שחייה או מקורות מים הם קרקע פורייה מאוד להדבקה בפטרת הציפורניים. עוד, נוטים לפטרת בציפורניים מי שהוא:

 

  • סובל מזרימת דם לא תקינה, מסוכרת או מפציעה בציפורן או בעור שסביבה

 

  • כאמור, שוחה במקורות מים ציבוריים, במיוחד בבריכות מים מתוקים

 

  • משתמש בציפורניים מלאכותיות (המאפשרות כר מוגן וחמים להתפתחות פטרת הציפורניים מתחת)

 

  • נועל בעיקר נעליים סגורות או נוטה להזעה מרובה בכפות הרגליים

 

 

טיפול בפטרת בלייזר
טיפול בפטרת בקרני אור

 

המפתח לטיפול יעיל בקרני אור לחיסול פטרת ציפורניים

מי שסובל מפטרת בציפורניים, מכיר את הרצון העז להיפטר מאותו מטרד, לטובת נעלי האצבע בקיץ, תום התחושה המציקה באצבעות, וגם מסיבות בריאותיות ברורות – הפסקת התפשטות הפטרייה והקלה על מצבים נלווים לפטרת הציפורניים, כמו דלקות מקומיות ואף נשירת הציפורן.

 

על מנת להגדיל את הסיכוי לטיפול יעיל ומוצלח לחיסול פטרת הציפורניים, חשוב לבחור במרפאה המתמחה בטיפולי קרני אור בשיטת IPL, לכל סוגי פטרת הציפורניים, לחיסול הנגע. חשוב להגיע לפגישה מקדימה לטיפול, במהלכה תציגו את הנתונים הרפואיים שלכם ותקבלו ייעוץ והדרכה לטיפול מוצלח. מומלץ לפנות למרפאה המאובזרת בטכנולוגיות חדשניות, המבצעת טיפולים המשלבים מכשור IPL בצירוף תכשירים, פדיקור גזירה ושיופים, אשר מבוצעים על ידי בעלי מקצוע מיומני עם ידע וניסיון בתחום.

 

יש לוודא שהמרפאה שבה מטפלים לא משתמשת בקרן אור IPL בלבד אלא מבצעת טיפול משולב שכולל גוף גזירה, דיקוק ושיוף הציפורניים וכן מבצעת שימוש בתכשירים כך שהתוצאה המושגת בשילוב טכנלוגית הIPL טובה יותר.

 

עברתי טיפול מוצלח לחיסול פטרת הציפורניים בקרני אור – מה עכשיו?

הטיפולים בקרני אור לחיסול פטרת הציפורניים נחשבים מוצלחים והם מטפלים בנגע בשורש שלו. עם זאת, גם לאחר טיפול מוצלח לחיסול פטרת הציפורניים – חשוב לסגל אורח חיים שימנע הידבקות מחודשת, למשל: אוורור כפות הרגליים ושטיפתם על בסיס יומי קבוע; תזונה בריאה ופעילות גופנית; ועוד.

 

האם אתה מתאים לטיפול חיסול הפטרת? בדוק ללא התחייבות

כבר 32,323 בדקו התאמה לחיסול פטרת

בדוק התאמה

פרטיותך חשובה לנו

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme