העלמת ורידים – פתרון אסתטי מנצח המהווה גם פתרון לבעיה בריאותית משמעותית

מורן בלסר5 דקות קריאה
העלמת ורידים
שתף:

מה שנקרא בשפה המדוברת "ורידים ברגליים", מכוונה ברפואה "אי ספיקה ורידית", ומדובר על פתולוגיה רפואית הכוללת היבטים ויזואליים אבל גם פונקציונאליים מרחיקי לכת. ההופעה של ורידים שטחיים שנסתמים ברגליים נראית כמו רשת כחלחלה ולא אסתטית של נימים, היא נפוצה באוכלוסיה של בני מעל גיל 40, ומושפעת מגורמים רבים, ביניהם איכות התזונה והפעילות הגופנית, הריונות, לידות, תרופות (ובעיקר כאלה המכילות הורמונים, כמו גלולות למניעת הריון), עומסים שונים על הגוף, רמות הכולסטרול בדם, ועוד.

 

חשוב לדעת, כי הופעת ורידים ברגליים, או פקקת ורידית, היא הרבה יותר מאשר רק תופעה אסתטית – מדובר בתופעה רפואית שחשוב לתת עליה את הדעת. מסתמי הורידים החד כיווניים, שתפקידם להוביל את הדם מהרגליים בחזרה אל הלב, נפגעים ואי ספיקה ורידית היא זו הגורמת לנפיחות, לורידים התכולים והבולטים – וגם לעיתים לתחושת עייפות ושינויים נוספים בעור.

 

עד 50% מהנשים ועד 35% מהגברים יסבלו במהלך חייהם מאי ספיקת וורידים ומהופעת רשת הורידים האופיינית באזור הרגליים – אולם אתם לא חייבים פשוט ללמוד לחיות עם התופעה. טיפול חדשני המכונה "הטרשה", או סקלרותרפיה, מציע פתרון איכותי לפקקת בורידים שטחיים (אלה המצויים קרוב לפני העור), כמו גם פתרונות נוספים לאי ספיקה ורידית, המספקים פתרון ויזואלי ופונקציונאלי מצויינים.

 

מעוניין/נת לקבל ייעוץ להעלמת ורידים? פגישת ייעוץ בחינם

כבר 6,901 אנשים נמצאו מתאימים להעלמת ורידים

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

סקלרותרפיה – הטרשה להעלמת ורידים

הטרשה (סקלרותרפיה) הינה שיטת טיפול חדשנית הגורמת להתנוונות וספיגה של הוורידים הפגועים על ידי הגוף. הטיפול, האורך כ – 15 דקות בכל מחזור, כרוך בהזרקה מקומית של תמיסות מלחיות מוקצפות המכונות אסקלרוסנטים, חומרים אשר גורמים לתגובה כימית של הקשייה וכיווץ הורידים הלא תקינים, התנוונותם – וסגירתם. הוורידים הפקוקים נעלמים ובמקומם מתפתחת רשת ורידים חדשה ומתפקדת, וכך בעצם נוצר פתרון הן ברמה האסתטית של העלמה מוחלטת של הורידים הבולטים בשכבה התת עורית של הורידים השטחיים, והן ברמה הבריאותית של התנוונות הורידים הפקוקים וזרימה טובה יותר של מערכת הדם בורידים.

 

העלמת ורידים
הטרשה, או סקלרותרפיה, היא שיטת טיפול חדשנית להעלמת ורידים ברגליים, השיטה מהווה אלטרנטיבה מצויינת לטיפול בהעלמת ורידים, והיא מוצעת הן על ידי קופות החולים והן על ידי מרפאות אסתטיקה פרטיות

 

מהלך הטיפול – ללא כאבים, אחוזי הצלחה גבוהים

הטיפול בהטרשה להעלמת ורידים כולל שלושה עד חמישה מחזורי טיפול, כל טיפול אורך כעשרים דקות. עם או ללא הנחיה של אולטרסאונד, מוחדרת מחט דקה וארוכה הישר אל הוריד, ומוזרק אליו החומר הגורם לכיווץ. המטופל מתבקש להמתין בדרך כלל במרפאה למשך עד שעה מתום הטיפול לבחינת תוצאות הטיפול, ולאחר זמן ההמתנה יכול המטופל לשוב לשגרת היום שלו כרגיל. לעיתים, לאחר הטיפול, מתבקש המטופל לחבוש גרב אלסטית למשך מספר ימים ועד שבועיים. תהליך ההתנוונות והספיגה של הוורידים הפגועים אורך בין שבועיים לחודש, אז נערך מחזור טיפול נוסף.

 

עם תום מחזורי הטיפול, אחוזי ההצלחה של הטיפול הם גבוהים – בין 90% ל – 100% הצלחה בהעלמת ורידים. הטיפול מתאים במקרים מסויימים גם להעלמת ורידים עמוקים, וריכוז החומרים שיוזרקו נקבע על ידי הרופא המטפל ומשתנה בהתאם לסוג הוריד הפקוק ולמיקומו.

 

 

לאחר הטיפול, חלק מן המטופלים עלולים לפתח רגישות או הופעה של בצקת (הצטברות נוזלים תת עורית) במקום הטיפול – במרבית המקרים כל התופעות המקומיות חולפות בתוך ימים אחדים, בחלק מן המקרים יינתנו תכשירים נוגדי דלקת או משככי כאבים בימים הראשונים שלאחר הטיפול.

 

בחלק מן המקרים אנחנו רואים הופעה חוזרת של ורידים בולטים בתוך כשנה מתום הטיפול – במקרים אלה ניתן לחזור על הטיפול לתוצאות מושלמות גם לאורך זמן.

 

העלמת ורידים באמצעות הטרשה – יתרונות גדולים בהליך מקומי וממועט בסיכויים לסיבוכים

בניגוד לשיטות נוספות לנעלמת ורידים, העלמת ורידים באמצעות סקלרותרפיה (הטרשה) היא בעלת יתרונות רבים – מדובר בהתערבות מקומית, בהליך קצר יחסית, ועם חזרה מיידית לשיגרה, שכאמור, אחוזי ההצלחה שלה גבוהים מאוד. הסיכונים מועטים והם פוחתים כאשר הטיפול מבוצע במרפאה מקצועית ומאובזרת, בראשותו של רופא מומחה ובמקרה הצורך, בהנחיית אולטרסאונד לדיוק מירבי בהחדרת החומרים המנוונים להעלמת הורידים הבולטים. בניגוד לטיפולים ניתוחיים להוצאת ורידים והעלמתם, או לטיפולים שיעילותם פחותה בממוצע כמו טיפול בלייזר להעלמת ורידים או טיפול בגלי רדיו – השיטה להעלמת ורידים באמצעות הטרשה היא יעילה, מהירה, ומומלצת.

 

דליות ורידים

 

למי מתאימה השיטה להעלמת ורידים באמצעות הטרשה?

מרפאות המתמחות בטיפולי הטרשה להעלמת ורידים מספקות בדרך כלל מפגש ראשוני עם הרופא המטפל ללא עלות או מחוייבות. בכל מקרה של הופעת ורידים בולטים ברגליים – או באזורים אחרים בגוף – מומלץ לפנות למרפאה מתמחה, לקבלת ייעוץ ראשוני ובחינת התאמה לטיפול העלמת הורידים בהליך הסקלרותרפיה.

 

כאמור, העלמת ורידים היא בחירה שאינה אסתטית בלבד. אי ספיקה ורידית מצביעה על תפקוד לקוי של מערכת כלי הדם, וכיווץ והעלמת ורידים פקוקים תסייע לזרימה טובה יותר של הדם בורידים, כמו גם להעלמה, שהיא בדרך כלל מוחלטת, של רשת הורידים התכולה האופיינית.

 

מעוניין/נת לקבל ייעוץ להעלמת ורידים? פגישת ייעוץ בחינם

כבר 6,901 אנשים נמצאו מתאימים להעלמת ורידים

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme