YES, הוט, סלקום TV, פרטנר TV – השוואה בין חברות הטלוויזיה ב- 2019

עומר גלעדי5 דקות קריאה
שתף:

בשנים האחרונות התחזקה המגמה לעבור לשירותי טלוויזיה רב ערוצית מעל רשת האינטרנט, עם סלקום TV שהיתה חלוצה בתחום בארץ, ועם פרטנר TV ו -StingTV שהגיעו לא הרבה זמן לאחריה, והצטרפו לשוק חבילות הטלוויזיה הרב ערוצית בו פעלו כבר חברת הוט (המספקת חבילות צפייה המבוססות על תשתית כבלים) ו – YES (המספקת חבילות צפייה המבוססות על קליטה לוויינית). כיום, כלל החברות הפועלות בארץ (הן: YES, הוט, פרטנר TV, סלקום TV ו – Sting TV) מציעות חבילות שימוש שופעות ערוצים לצפייה להנאתכם, במחירים משתנים. בחלק מן החברות תוכלו לבחור חבילות צפייה, בחלק התשלום הוא אחיד וכולל את כלל הערוצים למעט מקרים מיוחדים. שלחנו את כתבנו לסקור את חבילות הטלוויזיה המוצעות על ידי כלל החברות ולבחון – איזו חבילת צפייה היא הכי משתלמת?

 

טבלת השוואה בין חברות הטלוויזיה 2019

פרטנר TV
208 ש"ח לחודש199 ש"ח לחודש99 ש"ח לחודש69 ש"ח לחודש
כל חבילות התוכןכל חבילות התוכןעידן פלוס, ספורט, לייף סטייל, VODערוצי סדרות, ספורט, לייף סטייל, VOD ונטפליקס לחצי שנה
מגוון ערוצים
מגוון ערוצים
מגוון ערוצים
מגוון ערוצים
איכות צפיה
איכות צפיה
איכות צפיה
איכות צפיה
שירות
שירות
שירות
שירות

 

 

זכאות להוזלת חשבון הטלוויזיה תלויה במספר גורמים, כמו מספר הממירים ברשותך. מעל 85,231 ישראלים כבר ביצעו בדיקה להוזלת חשבון הטלוויזיה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בבדיקה להוזלת חשבון הטלוויזיה שלך על ידי בחירת מספר הממירים שברשותך:

 

חברות הטלוויזיה בארץ – מגוון נרחב של ערוצים, שירות איכותי

 

כאמור, בארץ קיימות חמש חברות המציעות חבילות ערוצי טלוויזיה במחירים משתנים. הנה מעט מידע מרוכז אודות כל אחת מחמשת החברות הפועלות בישראל:

 

סלקום TV – מביאת הבשורה של הטלוויזיה מעל רשת האינטרנט

סלקום TV

סלקום TV היתה הראשונה שהביאה, בדצמבר 2014, את הטלוויזיה באמצעות מכשיר "סטרימר" מעל רשת האינטרנט, ובעוד המחיר הממוצע לחבילת טלוויזיה רב ערוצית עם כניסתה של לקום TV לשוק היתה כ – 240 ש"ח, הציעה סלקום TV חבילת פרימיום בסגנון "הכל כלול", בלי אותיות קטנות ואפילו בלי התקנה מסובכת, תמורה 99 ש"ח לחודש.מדובר היה במהפיכה של ממש והיינו אומרים שלקח זמן לטכנולוגיה החדשה להוכיח את עצמה – אבל זה לא היה המקרה, עם מעל 50,000 מנויים כבר בשנה הראשונה לפעילות סלקום TV בישראל, ומעל 200,000 מנויים לסלקום TV.

 

הוט – הראשונה שהציעה חבילות "טלוויזיה בכבלים" בארץ

הוטקשה לדעת מתי בדיוק החלה חברת הוט להציע חבילות ערוצי טלוויזיה לצפייה בישראל, מפני שבתחילת שנות ה-2000 מוזגו שלוש חברות שהציעו שירותי טלוויזיה בכבלים לחברה שהייתה ישנה – חדשה בשוק הישראלי, בשם הוט. בשנת 2008, כארבע שנים לאחר המיזוג, כבר היו לחברת הוט מעל מיליון מנויים – מוערך כי אז מעל 70% מבתי האב היו מנויים לשירותי הטלוויזיה של הוט. כיום, לחברה רק כ – 850,000 מנויים.

 

YES – שירותים ייחודיים שאינם תלויים בתשתיות

YESבניגוד לחברת הוט, שהציעה טלוויזיה בכבלים, בהתאם להנחת תשתיות כבלים מתאימות, הציעה חברת YES שירותי טלוויזיה רב ערוצית באמצעות קליטה של שידורים מלווייני התקשורת הישראליים עמוס 2 ועמוס 3. האפשרות להתחבר לחברת YES ולקלוט את ערוצי הטלוויזיה שהיא מציעה, דרך התקנה של צלחת לוויינית אישית. המבוצעת על ידי צוות מטעם חברת YES. האפשרות להתחבר לשירותי הטלוויזיה של YES גם ללא תשתית פיזית של כבלים, סייעה לתושבים המרוחקים מן המרכז להתחבר לשירותי הטלוויזיה הרב ערוצית, עוד כאשר תשתית הכבלים של חברת הוט לא הונחה במלואה.

 

החברה פעילה בארץ מאז תחילת שנות התשעים אולם חדירתה לשוק היתה ארוכה ולא פשוטה, עקב עיכובים שנגרמו במזיד על ידי המתחרות שלה דאז, חברות הכבלים (בראשם חברת הוט).

 

כיום, שידורי הטלוויזיה של חברת YES, משודרים לביתם של כ – 600,000 מנויים והיא החברה השנייה בגודלה בישראל.

 

פרטנר TV

פרטנר TVפרטנר TV מאפשרת חבילות טלוויזיה לצפייה ישירה בטכנולוגיית OTT מבית פרטנר. פרטנר TV הציעה בתחילת דרכה צפייה באופן חופשי בתכנים של אתר נטפליקס, אולם כעת מציעה פרטנר TV מנוי ללא תשלום לתכני האתר למשך שישה חודשים בלבד. שירות פרטנר TC הושק ביוני 2017, ובסוף שנת 2017, דיווחה פרטנר TV על 40,000 לקוחות חבילות הטלוויזיה שלה.

 

STING TV

STING TV הינו שירות הצפייה בטלוויזיה בסטרימינג (מעל פלטפורמת האינטרנט) מבית YES, בעלויות מופחתות משמעותית ובחבילות צפייה מודולאריות. שירות STING TV הושק באוקטובר 2017, ועדיין לא שוחררו נתונים אודות כמות המנויים של החברה.

 

בחירת חבילת הצפייה – איזו חברה מציעה את המכלול המשתלם ביותר?

בשנים האחרונות עלו טענות רבות כנגד מערך שירות הלקוחות של חברת הוט, ואלו מצידם ביצעו שיפורים על מנת לאפשר זמינות ויעילות שירות ללקוחותיהם. בנוסף, חילקה חברת הוט ללקוחותיה תכנים ללא תשלום כפיצוי על חווית שירות לקוחות לא מיטבית. מעבר לטענה זו בנוגע לשירות הלקוחות בהוט, ניראה כי שביעות הרצון מחברות הטלוויזיה בארץ – פרטנר TV, YES, STING TV ו – סלקום TV, היא גבוהה. כל החברות מציעות מגוון נרחב של ערוצים לצפייה, שירותי VOD מקיפים, יכולות הקלטה, צפייה גם בטאבלט או בסמארטפון, ועוד רבים. חשוב לשים לב, שחבילות הטלוויזיה בצפייה באמצעות רשת האינטרנט, כלומר אלה של STING TV, פרטנר TV ו – סלקום TV, נדרשות לחיבור מהיר לרשת האינטרנט (הדרישה היא של לפחות MB 10 אולם רצוי לבחור בחבילת אינטרנט במהירות MB 40, במיוחד אם אתם גרים בבית בעל מספר קומות ורשת אלחוטית) וכניסת HDMI לטלוויזיה. רשת STING TV מאפשרת חיבור מיידי ללא התקנת חומרה לטלוויזיות חכמות ולמכשירי סמארטפון – או רכישה מטעמם של מכשיר "סטרימר" – מכשיר המפעיל מערכת אנדרואיד ומאפשר בחירה חכמה של התכנים לצפייה מעל מסך הטלוויזיה.

 

עוד חשוב לשים לב, כי חבילות התוכן של חברת STING TV מציעות מגוון תכנים מבית YES במחירים משתלמים ביחס לחבילות התוכן של YES. האפשרות לבחור את החבילות הנדרשות המציגות את התכנים האהובים מאפשרת יצירה של חבילת צפייה מודולארית, המתאימה להרגלי הצפייה של הבית ומחירה נמוך יחסית.

 

בסופו של יום, בחירת חבילת הטלוויזיה, בין אם זו המוצעת על ידי הוט או YES או זו של אחת השחקניות החדשות בשוק הטלוויזיה הישראלי, פרטנר TV, STING TV או סלקום TV, תאפשר צפייה איכותית בתכנים לבחירתכם. הרכיבו חבילה על פי הרגלי הצפייה שלכם, בדקו את עלות החבילה וההפרש ביחס לחבילת הטלוויזיה שלכם כיום – והחליפו את חבילת הטלוויזיה הרב ערוצית שלכם בשיחת טלפון אחת. צפייה נעימה!

 

זכאות להוזלת חשבון הטלוויזיה תלויה במספר גורמים, כמו מספר הממירים ברשותך. מעל 85,231 ישראלים כבר ביצעו בדיקה להוזלת חשבון הטלוויזיה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בבדיקה להוזלת חשבון הטלוויזיה שלך על ידי בחירת מספר הממירים שברשותך:

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme