המסת שומן בקור – הדרך החדשה והיעילה להיפטר מעודף שומן

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
שתף:

80% מהנשים מדווחות שהבעיה שמטרידה את מנוחתן באופן יומיומי היא לא השמנת יתר אלא השומן העיקש שפשוט מסרב להעלם. מדובר ב-2 הקילו האחרונים (והמעצבנים) שתמיד מונעים ממך ללבוש את מכנס הג'ינס האהוב או את השמלה המהממת לאירוע שמתקרב. תמיד מדובר בקילוגרמים הכי קשים ועיקשים לחיטוב. שמות ותיאורים לא חסר: "ידיות אהבה", "צמיגים" בבטן, השומן המתדלדל באחורי הזרועות או אותה "כרס" שמלווה מאז הלידות ולא מגיבה לדיאטות. רוב הנשים נרתעות מאופציות כירורגיות ושאיבות שומן פשוט כי זה מפחיד מדי ומחפשות פתרון פשוט ולא חודרני שיתן להם להרגיש טוב.

 

המסת שומן
תהליך מהיר ולא פולשני

 

בשורה מרגשת שעוברת מפה לאוזן מסתמנת כלהיט של 2018. כל הסלבס כבר עושים שימוש בסתר כדי לשמר מראה מחוטב ללא מאמץ. הפיתוח חדשני שהופך ללהיט בכל העולם, הגיע לאחרונה לארץ, והוא מציע הפחתה משמעותית בכמות תאי השומן – ללא כאבים וללא ניתוח. סוף סוף פתרון פשוט ולא חודרני לבעית הצרת היקפים והפחתת אחוזי שומן בגוף ש-80% מהנשים הגדירו אותה כבעיה היומיומית שהכי מטרידה אותן.

המסת שומן בקור – איך לא חשבו על זה קודם?

מסתבר, שתהליך הקריסטליזציה (או ההקפאה) של תאי שומן מתרחש בטמפרטורות גבוהות ביחס לתהליך ההתגבשות של המים בתאי אחרים, מה שמאפשר להמית תאים שומניים בהליך שאינו פוגע בתאים שאינם שומניים, כמו רקמות העור, השריר, ואיברים בגוף. זוהי, כמובן, תגלית ששווה זהב – מפני שהמכשיר החדש, שנקרא CoolTech, מאפשר הקפאה מקומית של תאי שומן והרג שלהם – להסרת שומנים ממוקדים קבועים מראש. השיטה, אשר התגלתה לפני כעשור על ידי שני רופאים מהרווארד ארה"ב, קיבלה אישור מה – FDA, הוא מנהל המזון והתרופות באמריקאי, רק בשנת 2009. מאז ועד היום – פחות מעשר שנים אחר כך, מדובר באחת השיטות המצליחות, הפופולאריות, והנוחות להמסת שומנים והצרת היקפים בארה"ב, ובארץ אנחנו רואים עוד ועוד מרפאות המציעות את הטיפול החדשנים – בהצלחה מרובה.

 

למי מתאימים טיפולי המסת שומן בקור?

המסת שומן בקור הינה הליך לא פולשני, המבוצע באמצעות מיקום כפות המכשיר משני צידיו של אזור המטרה וקירור האזור לטמפרטורה של עד 8- מעלות צלזיוס. מדובר בהליך בטוח מאוד וכמעט ללא סיבוכים מעבר לאודם מקומי, תחושת גירוי שחולפת בתוך מספר ימים או נפיחות קלה ומקומית. הטיפול מתאים לגברים ולנשים המעוניינים להפחית את כמות השומן באזורים ממוקדים בגוף, כל טיפול מבוצע על פי אזור נבחר ומשפיע נקודתית על האזור שטופל בלבד.

 

מספר דגשים לקבלת תוצאות סופיות אופטימאליות:

  • הטיפול להמסת שומנים בהקפאה הינו טיפול מקומי, והתוצאות הטובות ביותר ניראות כאשר עיקר השומן מרוכז באזור אחד או שניים בגוף
  • תוצאות אופטימאליות ניראות למטופלים ומטופלות אשר סובלים מעודף משקל קל – עד עשרה ק"ג עודפים
  • חשוב לדעת, כי ישנם אנשים שאינם מגיבים לטיפול ההמסה של שומנים בקור, וכי אין דרך לאתר את אלה שלא יגיבו לטיפול טרם הטיפול. מוערך כי מדובר בכ – 20% מהאוכלוסייה. ב – 80% מהאוכלוסייה, טיפול המסת שומנים בקור הוא יעיל ותוצאותיו נהדרות

 

מכשיר המסת שומן
תהליך פשוט ומהיר להקפאת שומן

 

הטיפול מתאים לאנשים בריאים, והוא אינו מתאים למי שסובל מבעיות של לחץ דם, מסוכרת, או למי שסובל מבעיות בקרישת הדם. הטיפול אינו מתאים לנשים בהריון ולנשים מניקות, והוא אינו מתאים לסובלים מהשמנה קיצונית ואינו מחליף את הבחירה בתזונה נכונה ובפעילות גופנית.

 

על מנת להבטיח תוצאות טובות והליך יעיל ובטוח – חשוב לבחור במרפאה מנוסה, מדופלמת, ומאובזרת במכשור איכותי מקצועי, לקבלת תוצאות אופטימאלית בטיפול אחד בלבד.

 

איך זה קורה?

טיפול המסת שומן בקור הוא במרבית המקרים טיפול חד פעמי. במהלך הטיפול ולאחר השיחה הראשונית, יושכב המטופל בנוחות על מיטת הטיפולים, והמכשיר ימוקם מעל אזור המטרה לטיפול. במכשירים שונים הליך המיקוד באזור שנבחר הוא שונה – ישנם מכשירים ש"חופנים" את איזור הטיפול באמצעות שתי כפות, וישנם מכשירים בהם האזור המטופל "נשאב" אל תוך מבנה קעור בזרוע המכשיר. בשני המקרים, האזור המטופל נחשף באופן מקומי לטמפרטורה קרה – עד 10- מעלות צלזיוס.

 

הטיפול אורך כשעה (בדרך כלל בדיוק 70 דקות), מגיע עד כחמש פגישות, והוא אינו כואב או מציק. במהלך הטיפול, תוכלו לקרוא או להשתמש בנייד, ופרט לתחושת קור מקומית קלה באזור הטיפול ותחושת חום מפתיעה בסיומו – המטופל אינו צפוי לחוש דבר.

 

בתום הטיפול, המטופל יכול לחזור לשגרת יומו כרגיל.

 

מה קורה לאחר הטיפול?

השפעת הטיפול נראית בתוך עד שישה שבועות מיום הטיפול. עם תום תקופת התגובה – כ – 90% מן המטופלים יסירו עד 25% מכמות השומן באזור המוקד, באזור הבטן התחתונה מדובר על הצרה של בממוצע כארבעה ס"מ מהיקף הבטן, וכמות השומן שתאבדו היא עד ליטר וחצי של שומן – כמות זהה לזו הנשאבת בניתוח שאיבת שומן קטן.

 

מה קורה שם, מתחת לעור?

למעשה, החשיפה של תאי השומן לטמפרטורות נמוכות, גורמת להרס (אפופטוזיס) של תאי השומן. זאת, בניגוד להליך של דיאטה, בו תאי השומן רק מצטמצמים – אולם הם נשארים שם, ממתינים לרגע בו "נישבר"…

 

בהליך המסת תאי השומן, תאי השומן מוקפאים ונגרם להם נזק בלתי הפיך. במהלך השבועות שלאחר הטיפול, תאי השומן מצטמקים ומתים – והם מפונים מהגוף על ידי מערכת השתן. כמות תאי השומן בגוף פוחתת משמעותית – מה שאומר, שגם בעתיד הפוטנציאל להשמנה חוזרת במקום המטופל הוא נמוך.

 

המסת שומן

 

בנקודות – שבעה יתרונות משמעותיים לשיטת המסת השומן בקור, שלא תקבלו בשיטות אחרות

התהליך הייחודי של המסת השומן בקור הוא בעל יתרונות ייחודיים המעניקים לו עדיפות על פני כל הליך מקומי אחר ש להפחתת שומנים או הצרת היקפים. הנה, בנקודות, היתרונות הגדולים של המסת שומן באמצעות הקפאה:

 

  • הטיפול אינו פולשני. לא מדובר בהזרקות, בשאיבות, בחיתוכים ותפירות – ובהתאם, הטיפול מבוצע ללא הרדמה, לא מקומית ובוודאי שלא כללית

 

  • הטיפול אינו כואב. בארה"ב מקובל שם החיבה לטיפולים כאלה – "טיפול על ארוחת צהריים". המשמעות היא, שתוכלו לעבור את הטיפול במהלך הפסקה של 70 דקות משגרת היום יום – ובסופו לשוב לעניינכם ללא כאב או הגבלות

 

  • הטיפול הוא ללא תהליך החלמה. נכון, ייתכנו גרד מקומי, אדמומיות, ואולי גירוי קל – אבל כל אלה הם מינוריים וצפויים לחלוף בתוך מספר ימים. לא תזדקקו למחטב, לחבישות לחץ, למנוחה או לימי חופשה

 

  • הטיפול בטוח, כאמור, ללא תופעות לוואי פרט לכאלה מינוריות ומקומיות בחלק קטן מהמקרים

 

  • הטיפול מפחית את כמות תאי השומן התת עוריים. מדובר על השפעה משמעותית באזורים "עמידים" לשינויים עקב דיאטות או פעילות גופנית

 

  • במרבית המקרים – מדובר בטיפול של עד כחמש פגישות שאורך שבעים דקות בלבד – טיפול קצר ובטוח, השפעות מרחיקות לכת

 

  • חשוב להגיד, כי טיפול המסת שומן בקור אינו גורם לעלייה של תאי השומן בדם. תאי השומן שעברו תהליך של קריסטליזציה ולמעשה "מתו", יפונו מן הגוף על ידי מערכת השתן.

 

אילו אזורים הם אזורים ייעודיים לטיפול המסת שומן בהקפאה?

כמעט כל אזור בו מצבורי שומן יכול להתאים לטיפול המסת שומן בקור, למשל: בטן תחתונה, בטן עליונה, ירכיים, העכוזים, שכמות, זרועות, ועוד.

 

המסת שומן בקור

 

המסת שומן בקור – מי צריך שאיבת שומן?

תהליך המסת שומן בקור מאפשר תוצאות מרשימות ללא הליכים פולשניים והוא נטול סיבוכים פרט לכאלה מקומיים שחולפים בתוך זמן קצר. התוצאות המרשימות וההשפעה לטווח ארוך, לצד הבטיחות הגבוהה של הטיפול, הופכים את הטיפול ללא ספק לזה המועדף על ידי מטופלים רבים ולמעשה אלפי מטופלים כבר בחרו לבצע הליך הסרת שומן באמצעות הקפאה בישראל (בארה"ב, כאמור, מדובר בשיטה הפופולארית להצרת היקפים).

 

המסת שומן לגברים
המסת שומן בקור מתאים גם לגברים

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme