ישראלים מנצלים את הריבית הנמוכה בשוק לנהוג על רכבי יוקרה

עומר גלעדי5 דקות קריאה
רכב יוקרה
שתף:

רכב יוקרה מפנק הוא חלומם של ישראלים רבים. אבל המחירים הגבוהים, ותנאי המימון המייקרים את העסקה אף יותר – הופכים את החלום בלתי מושג. ולכן, חשוב שתכירו את הדרך שעכשיו תאפשר לכם לנהוג ברכבי היוקרה שהופכים כל נסיעה לחוויה – האפשרות של ליסינג מימוני. היתרונות הם רבים, ובשורה התחתונה – בתשלום חודשי לא גבוה, תוכלו לבחור את רכב היוקרה הבא שלכם, וליהנות ממנו לאורך כל תקופת זמן שתבחרו.

 

בתום תקופת הליסינג – תוכלו לבחור אם לרכוש את הרכב שלכם בתוספת תשלום – או לצאת לעסקה חדשה של ליסינג מימוני, ולהתחדש ברכב יוקרה חלומי אחר לבחירתכם.

 

בדוק אם זכאי לרכוש רכב חדש ומפנק בתשלום חודשי נמוך וזול

כבר 32,453 אנשים רכשו רכב חדש בתשלום חודשי נמוך וזול

בדוק זכאות

פרטיותך חשובה לנו

 

היתרונות של ליסינג מימוני הם רבים, הן על פני רכישת רכב בסוכנויות בתשלומים מתוך ההון האישי, והן על פני רכישת רכב ומימון העסקה באמצעות הלוואות בנקאיות. במציאות של ריבית נמוכה אשר הופכת את ההלוואות זולות יותר – החלום נראה קרוב יותר מאי פעם. כל מה שצריך לדעת על רכבי יוקרה בישראל בליסינג מימוני – לפניכם.

 

רכב יוקרה
ליסינג מימוני היא אפשרות להתחדש ברכב חדש במסגרת שדומה לשכירות או חכירה של הרכב לטווחים משתנים. במקרים רבים, תנאי הליסינג המימוני הם נוחים ביחס לרכישת רכב באמצעות הלוואה בנקאית

 

כמה באמת עולה לנו רכב החלומות שלנו?

אם אתם חולמים להתחדש ברכב יוקרה, חשוב שתדעו כי המחיר שלו, זה שתתבקשו לשלם לסוכן הרכבים בטרם תזכו לנהוג את אותו רכב נוצץ אל מחוץ לסוכנות הרכבים ואל החניה הפרטית שלכם – הוא רק ההתחלה. בנוסף למחיר הרכב, חשוב לקחת בחשבון גם את עלויות המימון של החלק אותו תממנו באמצעות הלוואה (היא הריבית), וכמובן – את הפחת, היא "תשלום אלטרנטיבי", או אבדן של כספים בגין ירידת הערך של הרכב, שהיא גבוהה מאוד בשנות חייו הראשונות של רכב (בממוצע בין 30% – 40% בשלוש השנים הראשונות, כמעט בכל קטגוריות הרכבים הפופולאריות בישראל). המשמעות – עשרות אלפי שקלים הולכים לאיבוד, וככל שמחיר הרכב גבוה יותר – כך גם העלויות הנוספות ואבדן הערך, מהווים מרכיב חשוב בהחלטה.

 

יש דרך להימנע מהפסדים בשל ירידת הערך של רכב יוקרה חדש, ולהפחית בתשלומי הריבית על מימון הרכב – והיא להתחדש ברכב יוקרה מפנק, דרך ליסינג מימוני.

 

במציאות של ריבית נמוכה – עלות הרכב פוחתת

ריבית נמוכה הופכת הלוואות זולות יותר, וגם עסקאות של ליסינג מימוני, הופכות אטרקטיביות יותר. כך, במקום לשמור את הכסף בתנאי חיסכון של בקושי 2% בשנה באפיקים נטולי סיכון – תוכלו להפוך את הכסף שלכם לחלום על ארבעה גלגלים, וליהנות ממנו כבר עכשיו.

 

 

הלוואה בנקאית או רכב בליסינג מימוני?

מחירם של רכבי היוקרה בישראל מעל 100,000 ש"ח. זה אינו סכום שקל להתמודד איתו מבלי ליטול הלוואה שתוחזר בתשלומים חודשיים – וגם אין שום צורך לעשות כן. בתנאים של ריביות נמוכות, התוספת לעלות הרכב בנטילת הלוואה קטנה, והנוחות שבפריסת התשלומים על הרכב על פני שלוש שנים ויותר – מאפשרת לכם לשלם על התענוג בנוחות.

 

ליסינג מימוני הוא אפשרות בעלת יתרונות רבים למימון רכב חדש, ביחס להלוואה בנקאית לרכישת רכב. ראשית, חשוב לומר כי תנאי ההלוואה הם לא פעם אטרקטיביים יותר. בשל הכוח הצרכני של חברות הליסינג, הן מסוגלות להציע גמישות בתשלומים ומבנה הלוואה מותאם אישית לכל לקוח, כמו גם ריביות נמוכות.

 

לצד אפשרות מימון זולה וגמישה יותר – חשוב גם להזכיר את העובדה שליסינג מימוני הוא הוצאה מוכרת – אולם הלוואה למימון רכב חדש אינה כזו. מדובר ביתרון גדול עבור עצמאיים שהוצאות כאלה מנוכות מהכנסות העסק שלהם ברוטו, והם למעשה משלמים פחות מיסים בגין הוצאה זו.

 

לסיום, נזכיר את היתרון הגדול שבבחירה במסלול של ליסינג מימוני עבור הרכב הבא שלכם, כשתרצו להתחדש ולהחליף רכב, בדרך כלל 3-5 שנים לאחר הרכישה. במקרים אלה, בליסינג מימוני תוכלו בקלות לחדש את הליסינג ולבחור רכב יוקרה חדש, מבלי שתצטרכו למכור את הרכב שברשותכם וכדומה.

 

המודל המשתלם והנוח ביותר למימון רכב חדש

בישראל, המדינה בה מעל 60% מאיתנו נמצאים לפחות חלק מהזמן במשיכת יתר בחשבון העו"ש שלנו, רובינו מוצאים כי קשה להתמודד עם מימון עסקת רכב יוקרה חדש בסכומים של 100,000 ש"ח ואף יותר. עיסקאות הליסינג המימוני מאפשרות תשלום חודשי קבוע, בתנאים גמישים ובסכום שיותאם לנוחות שלכם, לעיתים אף ללא תשלום מקדמה עם תחילת ההסכם.

 

בדוק אם זכאי לרכוש רכב חדש ומפנק בתשלום חודשי נמוך וזול

כבר 32,453 אנשים רכשו רכב חדש בתשלום חודשי נמוך וזול

בדוק זכאות

פרטיותך חשובה לנו

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme