זו כבר עובדה מוגמרת – הגבר הישראלי מסיר שיער בלייזר

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
שתף:

עכשיו זה רשמי – יותר מ – 50% מכלל אלה שפונים להסרת שיער בלייזר – הם גברים. ובצדק – היום, אין סיבה להתפשר על פחות ממה שנתפש בעיניכם כמראה המושלם, והפתרון להסרת שיער באמצעות לייזר הוא נוח, והוא לתמיד.

 

דווקא עכשיו, רגע לפני ששמש הקיץ "נוחתת" עלינו בחודשים החמים של השנה – הוא הזמן המושלם לבחור בהסרת שיער. עד לפעם הבאה שתלך לים – כבר תוכל להתהדר בגוף חלק ומושך.

 

הסרת שיער לגברים בלייזר – השיטה היעילה והנוחה למראה הגברי והחלק

הליך הסרת שיער בלייזר הוא הליך נוח, נטול כאבים, ויעיל. מדובר על טיפול באמצעות קרן אור לייזר, הפוגע ישירות בזקיק השיער והורס לחלוטין את אלה המצויים בשלבי גדילה. בשל יעילות מוגברת של הטיפול בשלבי חיים מסויימים של הזקיק – מבוצעים מספר טיפולים, אשר הורסים את מרבית זקיקי השיער – כך שצמיחת השיער באזור נפסקת לחלוטין. בדרך כלל, מבוצעים בין שמונה לעשרה טיפולים, להשגת אותו מראה חלק לחלוטין.

 

גם אתה רוצה לקבל גוף חלק משיער ומטופח? בדוק עכשיו

כבר 122,927 אנשים כבר בדקו התאמה להסרת שיער בהצלחה

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

הסרת שיער בלייזר היא מההליכים האסתטיים הנפוצים ביותר בכלל, ולגברים בפרט. מעל 50% מכלל הפונים להליך הסרת שיער בלייזר הם גברים, והאזורים הנבחרים בדרך כלל לטיפולי הסרת שיער הם: הגב, הכתפיים, החזה, הבטן, הישבן, ונוספים

 

בישראל, גברים רבים שמרגישים שהיו רוצים להסיר שיער באזורים שונים בפנים או בגוף, בוחרים בהסרת שיער בלייזר. נכון, יש עוד שיטות להסרת שיער, למשל הסרת שיער באמצעות שעווה אצל הקוסמטיקאית או בבית, מריטת שיער – ועוד. כל הפתרונות להסרת שיער שהם לא הסרת שיער בלייזר הם חלקיים. מדובר ב"התעסקות", עם טיפולים שיש לחזור עליהם שוב ושוב, ולא נעים להגיד – אבל זה גם כואב.

 

הסרת שיער בלייזר היא שיטה שיש בה יתרונות מרובים – אחוזי ההצלחה גבוהים, הסרת השיער מבוצעת אחת ולתמיד, וההליך עצמו אינו כואב והוא כמעט נטול לחלוטין סיכויים לסיבוכים.

 

גברים מציפים את מכוני הסרת השיער בלייזר לקראת הקיץ

 

הגבר האופטימאלי להליך הסרת שיער בלייזר

כיום, טכניקות הסרת שיער בלייזר מתאימות כמעט לכל אחד, עם כל צבע עור ומאפייני שיער. עם זאת, חשוב לדעת כי ככל שהשיער כהה יותר, וככל שהניגוד בין צבע השערה לצבע העור הוא ברור יותר – כך הצלחת הטיפול תהיה גבוהה יותר. זה אומר, שככל שאנחנו מתבגרים ושערות הגוף מלבינות – הולך ונסגר אותו "חלון הזדמנויות" להסרת שיער בלייזר. על כן, מומלץ למי שמעוניין בהסרת שיער – לפנות לביצוע התהליך בהקדם.

 

 

הסרת שיער בלייזר – היתרונות הגדולים

במשאל שנערך בישראל לפני כשנתיים, ציינו נשים רבות כי הן מעדיפות גברים חלקים, בוודאי באזורים כמו הגב, הכתפיים והישבן. גם אצל גברים, צויין כי רבים היו מעוניינים לבצע הליך של הסרת שיער בלייזר על מנת להשיג מראה אסתטי יותר. חשוב לדעת, כי התהליך של הסרת שיער בלייזר הוא תהליך יעיל וחד פעמי שיסייע להיפטר משיער הגוף באזורים נבחרים. הנה עוד יתרונות של הליך הסרת שיער בלייזר:

 

  • תוכלו לחזור למשרד מייד לאחר הטיפול, אף אחד לא חייב לדעת איפה הייתם
    הסרת שיער בלייזר נחשבת הליך בטוח ללא תופעות לוואי, לא לאורך תקופת הטיפול וגם לא מייד לאחר כל טיפול. לאחר תום כל טיפול – תוכלו להמשיך בשגרת היום כרגיל, ללא כאבים או קושי להתמודד עם השגרה. תיתכן רגישות מקומית למגע בשעות שלאחר הטיפול

 

  • נכנסת עם שיער גוף? אתה יוצא בלעדיו
    הטיפולים להסרת שיער בלייזר הם בעלי השפעה מיידית, ולאחר כל טיפול אתם חלקים יותר. אמנם, תצטרכו להמתין בין שבוע לשלושה שבועות עד לטיפול הבא (על מנת לאפשר לזקיקים שלא היו בשלים הזדמנות לעבור למחזור החיים היעיל ולחסל גם אותם…), אולם את התוצאות החלקות – תראו מייד לאחר כל טיפול

 

  • והכי כיף – זה לתמיד
    טיפולי הסרת שיער בלייזר משפיעים על זקיקי השערה לצמיתות. לעיתים נדרשים טיפולי תחזוקה חד פעמיים לאורך השנים, על מנת לטפל בזקיקי שיער סוררים שחידשו צמיחתם – לכן מומלץ לברר עם המכון הנבחר, בנוגע לטיפולי תחזוקה (לעיתים הם כלולים במחיר הטיפול הכולל) על פי הצורך

 

גבר, הכן גופך לקיץ!

חודשי האביב הם החודשים בהם נשים צובאות על פתחי מכוני הספינינג להשגת המראה הברזילאי – גברים, זה הזמן שלכם להשיב מלחמה ולדאוג למראה גוף חלק וסקסי לקראת עונת המטקות. אורך הטיפול הכולל צפוי להיות כחודשיים – כך שעכשיו בדיוק הזמן להתחיל.

 

איך בוחרים מכון להסרת שיער?

הבחירה במכון מקצועי ומאובזר להסרת שיער בלייזר היא זו שתשפיע באופן הדומיננטי ביותר על הצלחת הטיפול. אתם רוצים לבחור במכון מקצועי המתמחה בהסרת שיער בלייזר, שיש לו את הציוד הטכנולוגי המתאים ביותר להסרת שיער לגברים בעלי מאפיינים דומים לשלכם, ושיספק לא רק את תהליך הסרת השיער אלא גם ליווי לאורך התהליך וטיפולי "תחזוקה" לאורך השנים במידת הצורך.

אז גברים, אין צורך להמתין עוד! עשו גם אתם את הצעד הנדרש, לגוף חלק וחתיכי – הקיץ, ולתמיד!

 

מחקרים מראים שגברים מבקשים לעצמם מראה חלק משיער גוף

 

גם אתה רוצה לקבל גוף חלק משיער ומטופח? בדוק עכשיו

כבר 122,927 אנשים כבר בדקו התאמה להסרת שיער בהצלחה

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme