תואר שני בניהול ארגוני – תואר מוביל שיאפשר לך להשתלב בחברות המובילות בשוק

מורן בלסר5 דקות קריאה
ניהול ארגוני שירות
שתף:

היום, ישנם מעט תארים שניים שיכולים לאפשר שדרוג משמעותי בשכר והכי חשוב מגוון רחב של משרות בשוק (הייטק, שוק ההון ועוד). העולם משתנה ואיתו המבנים הארגוניים הרווחיים, שכבר יודעים עד כמה חשוב לשמור על קשר אישי עם הלקוח, לספק ערוצי תמיכה ותקשורת הזמינים כמעט מסביב לשעון, ולהיות שם, במענה אנושי ומלא תשומת לב, כשהלקוח של הארגון נזקק לשירותיו.

 

אין ספק שעידן האינטרנט שינה את חוקי המשחק בתחום ניהול השירות. חברות מובילות בשוק, כמו טסלה, אמזון וגוגל כבר מזמן יישמו שינויים מהותיים בניהול שירותי במצבי שיגרה ועומס אל מול מאות מיליוני לקוחותיהם מסביב לעולם. בכל ארגון, קטן כגדול, בארץ ובעולם, עולה הצורך בניהול מוצלח של כל הביטי השירות ללקוחות. בארגונים רבים הוקמו מחלקות שזהו כל עיסוקן.

 

המכללה האקדמית הדסה י-ם גאה לאפשר לבעלי תואר ראשון במקצועות הניהול לימודי המשך מתקדמים לתואר שני בתחום של ניהול ארגוני שירות. מסגרת הלימודים הינה חדשנית ומתייחסת לתיאוריות עדכניות כמו גם לניתוח מקרי בוחן וצבירת ניסיון בקבלת החלטות הלכה למעשה. מסלול הלימודים כולל היבטים נרחבים של ניהול השירות מול לקוחות הארגון בפלטפורמות השונות, במצבי שיגרה ובמצבי חירום או עומס. כל המידע על התכנית ללימודים לתואר שני (M.A)* בניהול ארגוני שירות – לפניכם.

 

רוצה להשתלב בחברות המובילות בשוק הישראלי?

בדוק התאמה לתואר שני בניהול ארגוני

כבר 1,121 בדקו אם הם מתאימים ללימודי ניהול אירגוני שירות

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

תואר שני בניהול ארגוני שירות במכללה האקדמית הדסה י-ם – תואר שני ניהולי ייחודי אשר יסייע במציאת עבודה שיש בה אתגר וסיפוק

המסלול הייחודי ללימודי תואר שני בניהול ארגוני שירות הינו מסלול המשלב לימודים מדיסיפלינות שונות, ביניהן כלכלה, ניהול אסטרטגיה ומנהע"ס, יזמות וחדשנות, ניהול היי טק, ניהול מוצרים דיגיטליים ועוד. מסלול הלימודים, הנערך כולו בירושלים ומאפשר לימודים פעמיים בשבוע בשעות נוחות, תוכנן כולו על מנת לספק מענה ולהכשיר את מנהלי המחר בארגונים הבינוניים והגדולים – אלה שידעו לתת לארגון מענה איכותי בתחום שימור לקוחות, שירות לקוחות, הרחבת מאגר הלקוחות ויצירת מוניטין חיובי לפעילות הארגון.

 

עבודה ניהולית? ניהול ארגוני שירות הוא הניהול היחיד של המחר

כיום, ארגונים לא יכולים להתנהל מבלי לספק זמינות גבוהה וידע ניהולי נרחב בתחום של ניהול השירות. במסגרת התואר השני בניהול ארגוני שירות, יילמדו נושאים מרכזיים ביניהם:

 

  • חדשנות בארגוני שירות
  • קורסים מתקדמים בכלכלה מאקרו ומיקרו
  • אסטרטגיות של תכנון וניהול מערכי שירות לקוחות
  • אסטרטגיות ופרקטיקות של שירות מקוון וסחר אלקטרוני
  • ניהול השירות וקיימות
  • ניהול שירות לקוחות בתוך מנגנונים של צריכה המונית ושירות עצמי
  • ניהול השירות במגזר הציבורי
  • ניהול השירות בחברות סטארטאפ ישראליות

 

המכללה האקדמית הדסה י-ם – מקום טוב לרכוש מקצוע

המכללה האקדמית הדסה י-ם, הינו מוסד אקדמאי מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, הפועל בירושלים כבר מעל 40 שנים ומכשיר אלפי בוגרים בתחומי לימוד רבים ושונים.

 

מעבר ללימודים מתקדמים, מערכי שיעור חדשניים וחומרי לימוד שמתאימים את עצמם בתהליך בלתי פוסק אל המציאות המשתנה, על מנת להכשיר את בוגרינו לעולם המחר, ואף ביצוע מחקרים אקדמיים שחלקם במימון האיחוד האירופי – תמצאו במכללה האקדמית הדסה י-ם סביבה חמה, מסגרת סטודנטיאלית עשירה ומעורבת בקהילה, ואף תכנית מצטיינים ייחודית, המאפשרת הכשרה מקיפה בתחומים שונים של מעורבות קהילתית, מנהיגות וניהול, המאפשרת השתלבות מהירה בתעשייה בתחומים נחשקים כמו ביוטכנולוגיה, רפואה, היי טק, ואחרים. שכר הלימוד במכללה בתואר ראשון ושני הינו שכר לימוד אוניברסיטאי.

 

המכללה ממוקמת במרכז העיר ירושלים, ורואה מטרה בפעילותה הן בהרחבת האוכלוסיה האקדמית הצעירה בעיר, והן ביצירת הזדמנויות עבור אוכלוסיית הסטודנטים בעיר, למשל במגורים במחירים מוזלים, באפשרויות בילוי, וכדומה – זאת, תוך שמירה על קשר רציף עם עיריית ירושלים ועם גורמים רלוונטיים אחרים.

 

אנחנו מזמינים אתכם להשתלב במכללה השואפת לחדשנות ולמצויינות, בלימודים ייחודיים לתואר שני אשר יפתחו בפניכם אין ספור דלתות למשרות ניהוליות בארגונים גדולים בארץ ובעולם.

 

רוצה להשתלב בחברות המובילות בשוק הישראלי?

בדוק התאמה לתואר שני בניהול ארגוני

כבר 1,121 בדקו אם הם מתאימים ללימודי ניהול אירגוני שירות

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

*הענקת התואר מותנית באישור המל"ג

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme