אשמורת 360 וההטבות שהוא מעניק למחזיקי הכרטיס

איריס קליין5 דקות קריאה
מה שחשוב לדעת על אשמורת 360
שתף:

בימינו, לא מעט עובדים, בגופים שונים, נהנים מחלוקת הטבות שמקנה להם הגוף אליו הם משתייכים. בפועל מדובר בסוג של תגמול על העבודה הקשה שהם עושים. הדבר נכון גם בעולם החינוך – למורים ולכל מי שעוסק בהוראה, מוענקת להם הטבה בצורת כרטיס אשראי שהיא גדושה בהטבות, זאת כהוקרה על העבודה הלא פשוטה ולעיתים הסיזיפית, שעושה כל מורה ואדם שעוסק בלחנך את הדור הצעיר. כידוע מדובר במקצוע לא פשוט בזמננו שהערכה עליו אינה מתוגמלת בשכר החודשי של המורים, מה שגורם להתרעמות בקרב אוכלוסיית המורים ולא פעם, בשל כך יוצאים לרחובות להפגין. אך למרות השכר הנמוך של המורים, ולמרות תחושת אי הצדק, המורים זוכים ללא מעט הטבות גם בזכות ההיקף שלהם. מספר רב של גופים פיננסים מציעים לכל אוכלוסייה המורים ואנשי החינוך הטבות שונות ואין ספק שכל זה שווה לא מעט כסף. אחת מההטבות המשמעותיות הינה בזכות כרטיס המועדון אשמורת 360 מבית ישראכרט. שכן מדובר בכרטיס אשראי שמיועד לכל המורים ולכל חבר בהסתדרות המורים, וגם לסטודנטים שמייעדים לעסוק בהוראה וחינוך ואפילו לבני או בנות הזוג שלהם. להלן סקירה על כל מה שהכרטיס הנפלא הזה מקנה ואופי ההטבות שהוא מספק.

 

ההטבות של אשמורת 360
כרטיס אשמורת 360 מעניק הטבות מיוחדות למחזיקי כרטיס

 

גרסאות שונות לכרטיס אשמורת 360

היום כבר אפשר למצוא לפחות ארבע גרסאות של כרטיס אשמורת 360 – כרטיס אשראי מקומי, כרטיס מאסטרקארד, גולד מאסטרקארד וכרטיס מאסטרקארד פלטיניום. בכל אחד מכרטיסים הללו, וזה בונוס גדול ומשמעותי,  ניתן פטור מדמי כרטיס לצמיתות. ישנם עוד תנאים שווים במיוחד כמו לדוג' הגובה של המסגרת וכו', אלה נתונים שתלויים בשיקול דעת חברת האשראי ישראכרט ותלויים גם במאפיינים השונים של בעלי הכרטיס עצמו.

 

 

ההטבות שמספק הכרטיס

כפי שהסברנו לעיל, לכל חברי הסתדרות המורים קיימת שורה ארוכה של הטבות שנכללות במסגרת כרטיס אשמורת 360. הם מקבלים הנחה קבועה בזמן שמתבצע חיוב על הכרטיס, מטעם אלפי בתי עסק וחנויות, הם זכאים להנחות גדולות ומבצעים ייחודיים שמוקנים להם בלבד, גם ברכישת רכב חדש למשל, וכן ישנן הטבות מיוחדות לבעלי מחזיקי כרטיס אשמורת וגם בזמן קניית נכס ודירה. עוד הנחות יהיו בעולם התרבות והבילוי, פעולות פנאי והנאה וכו'. באתר האינטרנט של הסתדרות המורים תוכלו להיחשף למגוון שלם של כל ההנחות ותוכלו לראות את המצבעים הייחודיים שמשתנים כל העת. כמו כן, תוכלו לברר במוקד הטלפוני או בחוברת מיוחדת שמחולקת מדי תקופה, אותה מספקת חברת האשראי ישראכרט.

 

רכב חדש עם אשמורת 360
הנחות גדולות ומבצעים ייחודיים שמוקנים להם בלבד, גם בתחום ענף הרכב

 

אשמורת 360 בחו"ל

לא מספיק כל הנ"ל אז גם בחופשה לחו"ל יקבל כל מי שמחזיק בכרטיס אשמורת 360 ביטוח נסיעות חינם! הביטוח יהיה כפוף לתנאים כל עוד מודבר באוכלוסייה שמחזיקה בכרטיס עד גיל 75 ושהיא טסה לתקופה של עד חודשיים. את הביטוח תספק בפועל חברת AIG, שמכניסה לתוכה מגוון של כיסי הוצאות רפואיות, אשפוזים וטיפולים, הטסה של רופאים, ביטוח מטען ועוד. בנוסף, החיוב על עסקה שמתבצעת בחו"ל תעשה במועד החיוב של הכרטיס, ולא כמה ימים אחרי ביצוע העסקה, מה שקורה בדרך כלל. חוץ מזה, כל מחזיקי הכרטיס יוכלו להצטרף לתוכנית מסלול של ישראכרט שתספק הטבות, כמו הנחות קבועות במעמד החיוב, מבצע נקודתי על מגוון אטרקציות ובילויים מבצעים של אחד פלוס אחד וכו'.  

 

 

הטבות שמיועדות לגופים רבים

אם כך, נסכם שכרטיס אשמורת 360 הוא למעשה כרטיס שמיועד אך ורק למי שחבר בהסתדרות המורים ולכן מדובר בהיקף אוכלוסייה מאוד גדול, מדובר בגוף איתן שנהנה מתנאים מעולים. הרבה פעמים גופים גדולים וחזקים יכולים להשיג לחבריהם תנאים טובים והטבות שוות ומשתלמות במיוחד מכיוון שמדובר בגוף גדול שמשתלם יהיה מאוד להשקיע בו. כך נראה למשל במועדון ה- "חבר" שהוא כרטיס הטבות שמחזיקים בו אנשי צבא קבע ומשפחותיהם וגם במשטרה, משרד הביטחון ועוד.

 

כרטיסי מועדון שמהווים הטבות, יוצרים גם הדדיות, אחווה ושיווין בין כל החברים ששייכים לאיגוד או לגוף המסוים, ומאפשרים לאוכלוסייה זו להרגיש שותפות הדדית, גיבוש והנאה קולקטיבית מהטבות ומפעילויות אטרקטיביות ששייכות רק להם, וליצור את התחושה שהם מוערכים וזאת אחת הדרכים שנרצה להשקיע בהם ולהוקיר להם על עבודתם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme