קובי פרץ לא לבד: סלבס שהסתבכו עם מס הכנסה

רננה מור5 דקות קריאה
שתף:

עדיין לא ברור אם הזמר קובי פרץ ישלח למאסר, אבל אם זה מנחם אותו, יש עוד כמה מפורסמים שהזיעו כמוהו בחדרי החקירות של רשות המיסים. הנה רשימה חלקית של כמה מהם:

 

בר רפאלי
fervent-adepte-de-la-mode / Flickr

בר רפאלי: רפאלי שברה הרבה שיאים במהלך הקריירה שלה, אבל לזכות בתואר  המגה סלבית הראשונה שביקרה בחדרי החקירות של רשויות המיסים בטח לא היה חלק מתכנון הקריירה שלה. לפי ההאשמות, הדוגמנית העלימה הכנסות בגובה של יותר ממליון שקל. אם רשויות המס עשו את זה בכוונה או לא, החקירה של בר רפאלי ואמה יצרו באז מטורף, ההדלפות מחדרי החקירה על דמעות, משברים והכחשות, זכו לכותרות ראשיות. בכל מקרה רוב הסיכויים שלא נראה אותה חולקת תא בנווה תרצה כי יש לה אפשרות לשלם כופר ולהימנע ממאסר.

 

אייל גולן: בין שלל ההסתבכויות של הזמר, הוא נאשם גם  בהעלמת הכנסות בסכום של 2.5 מיליון שקל. הוא הודה והורשע ב-9 עבירות מס שונות, והעונש שקיבל היו עבודות שרות בבית אבות וקנס של 75 אלף שקל.

 

משה פרץ: משה פרץ הוא "הילד הטוב" של עולם הזמר המזרחי, ותמיד הצליח לשמור על תדמית נקייה, עד שהורשע ב-16 עבירות של העלמת מס בהיקף של מאות אלפי שקלים.

גזר הדין צפוי בספטמבר השנה, ואנחנו מאחלים לו בהצלחה.

 

יהודה ברקן: הפרשה של ברקן הייתה חלק מטלנובלה משפחתית, שכללה גם את המשפחה של הבימאי והשחקן. רשויות המס האשימו אותו בלא פחות  מערמה, תחבולה והעלמת הכנסות בסכום של 1.6 מיליון שקלים. על ברקן נגזרו  שישה חודשי עבודות שירות, שנת מאסר על תנאי ותשלום קנס בסך 100 אלף שקלים. בנו של ברקן, רועי, לא יצא כל כך בזול ונשלח לכלא ל 20 חודשים.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme