טיפול הזה מעלים כאבי ברכיים, ירך וגב – וגם קופות החולים משתתפות בעלות!

מערכת2 דקות קריאה
אפוסתרפיה
שתף:

בעיות ברכיים, ירך או גב מונעות מכם את היכולת לבצע פעולות בסיסיות כמו טיפוס במדרגות ואפילו שינה רציפה במהלך הלילה. אז במקום לוותר על הפעילות הגופנית המועדפת עליכם או ללמוד איך לחיות לצד הכאב כדאי שתכירו את אפוסתרפיה, הטיפול החדשני והיעיל שגם קופות החולים כבר מזהות את היתרונות האדירים שלו – ומשתתפות בעלויות.

 

סביר להניח שכדי להתמודד עם בעיות הברכיים, הירך או הגב הציעו לכם כמה שיטות די פולשניות או משככי כאבים שלא מספקים מענה של ממש. עכשיו, כשיש דרך טבעית ויעילה יותר, בלי תופעות לוואי אבל עם יכולת מצוינת לטפל בבעיה באמת, אתם מוכנים להיפרד מהכאב ולהיזכר איך זה היה פעם, כשהגוף שלכם תפקד טוב יותר.

 

טיפול חדשני בהתאמה אישית

הרעיון שעומד מאחורי אפוסתרפיה כל כך הגיוני, שאפשר לתהות איך לא חשבו על זה קודם: מערכת ההליכה הייחודית מותאמת בדיוק לצרכים שלכם, והיא מורכבת מיחידות ביו-מכאניות מתקדמות שנצמדות לסוליות מיוחדות לנעליים בעקב ובקדמת כף הרגל. במיקום המדויק שלהן מסוגלות היחידות הללו להפחית משמעותית את העומס מהאזורים הכואבים, וכך יכול הגוף לפעול בצורה טובה יותר – תוך מתן תמיכה לגב ולמפרקים. זו גם הדרך האידאלית לתקן כל ליקוי קיים ולשפר את הרגלי התנועה שלכם כדי שתוכלו להגיע למצב שבו הכאב פשוט לא קיים.

 

תהליך אבחון ללא עלות

כאמור, מערכת ההליכה החדשנית מותאמת באופן אישי לכל אחד ואחת, ותהליך האבחון הזה מתבצע ללא כל עלות. למעשה, צוות של פיזיותרפיסטים מומחים מעורב באבחון, ובאמצעות משטח מיוחד המרושת בחיישנים מתקדמים ניתן לזהות את אורך הצעדים שלכם, את מהירות ההליכה וגם את חלוקת העומס בגוף.

 

בשלב הבא תתבקשו למלא שאלון שמתמקד בכאב שאתם חווים ובהשפעה שלו על השגרה ועל איכות החיים שלכם. במקביל יתקיים גם ראיון רפואי, ופיזיותרפיסט מומחה יבצע בדיקה מקיפה לצורך התאמה מדויקת של המערכת לצרכי הגוף שלכם – במטרה להתאים את מערכת ההליכה של אפוסתרפיה אליכם. בשלב הזה תיקבע גם תכנית טיפול אישית שתגדיר תרגול יומיומי קצר.

 

קופות החולים משתתפות בטיפול

סביר להניח שאתם תוהים בשלב הזה כמה יעלה הטיפול באמצעות המערכת החדשנית והמתקדמת הזו, וכאן מגיעה הבשורה הטובה עוד יותר. לצד היתרונות האדירים של אפוסתרפיה והתרומה שלה לתפקוד הגוף ולהפחתת הכאב, גם קופות החיים מבינים שמדובר בפתרון יעיל ונוח. בהתאם הן מאפשרות לכם לקבל החזר שעשוי להגיע לשיעורים גבוהים במיוחד, בתלות בביטוח הרפואי שלכם כמובן.

 

למשל, מבוטחי קופת חולים כללית יוכלו לקבל את ההחזר הכספי ללא ניירת או הפנייה. מבוטחי שאר קופות החולים אמנם יידרשו להציג הפנייה מרופא משחה או אורתופד לדוגמה, אבל גם הם זכאיים לקבלת החזר. השילוב בין אבחון המוצע ללא עלות וטיפול שניתן לכסות (לפחות באופן חלקי) בעזרת קופות החולים, זה השילוב שהופך את הטיפול המצוין לנגיש יותר.

 

הגיע הזמן להפסיק לסבול

ההצלחה של אפוסתרפיה איננה מוטלת בספק, וישראלים רבים כבר זכו לחוות את ההשפעות המצוינות שלה על כאבי הברכיים, הירך או הגב. אם אתם סובלים מכאבי מפרקים בגלל עומס יתר או ליקוי בפעילות השרירים, אם נגרם נזק למיניסקוס או קרע לרצועות הברך וגם אם כאבי הגב נגרמו בגלל פריצת דיסק – הטיפול החדשני הזה משנה את התמונה לחלוטין ומאפשר לכם לתפקד טוב יותר, ללא כאב. עכשיו, כשגם קופות החולים משתתפות בעלויות ומאפשרות לכם לחסוך לא מעט, הדרישה לטיפול רק גוברת, ובצדק!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme