שלושת המוצרים הטכנולוגיים המובילים של 2016

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

בחוץ מסתובבות לא מעט שמועות בנוגע לפיתוחים הטכנולוגיים שמחכים לנו בשנת 2017, לרבות מכוניות חכמות שנוסעות ללא נהג, רחפנים שיעניקו שירותי דואר ומשלוחים, וגם טעינה אלחוטית של מכשירי הטלפון הניידים. חלק מהפיתוחים הללו קיימים ברמה כזו או אחרת, ורובם צפויים להשתלט על חיינו בעוד זמן לא רב. אלא שגם שנת 2016 סיפקה לנו כמה מוצרי טכנולוגיה בלתי נשכחים, וזה בדיוק הזמן להיזכר בשלושה מוצרים בולטים במיוחד.

 

אלו שלושת המוצרים הטכנולוגיים המובילים שיצרו הכי הרבה רעש 2016

 

Amazon Echo

במבט חטוף על המוצר המתוחכם הזה אתם עשויים לתהות מה בעצם מיוחד בו. הוא נראה כמו רמקול קלאסי שישמיע את המוזיקה המועדפת עלינו, רק עם טוויסט עיצובי מרשים. אלא ש-Amazon Echo יודע לעשות הרבה יותר מזה. למעשה, הוא יודע לזהות כשאתם מדברים אליו, וגם להגיב לפקודות הקוליות שלכם. המשמעות היא שלא תצטרכו להתאמץ כדי לבחור את השיר האהוב עליכם – אלא לבקש מהמכשיר להשמיע אותו עבורכם. בנוסף, מכשיר האקו גם יעדכן אתכם בנוגע למזג האוויר הצפוי ולשער הדולר, ואם תרצו הוא אף יעיר אתכם בבוקר בזמן.

אמאזון אקו

פוקימון גו (Pokemon Go)

האפליקציה הלוהטת של 2016 היא, ללא ספק, פוקימון גו. בתוך כמה ימים בלבד היא הצליחה לכבוש מיליוני בני אדם בכל העולם, וגם בישראל, תוך שהיא גורמת להם לצאת מהבית ולהתרוצץ ברחובות בניסיון ללכוד פוקימונים. אלא שהייחודיות של האפליקציה מתאפיינת דווקא בשילוב המציאות הרבודה. כך יכולנו למצוא את פיקצ'ו בתחנת הרכבת וללכוד את צ'רמנדר במהלך הטיול בקניון, ואת היצורים שלכדנו יכולנו להמשיך ולחזק בחדרי הכושר הפזורים בכל פינה. סביר להניח שזה גם מה שכבש את מיליוני השחקנים בכל העולם – השילוב בין המציאות הקיימת לבין המשחק. אם כן, זה בוודאי לא מפתיע לדעת שהמשחק הזה הפך בתוך זמן קצר לפופולארי ביותר בהיסטוריה.

פוקימון גו

 

משקפי המציאות המדומה של HTC

אם יש תחום שאליו נשואות מיליוני עיניים סקרניות, הרי זהו תחום המציאות המדומה. במהלך המחצית הראשונה של 2016 נכנסו אל השוק משקפי המציאות המדומה HTC VIVE שהפכו את החלום הרחוק למציאות של ממש. עם משקפיים ייעודיות, מסך וחיישנים אתם יכולים להיזרק בבת אחת מהחדר הפשוט והמשמים שבו אתם נמצאים אל יקום אחר לחלוטין. מי שכבר זכה להתנסות במוצר המדליק הזה מצא את עצמו מתהלך על ספינה טרופה בלב ים, מתנהל בתוך קרב יריות בחלל או מתמודד עם האתגר הנלווה לחדרי הבריחה הידועים והמבוקשים כל כך. בעתיד, כך מבטיחים לנו, נגיע רחוק עוד יותר.

htc-vive

 

שלושת המוצרים הללו מהווים מדגם קטן מתוך רשימה ארוכה של מוצרי טכנולוגיה שיצאו השנה אל השוק, והם מעידים על המגמה שאליה אנחנו צועדים. בעתיד הקרוב נתאמץ כנראה הרבה פחות, בעוד חוויית המשחק שלנו תיעשה מלהיבה ומיוחדת עוד יותר. מעניין יהיה לראות בעוד שנה אילו מוצרים חדשים מחכים לנו ב-2017.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme