סקרלט ג'והנסון – השחקנית הרווחית ביותר ב-2016

Business Insider5 דקות קריאה
שתף:

סקרלט ג'והנסון כיכבה במשך שנים במצעד השחקניות והנחשקות היפות ביותר, אבל בשנת 2016 היא זכתה בתואר נוסף וחשוב לא פחות: השחקנית הרווחית ביותר. כפי שעולה מתוך מגזין "פורבס", בשנת 2016 לבדה נרשמו מכירות בסך כולל של 1.2 מיליארד דולר לסרטים בהשתתפותה, בהם אחד הסרטים הבולטים של השנה: "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". הסרט האחרון של מארוול, בו היא מגלמת את תפקיד האלמנה השחורה, גרף בקופות לא פחות מ-1.15 מיליארד דולר, והוא מתווסף לסרט נוסף שבו ג'והנסון משתתפת – "יחי הקיסר", שגרף סכום צנוע הרבה יותר – 63 מיליון דולר. אלא שהסכום ה"צנוע" הזה הוא כל מה שנדרש לה כדי לקטוף את תואר השחקנית הרווחית של השנה ולנצח גם את שותפיה ל"קפטן אמריקה" – כריס אוונס ורוברט דאוני ג'וניור.

 

השחקנית הרווחית בכל הזמנים?

חשוב להדגיש שהרשימה שהורכבה על ידי "פורבס" לא לקחה בחשבון סרטי אנימציה. זוהי נקודה משמעותית משום שאילו היה החישוב כולל גם סרטים מצוירים היה הרווח של ג'והנסון גדול עוד יותר. זאת בשל היותה המדובבת של קא, נחש הפיתון בסרט "ספר הג'ונגל", שגרף למעלה מ-966 מיליון דולר בקופות. אם גם זה לא מספיק, ג'והנסון דובבה השנה דמות של חיה נוספת, אשלי, הדורבנית המזמרת מהסרט "לשיר". עם או בלי נתונים אלה נראה שג'והנסון בדרך הנכונה להבטיח את מעמדה כשחקנית הרווחית ביותר בכל הזמנים. אגב, אם תהיתם – לא טעיתם. סקרלט ג'והנסון מופיעה אמנם בכל הסרטים, אבל בתפקידים קטנים למדי. היא לא הכוכבת של "קפטן אמריקה" והתפקיד שלה בסרט "יחי הקיסר" קטן למדי. מצד שני, כנראה שמעבר לכישרון המשחק שלה, השחקנית ניחנה גם ביכולת מופלאה לבחור סרטים רווחיים, אפילו כאשר מדובר בתפקידים קטנים יחסית.

 

השנה של גיבורי העל

סקרלט ג'והנסון אמנם זכתה בתואר "השחקנית הרווחית ביותר" אבל הרשימה שהוצגה על ידי מגזין "פורבס" כוללת תשעה שמות נוצצים נוספים, מהם לא מעט שחקנים שגילמו בשנה האחרונה תפקידים של גיבורי על. במקום השני נרשם תיקו בין רוברט דאוני ג'וניור וכריס אוונס, שותפיה של ג'והנסון לסרט "קפטן אמריקה", עם 1.15 מיליארד דולר כל אחד. במקום השלישי נמצאת מרגו רובי, שסרטיה גרפו בקופות 1.1 מיליארד דולר והם כוללים בין היתר גם את "יחידת המתאבדים" ו"וויסקי טנגו פוקסטרוט". אל המקום הרביעי הגיעה איימי אדמס, לויס ליין מ"באטמן נגד סופרמן", עם 1.04 מיליון דולר. בן אפלק בחליפת הבאטמן נמצא במקום השישי עם 1.02 מיליארד דולר, ואחריו הנרי קאביל בגלימה של סופרמן, עם 870 מיליון דולר. בשלושת המקומות האחרונים נמצאים ריאן ריינולדס, כוכב "דדפול" עם 820 מיליון דולר, פליסיטי ג'ונס מסרטי "התופת" ו"רוג אחת: מלחמת הכוכבים" עם 805 מיליון דולר, וכן וויל סמית, שמסתפק ב-775 מיליון דולר על שני סרטים שראו אור השנה – "יחידת המתאבדים" ו"יופי נסתר".

 

הכתבה המקורית הופיעה באתר Business Insider

ניתן לעקוב אחריהם בטוויטר

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme