אינפיניטי – פרופיל בית השקעות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
אינפיניטי
שתף:

קבוצת ההשקעות אינפיניטי היא החמישית בגודלה בארץ (נכון לתחילת שנת 2016), על פי דירוג החברות של דן אנד בראדסטריט, ומספקת מגוון רחב של פתרונות חיסכון, השקעה ופנסיה, תחת הסלוגן המעניין – "כסף אוהב שקט". שיטות ניהול ייחודיות, צוות מקצועי וותיק הפועל בתוך הקבוצה במשך שנים, ומעל 40 מיליארדי שקלים בהיקף נכסים מנוהלים בבית ההשקעות – כל אלה מצביעים על בית השקעות יציב, איתן, ומקצועי. עוד על פעילות בית ההשקעות אינפיניטי ומוצרי ההשקעה והחיסכון שהוא מציע – בסקירה המקיפה שלפניכם.

 

היסטוריה ומאפיינים עיקריים

קבוצת אינפיניטי נוסדה בשנת 1997 על ידי אמיר איל, רואה חשבון ואיש עסקים ישראלי, אשר מכהן כיום כיו"ר הדירקטוריון ובעלים יחידי של הקבוצה. הקבוצה מנהלת חמש חברות בנות – אינפיניטי ניהול תיקי השקעות בע"מ; אינפיניטי ניהול השתלמות וגמל בע"מ; אינפיניטי שירותי חברה מנהלת – גמל בע"מ; אינפיניטי – אילים סוכנות לביטוח פנסיוני בע"מ; ו-א. אילים החזקות בע"מ. תחומי הפעילות של הקבוצה: ניהול וייעוץ לתיקי השקעות מקומיים ובין לאומיים; ניהול קרנות השתלמות, קופות גמל, קרנות פנסיה, ומוצרי חיסכון והשקעה אחרים; תפעול חברות; ניהול הון משפחתי; פתרונות ביטוח; ליווי פיננסי ויזמות עסקית; ועוד. באופן עקרוני, הקבוצה נמנעת מניגוד עניינים ואינה פועלת בתחומים כמו הנפקת מוצרים פיננסיים, חיתום, וכדומה.

 

"שיטת אינפיניטי"

ניהול תיקי השקעות והצעה של פתרונות פיננסיים לחיסכון, ביטוח או השקעה, מתבצעים בקבוצה באמצעות "שיטת אינפיניטי" – "שיטה", או צביר של עקרונות, המלווים את החברה מאז הקמתה (1997). על פי "שיטת איפיניטי", תהליך ההגדרה של צרכי ומטרות המשקיע הם מטרות העל של מנהל התיק, וכל תיק השקעה בקבוצה נבנה על פי ההעדפות, האופי, מסלול וסגנון החיים, אורך חיי ההשקעה הצפוי וצרכי הנזילות, הרכב ההשקעות האופטימאלי והאהבה לסיכונים, ומאפיינים אחרים של המשקיע, בצורה מדויקת ותוך שימת לב.

 

ניהול תיקי השקעות

חברת "אינפיניטי ניהול תיקי השקעות (בארץ בעולם) בע"מ" מנהלת אלפי תיקי לקוחות בהיקף שווי נכסים כולל של מעל 6.5 מיליארדי שקלים. החברה מציעה פתרונות ניהול תיקים ללקוחות פרטיים, עסקיים, וגם לחברות וארגונים מוסדיים גדולים, כמו גופים ממשלתיים, חברות ציבוריות ומלכ"רים.

 

בית ההשקעות אינו מנהל מוצרים (כמו קרנות נאמנות או תעודות סל) משל עצמו, ואינו משקיע בתיקי השקעות פרטיים מתוך עיקרון, ועל מנת להימנע מכל ניגוד אינטרסים. המטרה היא לאפשר לתשואת תיקי ההשקעות של הלקוח לעמוד תמיד בלב ליבה של הפעילות הארגונית ובראש מעייניו של כל מנהל תיקים. מחלקת מחקר ענפה ופעילה, המורכבת מכלכלנים, משקיעים, רואי חשבון ואנשי פיננסים אחרים, מספקת באופן שוטף תחזיות, ניתוחי שוק, תסקירים ונתונים אודות שוק ההשקעות בארץ ובעולם, לאורן מתבצעות ההשקעות בחברה. חדר עיסקאות משוכלל מאפשר למנהלי התיקים ולסוחרים גישה לחדרי עיסקאות אחרים שהם מן המובילים בעולם, כמו גם עם הבורסות בארץ ובחו"ל והבנקים הגדולים.

 

קופות הגמל

"אינפיניטי ניהול השתלמות וגמל בע"מ" הינה חברה המנהלת את קופות הגמל של קבוצת אינפיניטי. החברה מנהלת כ – 17 קופות גמל, מהן שש קופות גמל במסלולים עוקבי אג"ח; שתי קופות גמל העוקבות אחר מדדי ייחוס במניות בישראל; שתי קופות גמל העוקבות אחר מדיי מניות בחו"ל; שלוש קופות גמל המעורבות בקרן השתלמות; שלושה מסלולים להשקעה בקופות גמל שהיא תלויית גיל; וקופת גמל אחת בהתאמה אישית (IRA).

 

ביטוח ופנסיה

חברת אינפיניטי-אילים מספקת מגוון פתרונות ביטוח בשיתוף עם חברת הביטוח הוותיקה AIG. הקבוצה מחזיקה מערך של מומחים פנסיוניים על מנת לאפשר התאמה מלאה של תכנית החיסכון הפנסיוני של כל חוסך לדרישותיו, כולל תכנון היכולת הפיננסית בעת החיסכון ולאחר גיל הפרישה; והתייחסות להגנות פיננסיות במקרה של מחלה או, לא עלינו, פטירה של המבוטח. תוך הייעוץ, מתבצעת בדיקה של תכניות החיסכון לפנסיה הקיימות של הלקוח, ובמידת הצורך, מועלית האפשרות למזג או לאחד תכניות חיסכון או ביטוח.

 

בשנת 2010 קיבלה על עצמה חברת אינפיניטי-אילים את ניהול מערך קרנות הפנסיה של חברת החשמל, בשווי ניהול נכסים כולל של כמעט 30 מיליארדי שקלים.

 

למעל הקהילה

בית ההשקעות פועל מתוך מטרה למקסם את התועלות של מאות אלפי לקוחותיו, וביחד עם זאת פועל למען הקהילה באחריות חברתית. פרוייקטים של סיוע לקהילה מתבצעים בקבוצה חדשות לבקרים, לדוגמה: בנובמבר 2016 היתה הקבוצה מעורבת בפרוייקט תרומה של מוצרים לתינוקות לדיירות המקלט לנשים מוכות בהרצליה. באוגוסט 2016 היתה הקבוצה מעורבת בתרומה של מוצרי טקסטיל מטעם חברת ורדינון, לאותו מקלט לנשים מוכות. ביולי 2015 בוצעה תרומה רחבת היקף של מוצרי ביגוד והנעלה לאלו"ט.

 

פרסום של מחקר, מידע ונתונים מקצועיים

אתר הקבוצה מפרסם באופן רציף סקירות כלכליות חודשיות, נתונים ותחזיות בנוגע למדד המחירים לצרכן ולריבית בנק ישראל, ואפילו לוח אירועים כלכלי המתאר אירועים פיננסיים משמעותיים מסביב לעולם. המחקרים, התסקירים, ניתוחי השוק והאנליזות המתבצעות אופן פנימי ושוטף בבית ההשקעות אינפיניטי מהוות בסיס איתן לקביעת מדיניות ההשקעה וביצוע השקעות בניהול התיקים בבית ההשקעות, וחלקם מתפרסם בעיתונות, באתרי האינטרנט ואפילו בטלוויזיה.

 

בזירת ההשוואות של ריאלי תוכלו לראות השוואה מקיפה של בתי השקעות מובילים בישראל

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme