הלמן אלדובי – פרופיל בית השקעות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
הלמן אלדובי
שתף:

בית ההשקעות הלמן אלדובי הינו מבתי ההשקעות הגדולים והוותיקים בארץ, המציע מוצרי חיסכון, ניהול תיקי השקעות, מוצרי ביטוח ועוד. בית ההשקעות חרט על דיגלו שני עקרונות מפתח לפעילותו, והם יצירתיות ושמירה על יתרון יחסי בתחומי הפעילות. 

 

היסטוריה ומאפיינים

בית ההשקעות הלמן אלדובי נוסד בשנת 1995, על ידי רוני הלמן ואורי אלדובי. בשנת 2004 הקים בית ההשקעות את קרן הפנסיה הראשונה שלו. כיום, המחזיקים במניות של בית ההשקעות הם המייסדים, רוני הלמן ואורי אלדובי; חברת הלמן אלדובי החזקות בע"מ; וקבוצת משקיעים קנדית המאוגדים בחברה בשם קפרנאום פיננסים. תחומי העיסוק הבולטים בהלמן אלדובי הם: ניהול תיקי השקעות, קרנות נאמנות, קופות גמל וקרנות פנסיה, ופתרונות ביטוח.

 

בחברה צוות של מעל 200 עובדים, אנליסטים, מנהלי השקעות וכלכלנים; מעל 350,000 עמיתים ולקוחות, ונכסים מנוהלים בשווי כולל של מעל 14 מיליארדי שקלים.

 

ניהול תיקי השקעות

חברת הבת של בית ההשקעות אשר נוסדה בשנת 2007, מעניקה שירותי ניהול תיקי השקעות ללקוחות פרטיים, מוסדיים, ולחברות. ניהול תיקי ההשקעות מחייב הון התחלתי של 500,000 ש"ח, ומנהלי ההשקעות בחברה מתגאים בליווי אישי ודיסקרטי, התאמת פרופיל ההשקעה לחוסך, וגמישות במדיניות ההשקעות. תכנון  פרופיל ההשקעה בתיק משתנה על פי מאפייני המשקיע ומטרות ההשקעה, מטרות לדוגמה יהיו השקעה לטווח קצר, השקעה שתאפשר הכנסה חודשית, השקעה נטולת סיכון, וכדומה.

 

מוצרים פיננסיים להשקעה מבית הלמן-אדובי

כאלטרנטיבה לאפיקי החיסכון המאוד לא רווחיים בישראל בשנים האחרונות, מציעים בית ההשקעות הלמן אלדובי אפיקי השקעה מנוהלים שונים השומרים מחד על נזילות הכסף ומאידך על ניהול מקצועי המכוון לתשואות גבוהות, בטווח הקצר כמו גם בטווח הארוך. אפיקי ההשקעה השונים המוצעים על ידי בית ההשקעות הם "הלמן אלדובי להשקעה פסיבי" (חשיפה מנייתית של פחות מ – 20%), "הלמן אלדובי להשקעה מניות" (חשיה למניות של מעל 80%), ואחרות. בכל אפיקי ההשקעה הללו ניתן להסב את החיסכון לחיסכון פנסיוני תוך קבלת הטבות מס – וניתן גם למשוך את כל ההשקעה או חלקים ממנה בכל עת.

 

קרנות הפנסיה של הלמן אלדובי

בנובמבר 2016, קבע משרד האוצר כי קרן הפנסיה של הלמן אלדובי בשם "קרן פנסיה מקיפה" היא אחת משתי קרנות הפנסיה הנבחרות לברירת מחדל בישראל. בית ההשקעות הלמן אלדובי מנהל קרנות פנסיה, קרנות השתלמות וקופות גמל מאז שנת 1995, במעל 300,000 חשבונות ובהיקפי נכסים של מעל 12 מיליארדי שקלים. מוצרי החיסכון לפנסיה של הלמן אלדובי מספקים כר נרחב של פתרונות חיסכון לתקופת הפנסיה, לפרופילים שונים של משקיעים ולתקופות זמן שונות. חמש קרנות פנסיה, מציעות מסגרות חיסכון שונות בהתאמה מלאה לכל חוסך.

 

קופות גמל וקרנות השתלמות מבית הלמן אלדובי

חברת הבת בשם הלמן אלדובי קופות גמל ופנסיה מנהלת בהצלחה בין השאר את קופות הגמל וקרנות ההשתלמות של בית ההשקעות כבר מעל 20 שנים. בית ההשקעות מציע קופות גמל במסלולי השקעה שונים, המאפשרות חיסכון לטווח בינוני או לטווח ארוך, או קופות גמל בניהול אישי (IRA). בין קופות הגמל בהלמן אלדובי, הקפות הבאות לדוגמה:

בר יציב ישראל – תיק השקעה פנסיוני מגוון, המנהל נכסים בהיקף כולל של כשלושה מיליארד שקלים.

בר יציב חו"ל – קופת גמל עם חשיפה למניות בסך 38%. התשואה המצטברת לשנת 2016 היתה 2.58%, והקופה מנהלת כ – 63 מיליוני שקלים.

בר יציב מניות – קופת גמל בחשיפה של מעל 100% (107.1%) למניות, אשר התשואה המצטברת שהשיגה במהלך 2016 היא 1.51%. הקופה מנהלת נכסים בשווי כולל של מעל 57 מיליוני שקלים.

עוד מעל עשר קופות גמל מאפשרות הרכבי השקעה שונים.

 

גם כ – 12 מסלולי חיסכון והשקעה בקרנות השתלמות, מאפשרים חיסכון מנוהל לטווח הבינוני במסלולי השקעה וגבהי חשיפה שונים. קרנות השתלמות לדוגמה של הלמן אלדובי:

השתלמות כללי  – קרן השתלמות המנהלת כ 2.6 מיליארדי שקלים, עם חשיפה למניות של קצת מעל 35%. התשואה המצטברת ל 2016 בקרן זו היתה 1.09%.

השתלמות אג"ח עד 25% – קרן השתלמות עם חשיפה למניות של 23.5%, מנהלת נכסים בשווי מעל 200 מיליוני שקלים, עם תשואה מצטברת לשנת 2016 של 4.03%.

השתלמות מניות – קרן השתלמות עם חשיפה למניות של 108%, המנהלת נכסים בשווי כולל של מעל  42 מיליוני שקלים, והתשואה המצטברת בשנת 2016 היתה 2.17%.

 

פתרונות הביטוח של הלמן אלדובי

סוכנות הביטוח הלמן אלדובי פיוצ'ר מספקת פתרונות ביטוח שונים כמו ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות, וביטוחי תאונות אישיות, מתוך מטרה לרכז את השירותים הפיננסיים הניתנים ללקוחותיה תחת קורת גג אחת. מוצרי הביטוח של בית ההשקעות הלמן אלדובי הם בשיתוף פעולה עם חברת הביטוח AIG.

 

מרכז מידע, מאמרים וסקירות

בית ההשקעות משקיע משאבים ניכרים בסקירות שוק, תחזיות, ופרסומי מאמרים כלכליים ופיננסיים לטובת כלל המשקיעים ובפרט – על מנת לוודא השקעות מושכלות בניהול תיקי ההשקעות של הלקוחות. רבים מן החומרים המקצועיים מפורסמים באתר בית ההשקעות.

 

בזירת ההשוואות של ריאלי תוכלו לראות השוואה מקיפה של בתי השקעות מובילים בישראל

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme